Да подарим на клиентите си безвремие и женственост

Христина Ангелова е основател и главен дизайнер на TINĀ SOCIAL CLUB. През настоящата 2015 година гордо носи титлата на Академията за мода - „Най-добър млад дизайнер“, печелейки Златна игла.

Христина Ангелова е потомствен дизайнер, наследила чувството си за естетика и перфекционизъм от дядо си Георги Ангелов - главен моделиер в завод „Мизия“, Плевен.В професионалния си път се движи със същата прецизност и лекота, избирайки тясно профилирани специалности, водещи я към детската й мечта - „Облекло и текстил“ в гимназията в Плевен и „Мода“ в Нов Български Университет.

TINĀ SOCIAL CLUB е марка, основана през 2011 година. В името и мисията на бранда са вложени не само визуална концепция от модно естество, но също така социална кауза, която се развива с малки, но постоянни крачки през годините.Първият международен пробив на TINĀ SOCIAL CLUB е още в зората на основаването й.

През 2012 година белгийската продуцентка Емили Ван Елмбст избира рокля на TINĀ SOCIAL CLUB за едно от най-важните за гилдията събития през годината – филмовият фестивал в Кан. Колекциите на бранда присъстват неизменно в модни и лайфстайл печатни и онлайн издания, телевизионни предавания и светски събития.

Преди три години видяхме ваша рокля на филмовия фестивал в Кан. Към момента имате ли намерение отново да покажете своята работа на червения килим?

Популяризирането на бранда ни в международен план включва различни комуникационни канали и техники (ATL, BTL). В този смисъл представянето на наши модели на различни събития носи не само разпознаваемост и престиж на марката, а преди всичко спомага за налагането на глобалната ни концепция за ексклузивност и висока класа. Тази година получихме редица покани за участие в авторитетни събития и проекти. През септември ще представим новата си пролетно-лятна колекция по време на  Who’s next Paris - международно модно изложение с предварителен, прецизен подбор за участие.

Вие сте един от успешните млади предприемачи в България. Може ли да дадете съвет, за тези които нямат смелост да направят първата крачка и да основат собствен бизнес?

Стартирането на собствен бизнес е свързано с отличното познаване на пазара, от който е целевата група на марката. Нито творческото начало, нито големите финансови инвестиции могат да бъдат единствен двигател на прогреса. Пазарът се променя непрекъснато, а гъвкавостта, лидерството при налагането на тенденции е това, което разраства позициите и увеличава мащаба. Нашите стремежи са свързани не просто със запазване на определена клиентска маса, а точно обратното с непрекъснатото й разрастване.

Вие сте се утвърдили като дизайнер. Какво ще посъветвате младите хора, които правят първи стъпки в дизайнерската сфера?

Независимо от областта, в която си избрал да се развиваш, най-важно е да бъдеш професионалист, да се стремиш към перфекционизъм. Аз лично проявавам нетърпимост към посредствеността. Както се казва “дяволчето е в подробностите” и именно те открояват майстора.

Какво усещане целите да създадете у човека носещ вашите дрехи?

В основата на концепцията на TINA стои вдъхновението от жените със стил и самочувстие от собствената си личност/идентичност. Те са и муза и целева група. Истинско удоволствие ни носят случайните срещи с клиенти, които излъчват онова усещане за принадлежност към един друг свят на разкош и мечти, сякаш живеят недокоснати от злободневието. Именно това е нашата цел - да подарим на клиентите си поне за малко безвремие и нескрита женственост.

Откъде идва вдъхновението Ви? От обкръжаващият Ви свят или от вътрешно лично вдъхновение?

Личността на човек е съвкупност от собствени качества и влиянието на срещите и сблъсъците с външния сват. В този смисъл всяка по-ярка картина, събитие или човек могат да станат обект на размисли и вдъхновение. Премислям, като не скицирам абсолютно нищо. Имам много идеи, някои от които в последствие забравям, за да оцелеят най-силните. Това е магията в колекциите ми, борба за надмощие, но със силата на мисълта, със силата на силуетите и цветовете, които се борят един с друг.

Реклама

Още от новини:

  • Подплатени ботуши с връзки VS стилни ботуши над коляното

    Новите зимни тенденции са вече тук! Зимата идва, а с нея и много нови възможности за стилни аутфити. Deichmann представя новите есенно-зимни тенденции, които се отличават с голямо стилово разнообразие и забележителни модели. Характерно за тенденци...

Коментари

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: