Опростеният чекаут е задължителен за всеки онлайн магазин

Казвам се Пресиян Пеев, програмист съм в екипа на Omnilinx – нова българска платформа за комуникация с клиенти през чат, имейл месинджъри и телефон, подходяща за eCommerce търговци.

Какви базисни функционалности трябва да има всеки онлайн магазин?

Може да съм леко пристрастен, но комплексно комуникационно решение като Omnilinx е наистина задължително за всеки онлайн магазин, защото позволява на клиентите по много лесен да комуникират с теб и твоите служители. На мен често ми се налага да задавам въпроси преди определена онлайн поръчка и предпочитам това да става по канал в реално време като чат. Имейлите традиционно се обработват бавно и не ми харесва като канал.
Разбира се, наравно с това бих сложил и опростения чекаут - да се изисква максимално ограничена информация за клиента и бърза интеграция за плащане с карта.

Кои са най-често срещаните грешки, които забелязвате в онлайн магазините?

Като цяло онлайн магазините в България са на доста добро ниво и рядко откривам грешки, било то технически или други. Но ако трябва да отговоря нещо, то би било, че не всички онлайн магазини се възползват от арсенала от технически средства, които има на пазара, чрез които да направят клиентското изживяване по-приятно и по-ефективно.

Кои са вашите източници на вдъхновение?

Различни неща ме вдъхновяват по различни начини. Ако се придържаме към темата за онлайн магазини, ще ви споделя за един канал в YouTube за уеб дизайн - Flux. Всеки месец споделят 5 уеб сайта, чиито дизайни са наистина възхитителни. Много често показват онлайн магазини и ако някой ден реша да си отворя собствен, то определено това ще е първото място, където ще потърся да открадна някоя идея.

Защо приехте да бъдете част от журито на конкурса?

Обичам работата си и исках да споделя опита си. А и вярвам, че Никола и екипът му ще сътворят страхотно шоу - няма как да пропусна да бъда част от него!

На какви критерии трябва да отговаря даден проект, за да получи максимална оценка?

Мога да отговоря само с три думи - трябва всичко да работи! Аз съм фен на lean методологията в разработване на продукти и според нея е по-добре да представиш на клиентите си нещо малко, което решава проблем на клиента, отколкото нещо голямо и пълно с бъгове. Не съм срещу бъговете и срещу "счупените" функционалности в даден софтуер. Те са част от растежа и даже ги приветствам, когато някой тепърва излиза на пазара или бърза да тества своя хипотеза. Но на този конкурс ние търсим Краля на онлайн търговията в България; най-добрия сред най-добрите. Търсим узрели и стабилни сайтове, които дават добро клиентско изживяване. Разбира се, бихме поощрили младите таланти, но ще ги оценяваме наравно с големите звезди.

Цялата информация за конкурса може да прочетете тук: https://awards.ecommercebg.com/

Реклама

Още от новини:

  • От 9 януари стартират Годишните награди Employer Branding Awards 2023

    Най-добрите работодатели влизат за шести път в надпревара за Employer Branding AwardsГодишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд...
  • Deichmann представя блестяща празнична колекция

    Празничният сезон започва и с него идва цял набор от красиви обувки с ток, които носят елегантност и много настроение! Защото дали на Коледа или на Нова година, на офис парти, клубна вечер или официална вечеря... сега вече можем да си позволим малк...

Коментари

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: