Държавно образование в социалистическа икономика

Държавно образование в социалистическа икономика

Как държавното образованието е като социалистическа икономика. Пример от Видин:

1. В ОУ "Иван Вазов" преценяват, че има капацитет за 5 паралелки с деца първи клас.

2 .Провеждат кампания за прием, правят лятно училище с 5-те паралелки и...на 30 август се получава писмо от общината.

Прочети още: Държавно образование в социалистическа икономика

“Горящи” въпроси към зелените активисти

“Горящи” въпроси към зелените активисти

Имам много въпроси към "зеленото" движение в България. Разбирам че след зелен протест отново е спряно строителството на язовир "Яденица"- след като още преди много години е имал всички разрешения за строеж. Става въпрос за възобновяем източник на енергия с важна функция за балансиране на енергийната система, и в частност неравномерностите от по висок дял възобновяема енергия която е трудна за оперативна прогноза. Въпрос - за въглища, атом или друго се борите? Понятието добавена стойност за обществото май въобще не съществува за вас? Да си против всичко е много лесно. Това е "отбавена" стойност.

Прочети още: “Горящи” въпроси към зелените активисти

Тони Робинс споделя трикове, които са му помогнали да e продуктивен

Тони Робинс споделя трикове, които са му помогнали да e продуктивен

"Всеки път, когато взема решение или си поставя цел, веднага предприемам действие, което ме задължава да продължа напред в преследването на целта".

Това действие може да бъде съвсем просто, като изпращане на имейл или насрочване на среща. Това обаче е начин да се придържаме към решението си, в противен случай губим инерция и не напредваме по пътя към целта.

Прочети още: Тони Робинс споделя трикове, които са му помогнали да e продуктивен

Как студентите да изцедят максимума от преподавателите

Как студентите да изцедят максимума от преподавателите

Дискусията за образованието и университетите позаглъхна, а не трябва.

Поради това, а също и понеже вчера проведох пореден поправителен изпит, реших да я разпаля отново :) Ето първите три идеи как студентите да изцедят максимума от преподавателите и въобще от следването си. И да получат повече за парите си:

Прочети още: Как студентите да изцедят максимума от преподавателите

А трябват ли ни изобщо изтребители

А трябват ли ни изобщо изтребители

Когато се водят разгорещени спорове за това какви самолети за военновъздушните сили трябва да си купим, задава ли някой следните два въпроса:

1. Трябва ли въобще да купуваме самолети?

2. Необходима ли са ни военновъздушни сили? И ако да, какви?

Прочети още: А трябват ли ни изобщо изтребители

Какво се получава, щом са заемат иноватори-чиновници

Какво се получава, щом са заемат иноватори-чиновници

ЗАЩО НЕ ТРЯБВА ДЪРЖАВАТА ДА ХАРЧИ ПАРИ ЗА ДА СЪЗДАДЕ СОБСТВЕНА ПЛАТФОРМА ЗА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ

Най-лесно ще ме разберете ако ви разкажа историята на Quaero.

Накратко:
През април 2005 Жак Ширак и Герхарт Шрьодер обявяват, че Европейският съюз ще финансира създаването на конкурент на Гугъл.
Кръщават проекта Quaero (търся на гръцки). Проектът е финансиран от Европейския съюз.

Прочети още: Какво се получава, щом са заемат иноватори-чиновници

УНСС, ние в коя година сме?

УНСС, ние в коя година сме?

Случката в УНСС е срамна, ужасяваща и много важна, защото:

1. Ректорът на УНСС, Стати Статев, веднага е предложил два варианта за решаване на ситуацията, по негови думи. И двата варианта включват отстраняването на „набедената“ преподавателка. Т.е. той и за секунда е нямал съмнение, че тя е виновна.

Прочети още: УНСС, ние в коя година сме?

Реклама

Още анализи:

Още новини: