Нова апликация е хит сред американските тийнейджъри

Благодарение на американските тийнейджъри анонимното приложение за съобщения Sarahah е официално вирусен хит.

Приложението, което позволява на потребителите да изпращат и получават анонимни съобщения, е достигнало 95 милиона регистрирани потребители, според статия в Wall Street Journal.

 

Най-големият пазар на апликацията сега е САЩ.

Sarahah е дело на саудитския програмист Zain al-Abidin Tawfiq и на арабски означава откровеност или искреност. Приложението стартира в началото на февруари, но започна да се изкачва в класациите на App Store през юли.

Идеята зад Sarahah първоначално не е била да привлече само тийнейджъри. Авторът на ап-а твърди пред журналиста, че е разработил Sarahah като офис приложение, с което служителите зда дават на своите колеги анонимна обратна връзка. По-специално в арабската култура се поставя силен акцент върху уважението, а това в много случаи пречи на хората да споделят мнението си на работното място.

Същата концепция очевидно се харесва и на американските тийнейджъри, тъй като приложението бързо скочи до номер 1 сред най-добрите безплатни приложения на App Store през последното лято. САЩ са най-популярният пазар на Sarahah, като апликация за iPhone, докато Индия е най-популярният Android пазар на ап-а. 

Реклама

Представяме ви:

  • Криптовалутите ще свържат борсите и банките

    Повече ексчейнджи ще бъдат напълно регулирани и ще си партнират с финансови и държавни органи, коментира Паскал Таларидаот Джарвис Едж (Jarvis Edge) в специално интервю за b2b Media. Паскал Таларида, роден и израснал във Франция, е професионале...
  • Успешната компания на 21 век създава споделени стойности

    Д-р Марина Стефановае преподавател във Висшето училище по застраховане и финанси и в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“. Паралелно със заетостта си в академичната област, Марина Стефанова е директор „Устойчиво развитие“ към Българс...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: