Кампаниите за добра кауза са важни

Джонатан Смампинато отговаря за комуникационното планиране и дейностите на Фондацията на IKEA Group. Той координира изготвянето на стратегиите за нови кампании и за ПР програмите на някои от най-утвърдените брандове по света - Pfizer, Ford Motor, включително Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс. Джонатан е заемал позицията на зам.директор по политическите въпроси на американския бизнесмен Мит Ромни по време на неговата кампания за губернатор. Работил е и за губернатора на щата Масачузетс в отдела за „Потребление и бизнес регулации“. Завършил е Международно управление в Ню Йорк.


Защо е толкова важно за компанията да опазва планетата и да бъде „зелена“? Смятате ли, че това ще помогне за промяната на начина, по който хората мислят за околната среда?

Аз мога да говоря само от името на Фондацията на IKEA, но нашата работа е основана върху постоянната стратегия на IKEA „Позитивни хора и планета“. Ние създаваме трайна промяна за децата и семействата им, които се нуждаят най-много, като се борим за коренните причини на детския труд, даваме право на жените и момичетата и подкрепяме бежанските семейства чрез безопасни места, които да нарекат „дом“. Очевидно планетата е място, което всички ние наричаме „дом“, така че то трябва да бъде опазвано от всекиго - включително и от подрастващите поколения.  

Разкажете ни повече за Фондацията на IKEA. От къде всъщност идва идеята и каква е основната Ви цел?

Фондацията е обвързана със същата цел, каквато има IKEA като компания за произвеждане на мебели за дома -да създаваме по-добро ежедневие на колкото се може повече хора по света. Нашата визия е за свят, където бедните деца да имат повече възможности и да изграждат по-добро бъдеще за самите тях, както и за семействата им.

Мисията ни е да създадем съществена и трайна промяна чрез дългосрочни програми и финансиране в някои от най-изнемогващите общества, които са предпоставка там да растат деца в изключителна бедност.

Какво предизвика у вас интерес да посетите България?

България е важен пазар за IKEA и нашата цел е да се убедим, че сътрудниците ни, клиентите и почитателите знаят за Фондацията на IKEA и че нашата мисия е да помогнем на децата, надявайки се да ги накараме да бъдат активни в каузите ни.

Планирате ли предстоящи кампании в страната?

Фондацията на IKEA включва две кампании за добра кауза, които са в магaзините на IKEA: „Меките играчки за образование“, която подкрепя образователни проекти на UNICEF и „Спаси децата“, и „По-светъл живот за бежанците“, която подкрепя бежанската агенция в осигуряването на постоянна светлина и енергия за бежанските лагери. Подкрепата на сътрудниците на IKEA и клиентите е основа към успеха на двете кампании и България е важна част от усилията ни.

Защо кампаниите Ви са базирани на приходите от продажбите на отделни артикули - например, играчки, светещи? Можете да спестявате и например, процент от продажбата на мебелите?

Даряването на Фондацията на IKEA идва от облагата на IKEA Groups и миналата година сме отделили 104 млн. евро на някои от водещите световни хуманитарни и благотворителни организации, които помагат на децата в най-бедните общности в цял свят. Това включва над 17 млн. евро, събрани от двете кампании за добра кауза (10.1млн. евро от „Меки играчки“ и 7.7 млн. евро за „По-светъл живот“). Кампаниите за добра кауза са важна част от нашата работа, издигаща съзнаването на причините, образованието на децата и подобряването на живота на бежанците.

Реклама

Още от новини:

  • Подплатени ботуши с връзки VS стилни ботуши над коляното

    Новите зимни тенденции са вече тук! Зимата идва, а с нея и много нови възможности за стилни аутфити. Deichmann представя новите есенно-зимни тенденции, които се отличават с голямо стилово разнообразие и забележителни модели. Характерно за тенденци...

Коментари

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: