Всички версии за НАП
Приятел ми праща статия от белгийски вестник. Какво става в България, пита, терористичен пробив, всички данни изтекли. Обяснявам каквото знам и си мисля за смисъла на наповската атака.

Една версия: Някой гамен хакнал данните на всички българи и ги изсипал за всеобщо ползване за кеф или от глупост. И понеже е глупак и некадърник, излязъл от НАП с кални обувки, оставил отпечатъци от пръстите си по всеки файл, убол се на един кламер и окапал бюрото с кръв, после се изплюл върху портрета на шефката на НАП, написал Локо София на стената и си тръгнал.

Втора версия: Някой си казал, какво да направим, че по цял свят да се разчуе, че в епохата на пълна дигитализация България е една тотално ненадеждна дигитална смешка, която и да иска да опази нещо, не може, а пък ако решим, тя няма и да иска и в крайна сметка дали ще си вземе F-16 или трактори Беларус за отбраната си, дали ще си преведете парите в някоя българска банка или ще ги оставите на Площад Славейков, все тая, ама така да го направим, че хем да падне голям смях по цял свят, хем на всеки партньор на България да му се изправят косите, пък ако можем - да ударим яко и и на куп по репутацията им на дигитален хъб, на натовски партньор и на европейски партньор, където те се бутат с дигиталното портфолио.

Както казват добрите служби, работим по всички версии.

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си

    Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media. Иван Илчев e маркетоло...
  • Живеем в интересни времена

    Виждам една позитивна страна от цялата ситуация и това е, че който подценяваше процеса на трансформация и дигитализация преди кризата, буквално сега ще е принуден да отдели човешки и капиталов ресурс в тази насока. Виждаме, че дори и държавната админ...
  • Парите не миришат, а хлябът има един вкус за всички

    Едно общество е толкова силно колкото най-слабата му прослойка. Затова ние от ПОЙПЕ започнахме дарителска кампания в опит да помогнем на най-уязвимите групи, споделя Боян Келчев, мениджър “Бизнес развитие” и един от създателите на организацията. Б...

Коментари

Реклама

Още анализи:

Още новини: