Нова апликация е хит сред американските тийнейджъри

Благодарение на американските тийнейджъри анонимното приложение за съобщения Sarahah е официално вирусен хит.

Приложението, което позволява на потребителите да изпращат и получават анонимни съобщения, е достигнало 95 милиона регистрирани потребители, според статия в Wall Street Journal.

 

Най-големият пазар на апликацията сега е САЩ.

Sarahah е дело на саудитския програмист Zain al-Abidin Tawfiq и на арабски означава откровеност или искреност. Приложението стартира в началото на февруари, но започна да се изкачва в класациите на App Store през юли.

Идеята зад Sarahah първоначално не е била да привлече само тийнейджъри. Авторът на ап-а твърди пред журналиста, че е разработил Sarahah като офис приложение, с което служителите зда дават на своите колеги анонимна обратна връзка. По-специално в арабската култура се поставя силен акцент върху уважението, а това в много случаи пречи на хората да споделят мнението си на работното място.

Същата концепция очевидно се харесва и на американските тийнейджъри, тъй като приложението бързо скочи до номер 1 сред най-добрите безплатни приложения на App Store през последното лято. САЩ са най-популярният пазар на Sarahah, като апликация за iPhone, докато Индия е най-популярният Android пазар на ап-а. 

Реклама

Представяме ви:

  • Мечтата да пресъздадеш Марлене Дитрих

    Вера Шандел е една от трите съвременни български емблеми на суинг музиката, които познаваме от триото  Sentimental Swingers. Франкофон по душа, родена в Кюстендил, израснала в Алжир, с кариера на финансист, от 2010 г. е на сцената. Избира музика...
  • Надя Маринова: Битката за талантите се води на много нива

    По време на конференция за Employer Branding на 24 ноември 2017 в Експо хотел София ще се дискутират най-добрите стратегии за управление на бранд репутацията, за изжраждане на работодателския имидж и най-успешно въведените програми за устойчиво разви...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: