Контрол над хората или над климата
Поредното доказателство за твърдото намерение на политиците да увеличат властта си, е директната намеса в избора на индивидите. Това е идеята за ограничаването на консумацията на хранителни продукти.

Тя намира почва в Германия, където правителството буквално иска да нареди на хората какво трябва да ядат, и какво не. Облагането на определени храни с по-високи данъци е първата стъпка. Обяснението в случая е повече от налудничаво - консумацията на месо има заслуга за климатичните промени. Политиците ще ни кажат какво е хубаво да ядем, и какво не е хубаво да ядем, за да спрем климатичните промени.

Също както намалиха емисиите, когато ни казваха кои са хубавите енергоизточници и кои са „лошите“, нали?
 
Ако политическата класа имаше същия ищах да адресира реалните проблеми в икономиката и енергетиката, то нямаше да се занимаваме с подобни щуротии. Но подобни мерки означават ефективност и ефикасност (ограничаване и оптимизиране) на публичните разходи, което пък ограничава способностите на политиците за разточителни държавни харчове. Много по-удобно е да засилваш контрола върху всички обществени отрасли по прецумпцията, че бориш климатичните промени.

Реклама

Представяме ви:

  • Как се пише рекламно послание, което работи

    Дрейтън Бърд е една от най-значимите фигури в областта на директния маркетинг и реклама за последния четвърт век. Има 52 години практически опит в онлайн и офлайн маркетингa. През 2003-та година „Chartered Institute of Marketing” определя Дрей...
  • Емоции, динамика и истинска удовлетвореност

    Здраво стъпила на земята дама, перфекционист, който винаги изпипва всичко до последния детайл и неуморим генератор на идеи, Ива е част от екипа, който изгражда присъствието на Банка ДСК в социалните медии и съвестно отговаря на всички Ваши въпроси. З...

Коментари

Реклама

Още анализи:

Още новини: