• Подкрепа от 25 000 лева за зелени бизнес проекти

    12 са финалистите в първото издание на БАКБ Предизвикателство - в подкрепа на бизнес инициативи, изградени върху концепцията за природосъобразно и устойчиво развитие. Големият победител в състезанието за зелени идеи е стартиращатакомпания Streebl. Конкурсната програма е  създадена от Българо-американска кредитна банка в партньорство с Център „Ринкър“ към Фондация BCause и в нея участват идеи
  • Удължава се крайният срок за подаване на кандидатури в BAPRA Bright Awards 2018

    Заявки ще се приемат до 19 април 2018г., включително Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обявява удължаването на крайния срок за подаване на заявки за участие в деветото издание на престижния PR конкурс BAPRA Bright Awards. Поради големия интерес от страна на участниците, кандидатури ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2018  до19
  • Защитата на фирмена информация – технологично решение или първа необходимост?

    Съхраняването на корпоративната информация е основен фактор при развитието на всички съвременни компании. С годините натрупан опит се генерира огромен обем важна информация, чиято евентуалната загуба има сериозни последствия. Кибер атаките и криптовирусите не са мит, а епидемия. Хакерите стават все по-агресивни и успяват да пробият системи и защити, за
  • Заместник-министър Борисов: 18 % е ръстът на оборота в услугите в ИКТ сектора за 2017 година

    Оборотът в услугите в сектора на информационните и комуникационни технологии /ИКТ/ в България се е увеличил с над 300% за последните 7 години, като през 2017 г. увеличението е с 18% на годишна база.Това заяви заместник-министърът на икономиката Лъчезар Борисов, който откри Cloud and Blockchain Forum 2018. Форумът събира доставчици
  • Заявките за наградите Bapra Bright Awards 2018 и #baprasummit се подават от днес!

    За четвърта година ще се проведе лекционният форум #BAPRASummit на тема: Съдържание. Ангажираност. Технологии.
  • Наближава CLOUD & BLOCKCHAIN Forum 2018

    CLOUD & BLOCKCHAIN Forum 2018 ще събере водещите експерти от света на информационните технологии на 30 март 2018 г Експо хотел София. Сайт на събитието: https://cloud.b2bmedia.bg/ Най-добрите технологии са тези, които не забелязвате или не трябва да разбирате, но въпреки това можете да се възползвате от тях, казва Андрю Андерсън,
  • Да изтрием ли Фейсбук профила си?

    Важно е да бъде осъзнато, че Cambridge Analytica не са единственият злодей в историята. Това, което днес наричаме социални медии, всъщност са инструменти за събиране на данни. И не трябва да има никаква дискусия чии са тези данни и на кого принадлежат. Във времето, в което живеем, данните ни са
  • 5 Employer Branding грешки, които може би правите, без да осъзнавате

    Моя приятелка ми даде безценен съвет, когато бях на кръстопът в кариерата си. "Хората винаги мислят за това, което ИСКАТ. Опитай се първо да осъзнаеш какво НЕ ИСКАШ". И аз го направих. Когато осъзнах това, което не исках, беше много лесно да се освободя от влиянието му и да тръгна по правилния
  • 1 Подкрепа от 25 000 лева за зелени бизнес проекти
  • 2 Удължава се крайният срок за подаване на кандидатури в BAPRA Bright Awards 2018
  • 3 Защитата на фирмена информация – технологично решение или първа необходимост?
  • 4 Заместник-министър Борисов: 18 % е ръстът на оборота в услугите в ИКТ сектора за 2017 година
  • 5 Заявките за наградите Bapra Bright Awards 2018 и #baprasummit се подават от днес!
  • 6 Наближава CLOUD & BLOCKCHAIN Forum 2018
  • 7 Да изтрием ли Фейсбук профила си?
  • 8 5 Employer Branding грешки, които може би правите, без да осъзнавате
  • Анализ
  • Анализ
  • Анлиз

Кой е “пилето” в сирийската криза

Събитията около Сирия тези дни накараха доста учени (и не само учени) да си спомнят за Карибската криза (Cuban missile crisis, рус. Карибский кризис, 1962 г.). Карибската криза е извънредна

Още ли се смеете на тези, които не вярват, че България е Европа?

Ако летиш с гражданска авиокомпания с полет, излитащ или кацащ в ЕС, и полетът ти бъде отменен (или дори само закъснее с повече от 2 часа), имаш право на обезщетение

Защо Юнкер е е неточният човек на неточното място

Юнкер: Аз съм гарант, че преговорите за присъединяването на Турция в ЕС ще продължат! Някога уважавах много Юнкер, той имаше свой принос при присъединяването на България към ЕС. Сега моето

Реклама


www.Autodoc.Bg

Представяме ви:

Пазарът търси не имиджови, а преки резултати

Катя Димитрова е Управляващ съдружник на Интерпартерс Комюнкейшънс – рекламна агенция за цялостно обслужване, създадена през 1992. През 2008 отделя ПР услугите на агенцията в самостоятелен бранд и създава ИнтерИмидж – агенция за ПР и менажиране на събития. Катя е Магистър по Международни Икономически Отношения,  специализирала е маркетинг и реклама в Белгия и Германия, занимава се с публични комуникации вече 22 години. Омъжена, с две големи деца, тя определя себе си като непоправим оптимист и вярва, че най-доброто винаги предстои!

В интегрираната структура на ИнтерПартнерс и ИнтерИмидж работят 20 човека, името на компаниите присъства традиционно сред Топ 20 на рекламните и Топ 3 на ПР агенциите на пазара. Сред основните клиенти на екипа са:  сладкарници НЕДЕЛЯ, магазини Intersport, пивоварна BRITOS, Еврофутбол, Ytong, Deichmann, Посолството на Кралство Белгия


Разкажете малко повече за Интеримидж. Наскоро компанията отбеляза и чества 20 години от създаването си. Какъв анализ си направихте за изминалите години?
    
Тази година компанията ни навърши 22 години. Това е почти „динозавърски“ опит за българския пазар - Всъщност, най-възрастна от нашата структура е рекламната ни агенция, Интерпартнерс, тя е създадена през 1992 година – бурно време, време на ентусиазъм повече, отколкото на зрял професионализъм в комуникациите. С времето развихме вътрешен ПР отдел, който естествено прерастна в бранд – и ето как ЍнтерИмидж ПР е вече на 7 години, а първите 7 са най-важни! Изводите, до които стигнахме с практиката са, че от изключителна важност за успеха на един бизнес е фокусът! Фокусът върху определена специализация, върху нещо различно от това, което предлагат твоите конкуренти, и не на последно място фокусът върху екип от „звезди“! Ако един бизнес няма фокус и „прави всичко“ по запитване на клиент, той е просто един от многото……няма причина да избереш точно него за партньор.

"Придвижвай се разумно в твоя град" е една изключително интересна и некомерсиална кампания. Разкажете малко повече и за резултатите от нея към момента. Проектът е високо оценен с множество награди. Една от които е и от националния конкурс “ Най – зелените компании в България”.

Радвам се, че и вие като представители на медия, не сте останали безразлични към тази кампания! Това е кампания с послание, кампания кауза – целяща да промени мисленето и нагласите към придвижването в градска среда. Кампанията апелира към разумно редуване на начини на придвижване: автомобил – с велосипед -  обществен транспорт и ходене пеша. Тази година дори направихме мобилно приложение за споделяне на автомобили с цел колите в градска среда да се ползват оптимизирано, трафикът да се облекчи. Съзнаваме, че стъпките чрез информационна кампания са малки, но са начало! А нали всяко голямо пътуване започва с първа стъпка. Екипът ни е много мотивиран от това, че кампанията получи множество признания – награда в конкурса „Най-зелените компании“, награда от Брюксел / Белгийско-Български бизнес клуб за социално отговорна кампапия, второ място в ПР конкурс за събитийна проява…

За да си винаги сред най–добрите, какво коства това и каква е рецептата за успех според вашия богат опит?

Фокус, ориентираност към измерими резултати за нашите клиенти, мотивиран и щастлив екип, който е наясно с целите на компанията и има интерес те да бъдат постигнати. Само така една компания може да разчита на движение напред и нагоре. Удовлетворението и позитивизмът на екипа са основен двигател на нашия успех!

Динамичен е браншът, в които работите. На къде според Вас ще се променя и развива. Какво търси и иска пазарът?

Масовите комуникации  се промениха драстично последните няколко години. Дигиталната среда промени начина на общуване с потребителя, дори B2B контактите. Все повече се търсят инструменти за директна интеракция с публиките – немасови, нишови канали. Скорост набира и директният маркетинг – както в офлайн, така и в онлайн среда. Както казваме в нашия екип – маркетинг на диалога – „разговор“ – провокация с потребителите на твоя продукт или услуга. Пазарът търси не просто имиджови кампании, а преки резултати. Шансове за успех имат тези агенции и тези медии, които развиват експертизата и умението да дадат това на своите клиенти.  

Какво планирате за настоящата 2015 г. в личен и професионален план.

В професионален план в края на миналата година разширихме значително творческия екип на компанията ни. Поставихме акцента на съдържанието пред формата. В този смисъл тази година планирам да постигнем един още по-силно мотивиран екип и сме си поставили по-амбициозни, даже много смели цели! В личен план планирам да стана по-добър скиор, да  преодолея страха си и да си поставя дръзки цели и по снежните писти, както и да стана пълноценен тенис партньор на моето семейство. Изобщо – СПОРТНА ГОДИНА и в личен, и в професионален план!

Новини

  • 1

Анализи

  • OK EUROPE, WE HAVE A PROBLEM

    Отстраняването на Тилерсън и втвърдяването на позицията на Вашингтон срещу Техеран преди всичко ще доведе до увеличаване на натиска върху Германия, Франция и Великобритания, известни като Е3

  • Заплати от 1900 лв? - реалистично е

    Публичната кампания с обявени заплати на Lidl Bulgaria трябва да се разглежда като wake-up call за политиките и бизнес стратегиите, свързани с човешкия капитал и реформите на

  • Законът НЕ гарантира нищо в България

    Да си дам и моите 5 стотинки по въпроса. ;)Първо да кажа всичко написано е на базата на някаква обща юридическа култура, придобита като човек- обект на

  • Това е положението, Гинке

    Искам да ви кажа, че много ни отива Гинка да е собственик на ЧЕЗ.

    Сега викаме - Ама, как е възможно Гинка-без снимка да придобие една трета

  • Останахме на тъмно с ЧЕЗ

    Ако държавата функционира в основната си ужким роля - на гарант за спазване на правилата - няма значение дали всички ставаме и лягаме с името “Инерком” или собственикът й

  • Третата световна война е сега

    На 20 януари 1993 г. Бил Клинтън става президент на САЩ. Студената война е спечелена, СССР се е разпаднал, Саддам Хюсеин е изгонен от Кувейт,

  • 1