“Идеалният онлайн магазин е интуитивен, бърз и опростен” - Димитър Иванов от Valival Digital Agency
1.Как започнахте работа във Valival Digital Agency?

Преди Valival доста години ръководих собствен бизнес и в това време установих, че най-интересната сфера в бизнеса за мен е маркетингът. Покрай активностите, които се налагаше да правя и за бизнеса си, научих много и натрупах доста солиден опит. След като прекратих със собствената си инициатива, съвсем логична стъпка беше да потърся възможност да продължа да се занимавам с маркетинг и започнах да се оглеждам за такива възможности в Стара Загора, където вече живеех. Точно в този момент в дигитална агенция Valival се търсеше маркетинг специалист и реших да кандидатствам за тази длъжност. След не много дълъг период от време вече имах и възможността да оглавя маркетинговия отдел, който активно се развива и расте всяка година.

2. Какъв е ключът към успешното дигитално развитие на един бранд?

Ключът към успешното дигитално развитие, а и не само дигиталното, е да създаваш с мисъл за аудиторията си. Независимо дали става дума за това как ще оформиш своя онлайн магазин, какво ще публикуваш в блога си или как ще поддържаш социалните си канали, най-важното е да имаш предвид интереса на потребителите, които целиш да станат твои клиенти. В днешно време като потребители сме залети от всевъзможен спам и бълвоч от ненужна информация и сме станали много критични към това, което ще приемем, ще четем, ще гледаме или към търговеца, от който ще закупим. А неоспоримата истина е, че онлайн поведението на потребителя е определящо за успеха на един бранд. Търсачки и социални мрежи се стараят да осигурят най-желаното съдържание на своите потребители и алгоритмите им следят за сигналите, които тези потребители подават. За да имате успех в дигиталното си развитие, приемете, че не вие и компанията ви сте на първо място, а потребителят и неговият интерес.

3. Има ли лоша реклама за един бизнес, който се развива онлайн?

Лоша реклама има не само за бизнес, който се развива онлайн, но и за тези, които се развиват офлайн. Твърдението "няма лоша реклама" за мен е пълна глупост! Не само, че има лоша реклама, но тя може да изиграе и ключово значение за бъдещето ви. Бих обобщил, че най-лошата реклама, която един онлайн бизнес може да си направи, е тази, която уронва доверието на потребителите към този бизнес. Доверието е основният актив за онлайн бизнесите, защото е много по-трудно то да бъде спечелено онлайн, отколкото офлайн. Колко доверие вдъхва един онлайн бизнес се отразява пряко на това колко клиенти и партньори ще получи този бизнес. Обичам да казвам, че всеки, дори дребен детайл, е важен и всичко, което правим, е продукт на нашия бранд. Затова съветвам бизнесите да не бъдат немърливи онлайн. Дръжте се и комуникирайте така, както бихте желали хората да възприемат и продуктите или услугите, които продавате.

4. Дигиталният маркетинг е …

Дигиталният маркетинг е комуникация. В наши дни това е вече двуканална комуникация! Дигиталният маркетинг през 2023-та година не е просто дигитално присъствие със сайт или банер, а търсене на реакцията на потребителите. Дигиталният маркетинг в съвремието е не да презентираш себе си дигитално, а да общуваш с потребителите си дигитално.

5. Опишете идеалния онлайн магазин с три думи.

Интуитивен, бърз, опростен.

6. Как се става “Звезда на електронната търговия”?

За да бъдеш звезда, трябва да бъдеш не само над средното ниво, а да се целиш в най-високото. В този ред на мисли, звезда в онлайн търговията може да бъде този онлайн магазин, който създава най-доброто преживяване за потребителите си НАВСЯКЪДЕ. Не само в онлайн магазина, а във всеки канал и социална мрежа. Звездата на онлайн търговията получава максимални оценки от своите потребители във всяко направление. За звездата в онлайн търговията няма присъствие, което да "не е толкова важно", звездата е звезда навсякъде!

“Идеалният онлайн магазин е интуитивен, бърз и опростен” - Димитър Иванов от Valival Digital Agency
 

Димитър Иванов e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.

Реклама

Още от новини:

  • Има ли планетарното хранене почва у нас?

    Днес хората обръщат все по-голямо внимание на здравословното хранене, но колко от нас всъщност се замислят, че храненето ни има пряко отношение и към природата? Къде се пресичат грижата за човешкото благо и това на планетата? Точката на тяхната „срещ...

Коментари

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: