7 китайски компании в топ 10 при смартфоните

През последните години ставаме свидетели на все по-бърз растеж на китайските производители на смартфони. Познати преди време с евтините си и често некачествени предложения, от няколко години тези компании представят все по-добри устройства и дори успешно атакуват премиум сегмента. По-достъпните цени ги правят популярни на пазари с по-ниска покупателна способност, а сериозните продажби в по-многолюдни страни като Китай и Индия осигуряват на производителите им сериозен пазарен дял, дори и да са малко познати на западните пазари.


Каква е ситуацията през настоящата година? Добър поглед към нея ни дава проучване на китайската изследователска компания Risingsun. От него разбираме, че през първото тримесечие на 2017 класацията за доставки на телефони се доминирана от китайски производители, като в челната десетка има седем производителя от източната страна, а три от тях са сред първите пет. Samsung продължава да е най-голям производител в света с доставени около 80 милиона устройства.

На втора позиция е Apple с доставките на 51 милиона смартфона. Оттук насетне е видна китайската доминация. Huawei е на трето място с около 35 милиона доставени устройства, а петицата се допълва от OPPO (26 милиона) и Vivo (19 милиона). Xiaomi дели шесто място с корейската LG с доставки на около 15 милиона устройства. Десетката се допълва от Lenovo (12 милиона), ZTE (9 милиона) и Gionee (8 милиона). Общо през първото тримесечие са били доставени 351 милиона смартфона, което представлява увеличение на годишна база от 5,4%.

Реклама

Представяме ви:

  • Мечтата да пресъздадеш Марлене Дитрих

    Вера Шандел е една от трите съвременни български емблеми на суинг музиката, които познаваме от триото  Sentimental Swingers. Франкофон по душа, родена в Кюстендил, израснала в Алжир, с кариера на финансист, от 2010 г. е на сцената. Избира музика...
  • Надя Маринова: Битката за талантите се води на много нива

    По време на конференция за Employer Branding на 24 ноември 2017 в Експо хотел София ще се дискутират най-добрите стратегии за управление на бранд репутацията, за изжраждане на работодателския имидж и най-успешно въведените програми за устойчиво разви...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: