Еволюционен скок в българската журналистика
На това в "Ледена епоха" му викаха еволюционен скок, след като преди няколко дни имаше пресконференция без журналисти. Но ако се върнем назад ще си спомним как преди десетина години именно ГЕРБ изобрети жанра "извънредна пресконференция" след един час и без ясна тема, за да търчат всички като изоглавени, защото потенциалният бъдещ премиер може да кихне незаснет. После разбраха, че не им трябва да тичат всички и започнаха да си отглеждат. А откак има Фейсбук лайв, вече може да спестят и тоя разход.

В името на обективността, била съм свидетел на толкова гръмовно тъпи прояви и нефелни въпроси от страна на журналисти в МС, точно на визити на комисари и толкова срам съм брала, че чак се чудя как не им хрумна по-рано. Но съм сигурна, че разбирането ни с Борисов за това какво е неуместен въпрос не едно и също.

Реклама

Представяме ви:

  • Как се пише рекламно послание, което работи

    Дрейтън Бърд е една от най-значимите фигури в областта на директния маркетинг и реклама за последния четвърт век. Има 52 години практически опит в онлайн и офлайн маркетингa. През 2003-та година „Chartered Institute of Marketing” определя Дрей...
  • Емоции, динамика и истинска удовлетвореност

    Здраво стъпила на земята дама, перфекционист, който винаги изпипва всичко до последния детайл и неуморим генератор на идеи, Ива е част от екипа, който изгражда присъствието на Банка ДСК в социалните медии и съвестно отговаря на всички Ваши въпроси. З...

Коментари

Реклама

Още анализи:

Още новини: