• Принципът 80/20 и още 92 силови закона на природата

    „Тази книга обобщава научни прозрения от Нютон до наши дни, съставяйки практически наръчник за успех в бизнеса и в живота. Невероятна изобретателност.” Джеймс А. Лорънс, изпълнителен вицепрезидент, General Mills
  • Седмица до първото издание на “Битката за талантите”: Employer Branding & Forward Education Forum

    15 топ говорители, динамична прорама и разнообразие от теми са предвидени в програмата на събитието в Експо хотел, София.Под мотото “Новият свят на работното място” / The new world@work! ще се проведе първото издание на конференция, посветена на изграждането на успешни работодателски марки и кампании за привличане на най-добрите таланти - “Битката
  • Очаква се нов регламент на ЕС за защита на данните, засягащ всички български предприемачи

    На 25 май следващата година Общият регламент за защита на данните (ОРЗД) ще влезе в сила на цялата територия на Европейския съюз (ЕС), като основната цел е да се премахне неподходящото използване и изтичането на лични данни. От една страна, това е приветствано действие, а от друга - ново главоболие за
  • Как да избягаме от магията на диетите, разказва Инес Субашка

    Омагьосаният кръг на диетите, вредите и ползите от различните режими на здравословно хранене, отговорът на тялото на неестествените състояния... Всички тези въпроси, а и много още са тема на следващата книга на Инес Субашка, която издателство „Вдъхновения“ има удоволствието да представи на своите читатели – #КажиНенаГлада: Възстановяване от диети. Изданието ще
  • Как социалните мрежи да работят за нашия бизнес

    Първо по рода си събитие “Как социалните мрежи да работят за нашия бизнес” ще се проведе в гр. София на 12 декември 2017 година и ще събере на едно място начинаещи и опитни представители на малкия и среден бизнес в България, които искат да научат кои техники работят добре в
  • Правилото за “двете пици” на Джеф Безос се потвърждава

    Изпълнителният директор на Amazon Джеф Безос знае добре как се управлява един технологичен гигант. Той често споделя свои лидерски съвети и един от тях е така нареченото правило за “двете пици” или как да престанете да правите безплодни съвещания. Безос нарича безплодни тези събирания, на които служителите са твърде много,
  • ИТ компаниите ще загубят 1/3 от кадрите си

    Извадката от 500 софтуерни разработчика показва, че над 1/3 от тях възнамеряват да сменят работата си до една година, а други 26.7% биха приели по-добро предложение. Основните причини, които провокират подобни нагласи в разработчиците, са и основните фактори, по които ще изберат новият си работодател, а именно мениджмънта, работния процес,
  • 10 подхода, с които Google привлича таланти

    Никак не е случайно, че компанията постоянно се нарежда на първите места като предпочитан работодател. Има ли обаче и тайна съставка? Как гигантът привлича таланти и защо се превърна в мястото, което привлича като магнит най-добрите? Естествено, че става въпрос за специални програми, ориентирани към служителите плюс много добро заплащане,
  • 1 Принципът 80/20 и още 92 силови закона на природата
  • 2 Седмица до първото издание на “Битката за талантите”: Employer Branding & Forward Education Forum
  • 3 Очаква се нов регламент на ЕС за защита на данните, засягащ всички български предприемачи
  • 4 Как да избягаме от магията на диетите, разказва Инес Субашка
  • 5 Как социалните мрежи да работят за нашия бизнес
  • 6 Правилото за “двете пици” на Джеф Безос се потвърждава
  • 7 ИТ компаниите ще загубят 1/3 от кадрите си
  • 8 10 подхода, с които Google привлича таланти
  • Анализ
  • Анализ
  • Анализ

Когато бай чиновник гепи

Когато държавен чиновник казва:"На България е нужна нова АЕЦ", той всъщност казва:

Накъде отива сексуалният полъх, започнал от Холивуд

Ако в Европа очакваме да стане страшно чак когато въведат Шариата, то в Америка май ще стане страшно много по-рано, и по коренно различна причина... Сексуалният полъх, започнал неотдавна от Холивуд, рязко

Как изглежда демотивираният българин?

Демотивираният българин – млад, безработен и със средно образование.Повече от половината демотивирани смятат, че държавата е длъжна да им осигури работа, но срещу висока заплата.Около 330 000 българи са без постоянна работа,

Реклама


www.Autodoc.Bg

Представяме ви:

Пазарът търси не имиджови, а преки резултати

Катя Димитрова е Управляващ съдружник на Интерпартерс Комюнкейшънс – рекламна агенция за цялостно обслужване, създадена през 1992. През 2008 отделя ПР услугите на агенцията в самостоятелен бранд и създава ИнтерИмидж – агенция за ПР и менажиране на събития. Катя е Магистър по Международни Икономически Отношения,  специализирала е маркетинг и реклама в Белгия и Германия, занимава се с публични комуникации вече 22 години. Омъжена, с две големи деца, тя определя себе си като непоправим оптимист и вярва, че най-доброто винаги предстои!

В интегрираната структура на ИнтерПартнерс и ИнтерИмидж работят 20 човека, името на компаниите присъства традиционно сред Топ 20 на рекламните и Топ 3 на ПР агенциите на пазара. Сред основните клиенти на екипа са:  сладкарници НЕДЕЛЯ, магазини Intersport, пивоварна BRITOS, Еврофутбол, Ytong, Deichmann, Посолството на Кралство Белгия


Разкажете малко повече за Интеримидж. Наскоро компанията отбеляза и чества 20 години от създаването си. Какъв анализ си направихте за изминалите години?
    
Тази година компанията ни навърши 22 години. Това е почти „динозавърски“ опит за българския пазар - Всъщност, най-възрастна от нашата структура е рекламната ни агенция, Интерпартнерс, тя е създадена през 1992 година – бурно време, време на ентусиазъм повече, отколкото на зрял професионализъм в комуникациите. С времето развихме вътрешен ПР отдел, който естествено прерастна в бранд – и ето как ЍнтерИмидж ПР е вече на 7 години, а първите 7 са най-важни! Изводите, до които стигнахме с практиката са, че от изключителна важност за успеха на един бизнес е фокусът! Фокусът върху определена специализация, върху нещо различно от това, което предлагат твоите конкуренти, и не на последно място фокусът върху екип от „звезди“! Ако един бизнес няма фокус и „прави всичко“ по запитване на клиент, той е просто един от многото……няма причина да избереш точно него за партньор.

"Придвижвай се разумно в твоя град" е една изключително интересна и некомерсиална кампания. Разкажете малко повече и за резултатите от нея към момента. Проектът е високо оценен с множество награди. Една от които е и от националния конкурс “ Най – зелените компании в България”.

Радвам се, че и вие като представители на медия, не сте останали безразлични към тази кампания! Това е кампания с послание, кампания кауза – целяща да промени мисленето и нагласите към придвижването в градска среда. Кампанията апелира към разумно редуване на начини на придвижване: автомобил – с велосипед -  обществен транспорт и ходене пеша. Тази година дори направихме мобилно приложение за споделяне на автомобили с цел колите в градска среда да се ползват оптимизирано, трафикът да се облекчи. Съзнаваме, че стъпките чрез информационна кампания са малки, но са начало! А нали всяко голямо пътуване започва с първа стъпка. Екипът ни е много мотивиран от това, че кампанията получи множество признания – награда в конкурса „Най-зелените компании“, награда от Брюксел / Белгийско-Български бизнес клуб за социално отговорна кампапия, второ място в ПР конкурс за събитийна проява…

За да си винаги сред най–добрите, какво коства това и каква е рецептата за успех според вашия богат опит?

Фокус, ориентираност към измерими резултати за нашите клиенти, мотивиран и щастлив екип, който е наясно с целите на компанията и има интерес те да бъдат постигнати. Само така една компания може да разчита на движение напред и нагоре. Удовлетворението и позитивизмът на екипа са основен двигател на нашия успех!

Динамичен е браншът, в които работите. На къде според Вас ще се променя и развива. Какво търси и иска пазарът?

Масовите комуникации  се промениха драстично последните няколко години. Дигиталната среда промени начина на общуване с потребителя, дори B2B контактите. Все повече се търсят инструменти за директна интеракция с публиките – немасови, нишови канали. Скорост набира и директният маркетинг – както в офлайн, така и в онлайн среда. Както казваме в нашия екип – маркетинг на диалога – „разговор“ – провокация с потребителите на твоя продукт или услуга. Пазарът търси не просто имиджови кампании, а преки резултати. Шансове за успех имат тези агенции и тези медии, които развиват експертизата и умението да дадат това на своите клиенти.  

Какво планирате за настоящата 2015 г. в личен и професионален план.

В професионален план в края на миналата година разширихме значително творческия екип на компанията ни. Поставихме акцента на съдържанието пред формата. В този смисъл тази година планирам да постигнем един още по-силно мотивиран екип и сме си поставили по-амбициозни, даже много смели цели! В личен план планирам да стана по-добър скиор, да  преодолея страха си и да си поставя дръзки цели и по снежните писти, както и да стана пълноценен тенис партньор на моето семейство. Изобщо – СПОРТНА ГОДИНА и в личен, и в професионален план!

Новини

  • 1

Анализи

  • Най-добрите кариерни съвети от най-влиятелните жени

    Някои от най-влиятелните бизнес дами на 2017 година споделят кои са най-добрите съвети за кариерно израстване, които са получили в живота си. Те са на

  • Да пусна или да не пусна

    Чух, че ден след трагедията в Бургаско е пуснат DMS номер за събиране на помощи за пострадалите.

    Защо няма да изпратя SMS?

  • UBS смята, че криптовалутите са балон

    "Hyждaтa ĸoмпaниитe и гpaждaнитe дa плaщaт cвoитe дaнъци във вaлyтaтa, зaд ĸoятo cтoи пpaвитeлcтвoтo, и пoтeнциaлнo бeзгpaничнoтo пpeдлaгaнe нa paзлични ĸpиптoвaлyти, ca cpeд ocнoвнитe бapиepи пpeд шиpoĸoтo

  • Стратегиите от HR се пренасят в ежедневието

    Специалистка, прекарала повече от десетилетие в опознаване на най-добрите HR стратегии твърди, че те са валидни и в ежедневието, особено при любовните срещи.

    “Да интервюираш

  • Най-бързият път към финансовия успех

    Мога да предвидя вашето финансово бъдеще, казва известният автор на книги Робърт Кийосаки. Искате ли да знаете кой е най-сигурният индикатор за успеха? Нека ви

  • Момчето си тръгва, но Кой остава

    "Аз съм смъртоносно ранен политически!", каза емоционално Делян Добрев. "Името ми е опетнено, това не се търпи повече". Депутатът от ГЕРБ и областен координатор в

  • 1