Рейтингови интерпретации в свободен стил
Невероятен е начинът, по който всякакви анализаторски агенции и особено социолози и политолози се продават на властта. Алфа рисърч вече го играе като ведомствена ПР агенция на правителството.

И ако надуването на рейтинги все пак е доста трудно да бъде опровергано, то интерпретацията на тези рейтинги като подкрепа за някакви реформи, които населението одобравя вече просто е върхът на лицемерието, което освен в манипулация и сугестиране на хората преминава и в непрофесионализъм. За съжаление не една и две агенции загубиха авторитета си в следствие на слугинското си поведение към властта. Алфа беше последната, но и тя се сгромоляса.

Това продажно поведение може да бъде сравнено с жълтата преса, само че в бранша на социологията. След подобно поведение кой има право да негодува срещу жълтата преса и срещу лъжите, които се публикуват там? След като академичната общност е готова да публикува същите тези лъжи, но в по-префинена форма!

*Мнението на автора е публикувано в профила му в социалната мрежа

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Поляк спечели първия етап в Обиколката на България

    На 28.07.2020 г. се проведе първият етап на 67-мата Международна колоездачна обиколка на България с генералното спонсорство на ДЗИ, дружеството с най-дълга история и опит на българския застрахователен пазар. Полякът Алан Банашек (Mazowsze Serce Polsk...
  • Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си

    Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media. Иван Илчев e маркетоло...
  • Живеем в интересни времена

    Виждам една позитивна страна от цялата ситуация и това е, че който подценяваше процеса на трансформация и дигитализация преди кризата, буквално сега ще е принуден да отдели човешки и капиталов ресурс в тази насока. Виждаме, че дори и държавната админ...

Коментари

Реклама

Още анализи:

Още новини: