The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2b Media

Андрю Морис – основателят на инвестиционната компания The Blueprint, беше част от журито на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателска марка. Той връчи наградите в категория Employer Brand Leader of the Year, където Съдърланд Глобъл Сървисиз България зае първа място.

 

Усещането, което служителите придобиват в работна среда, създава ефективност и надеждно изпълнение на всички проекти. Това е и ясната визия на лидерите на пазара – привличането на специалисти с висока квалификация зависи от предлагането на ефективност и иновации, а зад тях стои Branding Network екипът. Днес в развитието на компаниите все повече се акцентира върху брандинга на работодателите на световно ниво. Това е основната мисия на инициираната The Blueprint специална категория - Employer Branding Network. Философията, че истинските посланици на една организация са нейните служители и обществата, които се създават в нея, е и основополагаща в самата инвестиционна компания.

Първата награда бе присъдена на Американския университет в Благоевград, една от най-силни страни на който е без съмнение тясната връзка между университета и възпитаниците му, която се поддържа жива и след като студентите завършат образованието си там. Те са най-добрите посланици на университета пред бъдещите му студенти и служители, тъй като са оформили силна мрежа за контакти и подкрепа, която се включва при всички събития за популяризиране на университета на територията на България, Балканите, Източна Европа и Азия, стигайки чак до Казахстан, Виетнам и Шри Ланка.

Втора награда в категорията Employer Branding Network бе присъдена на агенция за недвижими имоти Primo+. Характерно в работата на агенцията е фокусираната работа с брокерите – изграждането на силно общество и знанието, че компанията освен инструмент за правене на бизнес е и инструмент за подобряване на техния личен стандарт. Защото всеки има своята дефиниция за щастие и след като е споделена, обща цел на екипа е да помогне тя да бъде постигната.

Наградите Employer Branding Network ще са повод за серия срещи между The Blueprint и наградените компании. Предстоят посещения на Андрю Морис в Американския университет и в Primo+ с цел обсъждане на най-добрите условия и най-ефективната атмосфера за служителите, които са ключът към успеха. Срещите ще бъдат заснети в серия епизоди и публикувани в официалния Youtube канал на The Blueprint.

Първите годишни награди на b2b Media се проведоха в Новотел София, където бяха определени призьорите, а гости на събитието бяха професионалисти в работодателския бранд, медии и жури.

Реклама

Представяме ви:

  • GDPR не е страшен

    В днешните дигитални времена ставаме свидетели как все повече личностната идентичност от физическа се измества към дигитална, коментира по повод новата регулация Християн Стоянов, мениджър „Бизнес развитие" в Канон България в специално инте...
  • LinkedIn - платформата на бизнеса и професионалистите в него

    На 20 април в София ще се проведе практическо обучение за работа със социалната мрежа Завъртян в социални мрежи и нетуъркинг събития светът ни днес е динамичен и пъстър. Въпреки това търсим правилните пътища за връзка един с друг, особено, когато ст...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: