Мнение от журито на Годишните награди за Employer Branding

Надя Ванева, основател и директор комуникации на агенция 3CON:

Днес сякаш стана модерно да говорим за изграждане на работодателска марка. Истината е обаче, че това е базисна част от вътрешните комуникации. Без значение от бранша или от големината на компанията. Изграждането на имидж, доверие и уважение към бранда като работодател всъщност е един от най-важните аспекти в работата на компанията.

Затова мисля, че първите награди в тази област, организирани от Бизнес новини - www.b2bmedia.bg ще вдигнат стандартите и може би ще помогнат на компаниите да се образоват повече в нуждата от изграждане на ценности, мисия и цялостна визия. Убедена съм, че това ще се отрази на цялостния бизнес климат в страната.

Щастлива съм, че съм част от журито и благодаря за възможността с 3CON да сме сред партньорите на събитието.

Катя Димитрова, председател на Българската асоциация на ПР агенциите и собственик на ПР агенция ИнтерИмидж:Катя Димитрова, председател на Българската асоциация на ПР агенциите и собственик на ПР агенция ИнтерИмидж:

Няма по-ценен капитал за компаниите от хората! Чудесно е, че компаниите споделят практиките си в сферата на изграждането на работодателска марка и са готови да премерят сили с коркуренцията в #БиткатаЗаТалантите!

За мен е чест да бъда част от журито на този конкурс - и то в каква компания.






 

 

 

 

Надя Маринова, главен редактор на b2b Media и основател на Employer Branding Awards:Надя Маринова, главен редактор на b2b Media и основател на Employer Branding Awards:

Как служителите усещат позиционирането на бранда на своя работодател е все по-важно и съвсем естествено талантите са все по-критични към успеха или неуспеха на бизнеса, на който са се посветили. Водещите компании осъзнават значението си за привличане и ангажиране на хората. Те знаят, че трябва да осигурят растеж. Те са наясно, че създаването на положителна нагласа сред служителите към марката, за която работят изисква същата степен на фокус, грижа и допълнителни усилия, която отдавна се прилага при ефективното управление на различни утвърдени брандове - продукти или услуги. С нарастването на огромния интерес към брандинга на работодателите в световен мащаб тези награди вече се случват и у нас. Щастлива съм, че b2b Media инициира първите призове за Employer Branding. 

Реклама

Представяме ви:

  • Всеки един от нас е майстор на своята съдба

    Ако трябва да сравним - къде е по-благоприятната среда за развиване на бизнес у нас или в САЩ, където имате опит? Иванина Донно: Определено и в двете страни е много интересно и предизвикателството да правиш бизнес е голямо. Все още имам сравнителн...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: