Ще борим замърсяването...
Ще борим замърсяването...

Как? - Ще вдигнем таксата за паркирали коли в центъра на 4 лв.

Ама това е такса за паркирали коли, те не замърсяват нищо, докато са паркирали. - Да, но нали са стигнали до центъра някак си.

Всъщност, има ли замърсяване в центъра? - Не, там е в нормата, движи се между 30 и 40 µg/m? при допустими концентрации на фини прахови частици от 50 µg/m3

Тогава защо е таксата? - За да не идват колите в центъра и да не замърсяват допълнително.

Хубава работа, тогава какво ще правят тези коли? - Нищо, ще си седят в кварталите. Или ще си ги карат, но пак в кварталите.

А в кварталите има ли замърсяване? - Да, някъде е доста голямо. В Сухата река в този момент е 123 µg/m3, в Христо Ботев е 162, в Бояна е 125, Люлин-център е 112, във Факултето също е над 100.

Въздухът на Лъвов мост е по-чист от този в Бояна? - Да, определено

Значи с висока такса за синя зона ще оставите чистия център чист от коли, които ще се движат спокойно в Люлин и Факултето, където въздуха е по-мръсен... - Да.

Въздухът в кварталите защо е мръсен? Заради колите ли? - Не. Преди всичко заради използваното твърдо гориво за отопление.

Нали сте забранили движението на коли без катализатори? Ще го направим, настояваме за това.

А как ще накарате хората да не се отопляват с дърва и въглища? Ще водим информационна кампания.

Реклама

Представяме ви:

  • Криптовалутите ще свържат борсите и банките

    Повече ексчейнджи ще бъдат напълно регулирани и ще си партнират с финансови и държавни органи, коментира Паскал Таларидаот Джарвис Едж (Jarvis Edge) в специално интервю за b2b Media. Паскал Таларида, роден и израснал във Франция, е професионале...
  • Успешната компания на 21 век създава споделени стойности

    Д-р Марина Стефановае преподавател във Висшето училище по застраховане и финанси и в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“. Паралелно със заетостта си в академичната област, Марина Стефанова е директор „Устойчиво развитие“ към Българс...

Коментари

Реклама

Още анализи:

Още новини: