Всички версии за НАП
Приятел ми праща статия от белгийски вестник. Какво става в България, пита, терористичен пробив, всички данни изтекли. Обяснявам каквото знам и си мисля за смисъла на наповската атака.

Една версия: Някой гамен хакнал данните на всички българи и ги изсипал за всеобщо ползване за кеф или от глупост. И понеже е глупак и некадърник, излязъл от НАП с кални обувки, оставил отпечатъци от пръстите си по всеки файл, убол се на един кламер и окапал бюрото с кръв, после се изплюл върху портрета на шефката на НАП, написал Локо София на стената и си тръгнал.

Втора версия: Някой си казал, какво да направим, че по цял свят да се разчуе, че в епохата на пълна дигитализация България е една тотално ненадеждна дигитална смешка, която и да иска да опази нещо, не може, а пък ако решим, тя няма и да иска и в крайна сметка дали ще си вземе F-16 или трактори Беларус за отбраната си, дали ще си преведете парите в някоя българска банка или ще ги оставите на Площад Славейков, все тая, ама така да го направим, че хем да падне голям смях по цял свят, хем на всеки партньор на България да му се изправят косите, пък ако можем - да ударим яко и и на куп по репутацията им на дигитален хъб, на натовски партньор и на европейски партньор, където те се бутат с дигиталното портфолио.

Както казват добрите служби, работим по всички версии.

Реклама

Представяме ви:

  • Как се пише рекламно послание, което работи

    Дрейтън Бърд е една от най-значимите фигури в областта на директния маркетинг и реклама за последния четвърт век. Има 52 години практически опит в онлайн и офлайн маркетингa. През 2003-та година „Chartered Institute of Marketing” определя Дрей...
  • Емоции, динамика и истинска удовлетвореност

    Здраво стъпила на земята дама, перфекционист, който винаги изпипва всичко до последния детайл и неуморим генератор на идеи, Ива е част от екипа, който изгражда присъствието на Банка ДСК в социалните медии и съвестно отговаря на всички Ваши въпроси. З...

Коментари

Реклама

Още анализи:

Още новини: