The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2b Media

Андрю Морис – основателят на инвестиционната компания The Blueprint, беше част от журито на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателска марка. Той връчи наградите в категория Employer Brand Leader of the Year, където Съдърланд Глобъл Сървисиз България зае първа място.

 

Усещането, което служителите придобиват в работна среда, създава ефективност и надеждно изпълнение на всички проекти. Това е и ясната визия на лидерите на пазара – привличането на специалисти с висока квалификация зависи от предлагането на ефективност и иновации, а зад тях стои Branding Network екипът. Днес в развитието на компаниите все повече се акцентира върху брандинга на работодателите на световно ниво. Това е основната мисия на инициираната The Blueprint специална категория - Employer Branding Network. Философията, че истинските посланици на една организация са нейните служители и обществата, които се създават в нея, е и основополагаща в самата инвестиционна компания.

Първата награда бе присъдена на Американския университет в Благоевград, една от най-силни страни на който е без съмнение тясната връзка между университета и възпитаниците му, която се поддържа жива и след като студентите завършат образованието си там. Те са най-добрите посланици на университета пред бъдещите му студенти и служители, тъй като са оформили силна мрежа за контакти и подкрепа, която се включва при всички събития за популяризиране на университета на територията на България, Балканите, Източна Европа и Азия, стигайки чак до Казахстан, Виетнам и Шри Ланка.

Втора награда в категорията Employer Branding Network бе присъдена на агенция за недвижими имоти Primo+. Характерно в работата на агенцията е фокусираната работа с брокерите – изграждането на силно общество и знанието, че компанията освен инструмент за правене на бизнес е и инструмент за подобряване на техния личен стандарт. Защото всеки има своята дефиниция за щастие и след като е споделена, обща цел на екипа е да помогне тя да бъде постигната.

Наградите Employer Branding Network ще са повод за серия срещи между The Blueprint и наградените компании. Предстоят посещения на Андрю Морис в Американския университет и в Primo+ с цел обсъждане на най-добрите условия и най-ефективната атмосфера за служителите, които са ключът към успеха. Срещите ще бъдат заснети в серия епизоди и публикувани в официалния Youtube канал на The Blueprint.

Първите годишни награди на b2b Media се проведоха в Новотел София, където бяха определени призьорите, а гости на събитието бяха професионалисти в работодателския бранд, медии и жури.

Реклама

Представяме ви:

  • Учителката световен шампион по публична реч

    31-годишната Рамона Смит наскоро беше обявена за световен шампион на “Toastmasters 2018” - най-престижният турнир по публична реч. Тя е учител в една от гимназиите в Хюстън и в тази надпревара успя да изпревари над 30 000 други високо пл...
  • Кайли Дженър: Най-младият милиардер

    Как Кайли Дженър изкарва милионите си, се питат мнозина, виждайки нейния безспорен разцвет. Тя не само се доближава стремглаво до позицията на най-младия самоизградилсе млиардер, но е първа по притежания в богата фамилия Кардашиян-Дженър. Споре...
  • Бизнес коуч със собствена империя

    Мария Форлеое пробвала да поеме по различни кариерни пътеки преди да реши, че нейното призвание е да бъде бизнес коуч и по този начин да помага на другите в тяхната работата.  Форлео нарича себе си "страстен предприемач" и казва, че е създаде...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: