Рейтингови интерпретации в свободен стил
Невероятен е начинът, по който всякакви анализаторски агенции и особено социолози и политолози се продават на властта. Алфа рисърч вече го играе като ведомствена ПР агенция на правителството.

И ако надуването на рейтинги все пак е доста трудно да бъде опровергано, то интерпретацията на тези рейтинги като подкрепа за някакви реформи, които населението одобравя вече просто е върхът на лицемерието, което освен в манипулация и сугестиране на хората преминава и в непрофесионализъм. За съжаление не една и две агенции загубиха авторитета си в следствие на слугинското си поведение към властта. Алфа беше последната, но и тя се сгромоляса.

Това продажно поведение може да бъде сравнено с жълтата преса, само че в бранша на социологията. След подобно поведение кой има право да негодува срещу жълтата преса и срещу лъжите, които се публикуват там? След като академичната общност е готова да публикува същите тези лъжи, но в по-префинена форма!

*Мнението на автора е публикувано в профила му в социалната мрежа

Реклама

Представяме ви:

  • Днес технологията е част от всеки бизнес

    Важно е да се следи технологичното развитие и последните тенденции, за да може бизнесът да остане конкурентноспособен и да „презареди“ своя растеж, твърди Йоанис Кацанидис, управител на SoftOne Bulgaria в специално интервю за b2b Media...
  • Талантът и амбицията са от ключово значение

    Карим Рашид е име в световния дизайнерски бранш, което няма нужда от представяне. С повече от 4000 осъществени проекта, над 300 награди и клиенти в над 40 страни,  Карим с лекова успява да е винаги актуален и вечно променящ се. Ис...

Коментари

Реклама

Още анализи:

Още новини: