Защо експертите мълчат за Банско
Убеден съм, че нов лифт на Банско е нужен за развитието на града и региона, без това да се отрази пагубно на планината, убеден съм че някои “зелени” приятели манипулират общественото мнение с невярни и заблуждаващи твърдения, убеден съм, че протеста се изкриви в антисистемен и политически. 
Не ме изненадва дори и на пръв поглед нелогичното групиране на разочаровани десни и либерални градски общности с анархисти, антиглобалисти и антисистемни по абстрактната за тяхното битие кауза, като “спасяването” на Пирин. Такива са времената - много по-лесно е да повяраш, че властта те лъже отколкото, че НПО може да изкривява фактите, а и е много по-лесно е да се бориш за “спасяването” на планина или море, отколкото за конкретните дребни проблеми в твоя град.

Едното става със блокиране на Орлов мост, докато другото изсиква много по-сериозни ежедневни усилия. Всичко това върви с задълбочаващо се капсулиране на тези общности, постепенното изключване на различното мнение, генерализирането на наши и ваши, на такива, които сигурно им плащат или са зависими за да имат различно от “правилното” мнение.

Няма независима експертност, защото в зависимост от позицията всеки е експерт позициониран в един от лагерите. Експертите предпочитат да не изказват мнение, защото веднага им се лепва “еврейската” звезда: “слуга на олигарсите”, “грантаждия”, “протестър”... и така всеки става екперт запознавайки се с три поста на приятели, и може да коментира от екология до външна политика и съдебна реформа.... и така, аз се оказах от лошите скиори, които робуват на олигархията, която иска да унищожи планината и да я изнесе в офшорка в Кипър...

Реклама

Представяме ви:

  • LinkedIn - платформата на бизнеса и професионалистите в него

    На 20 април в София ще се проведе практическо обучение за работа със социалната мрежа Завъртян в социални мрежи и нетуъркинг събития светът ни днес е динамичен и пъстър. Въпреки това търсим правилните пътища за връзка един с друг, особено, когато ст...
  • Донесохме "зелена" промяна на автобусния пазар

    Въвеждаме и други положителни новости в сектора, като дигитализираме старата автобусна школа, казва Ласло Аран, регионален управляващ директор на FlixBus. Интервюто е проведено едновременно с Ласло Аран и Магдалена Ангелова веднага след стъпването н...
  • Трафикът е съвременното робство

    Често трафикантите не изглеждат никак подозрителни. Това, което съветваме най-вече младите хора, търсещи работа в страната или чужбина е да ни търсят безплатно и по всяко време на Националната телефонна линия за борба с трафика на хора - 0800 20 100,...

Коментари

Реклама

Още анализи:

Още новини: