1.	Годишните наградите за Employer Branding ще се проведат за първа година

Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд се провеждат този месец. Те са фокусирани върху иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в HR. Компаниите в България влизат в битка за титлата "Успешен работодател” до 15 януари 2018 г.

Официалната церемония по награждаването ще е на 19 януари 2018 година. Отличията ще бъдат връчени в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури.

Внимателно подбраните членове на журито гарантират безпристрастното оценяване на кандидатите.

Как служителите усещат позиционирането на бранда на своя работодател е все по-важно и съвсем естествено талантите са все по-критични към успеха или неуспеха на бизнеса, на който са се посветили. Водещите компании осъзнават значението си за привличане и ангажиране на хората. Те знаят, че трябва да осигурят растеж. Те са наясно, че създаването на положителна нагласа сред служителите към марката, за която работят изисква същата степен на фокус, грижа и допълнителни усилия, която отдавна се прилага при ефективното управление на различни утвърдени брандове - продукти или услуги. С нарастването на огромния интерес към брандинга на работодателите в световен мащаб тези награди вече се случват и у нас.

Първото издание е в ход и кандидатстването продължава до 15 януари 2018 на адрес - https://talents.b2bmedia.bg.

Основните категории в конкурса включват:

Employer Brand Leader of the Year 
Награда за лидери в компанията, които успешно са допринесли за връзката между лидерството и изпълнението на HR стратегиите и проектите за привличане и управление на таланти.

Employer Branding PR Campaign
Награда за реализирана кампания, в която чрез средствата на ПР са били постигнати цели за повишаване имиджа на работодателската марка и за привличане и управление на таланти.

Employer Branding Video
Награда за видео, което промотира работодателския бранд или комуникира стратегии и кампании на бизнеса, свързани с постигане на HR целите на компанията.

Employer Branding Innovation
Иновативни подходи, които са дали положителен резултат за изпълнение на стратегиите по отношение налагането на работодателската марка и привличането и задържането на таланти.

Employer Branding Idea
Идея, която ще подпомогне компанията в изпълнението на нейните стратегически HR и employer branding цели. (Възможно е все още да не е реализирана)

Employer Branding Project
Реализирани проекти със стратегически подход към employer branding и с перспектива за успешно привличане, управление и задържане на таланти.

Innovation in Talent Management
Иновативни подходи към управлението на талантите.

Innovation in Talent Education
Иновативни подходи към обучението на талантите.

Employer of the Year
Компания, която е успяла да реализира повече от един проект и е разработил цялостна стратегия за employer branding с перспектива за успешно привличане, управление и задържане на таланти.

HR Strategy of the Year
Награда за HR-стратегии, които определят успешното развитие на компанията в условията на съвременната бизнес среда.

HR Technology of the Year

Награда за технологии, които донасят повече ефективност и осигуряват софтуерни решения за автоматизиране на процесите в контекста на управлението на талантите и успешното администриране.

Ще бъдат определени и носителите на няколко специални награди:

  • Team Lead of the Year
  • Excellence in Coaching 
  • Emerging Leader
  • Excellence in Office Space 
  • Employer Branding Network

Реклама

Представяме ви:

  • Криптовалутите ще свържат борсите и банките

    Повече ексчейнджи ще бъдат напълно регулирани и ще си партнират с финансови и държавни органи, коментира Паскал Таларидаот Джарвис Едж (Jarvis Edge) в специално интервю за b2b Media. Паскал Таларида, роден и израснал във Франция, е професионале...
  • Успешната компания на 21 век създава споделени стойности

    Д-р Марина Стефановае преподавател във Висшето училище по застраховане и финанси и в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“. Паралелно със заетостта си в академичната област, Марина Стефанова е директор „Устойчиво развитие“ към Българс...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: