Потребителите избраха своите „Любими марки” за девета поредна година

Любимите марки на българските потребители получиха своето официално признание на специална церемония, която се състоя вчера, 12 юли. Хотел Хилтън София посрещна близо 100 гости от света на бизнеса - представители на над 45 компании, чиито марки взеха участие в тазгодишното издание на инициативата. Бяха връчени 65 сертификата в отделните категории – за първо, второ и трето място в деветото издание на единствената по рода си потребителска класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.

 

Създателят и организатор на конкурса г-н Даниел Димитров, издател на сп. „Бизнес лейди” и списание “Bulgaria Business REVIEW” приветства присъстващите и им пожела още много финали и победи. „Класация „Любимите марки” не използва специални пазарни критерии или жури, тя изразява емоционалната обвързаност на потребителите. Не винаги преобладаващият пазарен дял гарантира силна емоционалната връзка на марките с потребителя. Инициативата оценява основно емоционалното въздействие на бранда, като по този начин всяка марка може да получи обратна връзка колко близо е до сърцата на потребителите и на тази база да прецени как в дългосрочен план да увеличи пазарния си дял. Често, ние потребителите, ползваме едно, но мечтаем за друго.” – допълни г-н Димитров.


Refan
събра най-много потребителски гласове в трите етапа на класацията и бе отличен за Любима марка за 2017 година. Освен носител на най-високото отличие, Refan грабна първо място и в още две категории - КОЗМЕТИКА и БЪЛГАРСКА МАРКА. Happy Bar&Grill се превърна в традиционен лидер в категория ЗАВЕДЕНИЯ, печелейки първо място за осма поредна година и стана двукратен победител в раздел БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ. Credissimo бе избрана за марка №1 в категория ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ и грабна второ място в раздел БЪЛГАРСКА МАРКА. БОР ЧВОР тази година стана носител на три отличия – първо място за втора поредна година в раздел МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ, отново първо място в категория ТРАДИЦИОННИ БЪЛГАРСКИ ПРОДУКТИ и трето място в раздел БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ. Mtel спечели потребителския вот в две категории - ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ и ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ. Брандът Harmonica бе отличен от потребителите също в няколко категории – в раздел БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ грабна първо място, а в категориите ИНОВАТИВНИ МАРКИ; ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ и ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ – БИСКВИТИ И ВАФЛИ спечели трето място.

Лалктима Балкан получи отличия в две категории – второ място в разделите МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ и БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ. Tesy също взе активно участие в деветото издание на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” и бе класиран на второ място в раздел БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА, и на трето място в категория БЪЛГАРСКА МАРКА. BILLA стана победител за втора поредна година в категория ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ и взе трето място в раздел ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ. Българският бранд ПРЕСТИЖ отново бе избран от потребителите за Любима марка в категория ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ – БИСКВИТИ И ВАФЛИ, а тази година стана финалист - второ място и в раздел БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ. Hewlett Packard Enterprise Company се класира на първо място в раздел IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ и спечели втора награда в категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ. В раздел БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА за първенец потребителите определиха Weleda, която се нареди на трето място в раздел БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА. В категория АВТОМОБИЛИ победител тази година е брандът BMW, а финалист трето място финишира Mini Cooper.

Ooh La La бе класиран на първо място в категория ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ. Първенството в категория БУТИЛИРАНИ ВОДИ за трета поредна година спечели българският бранд Хисар. Газирани напитки и студен чай Хисар пък получиха приз за трето място в раздел БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ. Spetema стана двукратен шампион в раздел КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ. Солети Златна Добруджа спечелиха най-много потребителски гласове в категория ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ. Бонбони Черноморец грабнаха първото място в категория ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ за втора поредна година, а Бисквити Закуска финишираха втори в раздел ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ – БИСКВИТИ И ВАФЛИ. Тандем отново стана марка №1 в категория МЕСНИ ПРОДУКТИ. Майонеза Краси бе избрана от потребителите за лидер в раздел МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ, победител за трета поредна година. Schwarzkopf потребителите избраха за финалист второ място в раздел КОЗМЕТИКА. Биодерма отново стана първа в категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА. А Любима марка в сектор БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА тази година победителите отредиха на Sudocrem. Samsung отново спечели приза в раздел БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА.

С близо 5700 гласа само в трети кръг, NOVA спечели напдпреварата и грабна първото място в категория ТЕЛЕВИЗИЯ. Bulgaria on air получи приз за трето място в раздел ТЕЛЕВИЗИЯ, а Investor.bg стана втори в категория УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ. Първо място в раздел УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ потребителите отново отредиха на Focus-news.net, а порталът MoitePari.bg грабнаха трето място в същата категория. Потребителите или по-скоро радио слушателите определиха Radio Fresh за Любима марка в категория РАДИО. А FM+ получи трета награда. Дженерали бе класиран от потребителите на първо място за втора поредна година в сектор ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ. ЗАД Армеец получи втора награда, а SDI Застрахователен брокер (четирикратен финалист в категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ) бе класиран на трето място. В раздел ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ – КЛАСИЧЕСКИ за Любима марка потребителите определиха No Spa. Magne B6 пък стана финалист, второ място в същата категория, а Xyzal получи трета награда. Призът тази година в раздел ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ – ХОМЕОПАТИЧНИ И ДОБАВКИ потребителите отредиха за Doppelherz. Прополки грабнаха второ място в същата категория, а Магне Б6 Лека нощ спечели трета награда.



Първа инвестиционна банка
получи второ място в раздел ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ. Фафорит в ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ за 2017 година стана Zornitza Sands SPA, който грабна първа награда. Park Center Sofia бе нареден от потребителите на второ място в раздел ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ – МОЛ, а Mall Veliko Tarnovo получи трета награда в същата категория. В сектор ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ приз за второ място получи LIDL. Mentalist - Escape Room пък грабнаха втора награда в раздел ИНОВАТИВНИ МАРКИ, а Persil бе отличен за Любима марка на българския потребител в раздел ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ.

На церемонията организаторите обявиха, че през 2018 година потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” ще се проведе за 10-та поредна година. По този повод инициаторите на проекта подготвят уникална и изключително ценна книга, а именно „МИСИЯ: ЛЮБИМА МАРКА”. В нея ще бъдат описани маркетинговите стратегии на марките финалисти в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” през годините. Те ще ни разкрият някои от тайните и подходите, които са използвали, за да достигнат до сърцата на потребителите и да се превърнат в любима марка. Рефан и Куайсер Фарма бяха осигурили подаръчни комплекти за представителите на марките финалисти, а Mentalist - Escape Room подариха на всички гости ваучер за безплатно посещение.

Реклама

Представяме ви:

  • Защо точно ти?

    Джеймс Рийд е председател на REED, консултантска компания за подбор на персонал с над 3500 служители по цял свят, и редовен медиен коментатор по въпросите за пазара на труда и работата; участвал е в BBC News, Sky News, CNN, CNBC, London Live, Bloombe...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: