“Умният” F-PACE е най-търсеният автомобил на JAGUAR

Спомняме си как на Автомобилния салон във Франкфурт през 2015 г. F-PACE счупи световния рекорд на Гинес, изпълнявайки най-големия лупинг в света. От тогава досега мощният SUV стана най-бързо продаващият се автомобил на Jaguar. Не случайно.

F-PACE е иновативен и конструиран да отговаря на най-строгите стандарти за безопасност в света и да осигурява изключителни нива на защита както на пътниците, така и на пешеходците.

Стандартът за активна безопасност е също толкова висок, благодарение на набор от усъвършенствани системи в помощ на водача. Свръхмодерната стерео камера, която е в основата на системата Автономна аварийна спирачка, сега има функция “Разпознаване на пешеходци” - първата в автомобил Jaguar.

“Умни” системи за безопасност
Няколко интелигентни разработки подпомагат водача и осигуряват безопасност. Така например, стерео камерата задейства системите за предупреждение за напускане на платното (Lane Departure Warning), придържане в платното (Lane Keep Assist), разпознаване на пътните знаци (Traffic Sign Recognition), интелигентно ограничение на скоростта (Intelligent Speed Limiter) и следене на състоянието на водача (Driver Condition Monitor). И това не е всичко.

Премиум системата InControl Touch Pro е базирана на 10.2-инчов сензорен екран с мощен четириядрен процесор и твърдотелен диск и работи с ултра-бърз Ethernet. Резултатът е потребителски интерфейс, който е инстинктивен и изключително бърз с отчетлива и невероятно откликваща графика.
Комфорт и изчистени линии

F-PACE е мощен кросоувър, проектиран и конструиран да осигурява пъргавината, реакциите и финеса, характерни за всички автомобили Jaguar, заедно с ненадмината динамика и ежедневна практичност.

Моделът се отличава с олекотената алуминиева архитектура на Jaguar, като комбинира изчистени линии, повърхност и пропорции, мощна задна част, въздухозаборници на калниците и отличителна графика на задните светлини.

Петима възрастни могат да се настанят абсолютно комфортно в F-PACE с просторно място за главата и коленете, а обемът на багажното отделение има впечатляваща вместимост от 650 литра.

“Умният” F-PACE е най-търсеният автомобил на JAGUAR

Предимствата на олекотената конструкция

Олекотената алуминиева архитектура дава на проектантския и инженерния екип на Jaguar (днес световно признати за лидери в алуминиевите технологии и дизайн) идеалната отправна точка. От самото начало тя е създадена като модулна структура, така че колелата да се поставят точно там, където е необходимо, за да осигурят пропорциите, динамиката и практичността, характеризиращи мощния кросоувър.

Междуосието и следата са различни от всички други автомобили Jaguar. С дължина от 4 731 мм и междуосие от 2 874 мм изцяло новият F-PACE предлага финия профил и късия преден надвес, характерни за дизайна на Jaguar, както и изключително просторен интериор.

Леката, здрава конструкция на каросерията се състои от 80 процента алуминий и е единствената монокок каросерия с високо съдържание на алуминий в сегмента. Допълнителната икономия в теглото на автомобила идва от композитната врата на багажника и магнезия, използван за части като напречната греда под купето.
Лек, бърз и щадящ природата

В резултат на това моделът със задно задвижване с дизелов двигател 180 к. с. и механична трансмисия тежи едва 1 665 кг и постига CO2 емисии от само 129 г/км. С бензиновия двигател V6 с компресор суперчарджър и 380 к. с. на F-TYPE под изваяния алуминиев капак, изцяло новият F-PACE ускорява от 0 до 100 км само за 5,1 секунди преди да достигне електронно-ограничената максимална скорост от 250 км/ч.

Системата за задвижване на всички колела (AWD) с въртящ момент при необходимост при новия F-PACE е най-усъвършенстваната система на Jaguar и има най-голям капацитет на въртящия момент. Функцията IDD запазва пъргавината на задвижването на задните колела и характера на управлението, но може безпроблемно да подава въртящ момент към предните колела, за да използва динамичните предимства на допълнителното сцепление върху всякакви повърхности и при всякакви метеорологични условия.

Ефективен и при трудни условия
Системата Adaptive Surface Response (ASR), разработена на основата на патентованата, отличена с награди технология Terrain Response на сродната компания Land Rover, прави AWD системата дори още по-ефективна при трудни пътни условия. Вградена в Jaguar Drive Control, системата ASR разпознава вида настилка и оптимизира поведението на силовия агрегат и системата за динамичен контрол на стабилността. Оборудвана за първи път в изцяло новия XF, ASR е подобрена с трети режим, предназначен за дълбок сняг и чакъл. Допълнителните технологии, които осигуряват динамика при всякакви повърхности, включват съществуващите системи на Jaguar; All Surface Progress Control и Low Friction Launch.

F-PACE води и световния дебют на Activity Key на Jaguar. Представляваща водоустойчива, удароустойчива гривна с вграден транспондер, тази първа в сегмента технология за носене е в подкрепа на активния начин на живот, тъй като позволява ключовете да са заключени на сигурно място вътре в автомобила - което е безценно, ако ще ходите да карате например сърф или каяк. Заключването на изцяло новия F-PACE с Activity Key ще дезактивира всички ключодържатели, оставени вътре в автомобила.
С тези предимства и иновативни системи, не е изненадващо, че F-PACE е най-търсеният модел на Jaguar за последните месеци.

“Умният” F-PACE е най-търсеният автомобил на JAGUAR

Реклама

Представяме ви:

  • IT индустрията у нас има потенциал за по-голямо развитие

    Моя идея е да бъде създаден общоевропейски механизъм за координация при кибератаки с централно звено в Брюксел и мрежа от центрове във всички държави-членки, сподели Мария Габриел в специално интервю за b2b Media по-малко от месец след като зае пос...
  • У нас идват инвеститори с визия

    В момента работим по 21 нови проекта на обща стойност над 834 млн. лв., които се очаква да разкрият над 2100 нови работни места, коментира Стамен Янев, изпълнителен директор на Българска агенция за инвестиции, в специално интервю за b2b Media....

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: