Първите Годишни награди за Employer Branding отличиха лидерите-работодатели

13 компании грабнаха отличията в Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.

На официална церемония в Новотел София бяха определени призьорите в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури.

Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader беше обявена Съдърланд Глобъл Сървисиз България, а ДМ България спечели отличието за Employer Branding Idea.

Най-добри в категорията Employer Branding Innovation се оказаха V+O Communication, а първото място за Employer Branding PR кампания грабнаха Сиксти Кей.

Журито определи като номер 1 Employer Branding Video това на Уникредит Булбанк, а най-харесаният проект за Employer Branding се оказа този на Gemseek Group.

Имотека се отличиха сред конкурентите си с иновация в управлението на талантите и заеха първото място в категорията Innovation in Talent Management.

Докато BILLA България спечели приза за HR Strategy of the Year. Наксекс Технолоджикъл Дивелъпмънт взеха наградата за образователен проект, а Progress се отличиха в категорията Excellence in Coaching.

Подходът на дм България ЕООД

Подходът ни е систематичен. Работим по Employer Branding, разглеждащ една организация като организъм и непрекъснато развиващо се цяло. Идеята е, че за да се постигне едно вътрешно и външно въздействащо и автентично позициониране като работодател, трябва да бъдат обхванати всички съществени елементи на организацията в техните взаимодействия  (в смисъла на един цялостен непрекъснато развиващ се процес). В духа на самата компания, това се постига чрез съотнасяне на отличителните черти на dm като работодател спрямо човека вътре в компанията, който е в центъра на случващото се, и неговото взаимодействие с всички останали съществени елементи - процеси, идентичност, функции, структура, стратегия, физически средства, които също са във взаимна връзка. И всичко това се разглежда и анализира на ниво концерн – представители от всички държави се организират в работни групи, където обсъждат тези елементи, търсейки общото като едновременно с това се акцентира и върху специфичното вътре в отделните страни.

Подходът на Пощенска банка

Подходът на Пощенска банка
Дългосрочната стратегия на Пощенска банка е да бъде клиентски ориентирана и иновативна, работеща както с мисъл за хората вътре в компанията, така и с грижа за клиентите, обществото и природата.

Развитието на цялостна програма за вътрешни комуникации винаги е било във фокуса на комуникационните стратегии на Пощенска банка. Екипът на финансовата институция се стреми към постоянна и двупосочна комуникация, която изгражда взаимно доверие и допринася за създаването на единна корпоративна култура, отчитаща личния принос, усилия и познания на служителите. През 2017 г. банката продължава да развива програмата, като включва разнообразни и допълващи се активности, насочени към всички хора в организацията.  Основната ѝ задача е да изгради ефективна и подходяща комуникация, която да допринесе за постигане на заложените бизнес цели, по-доброто обслужване на клиентите и ангажирането и мотивирането на всеки един член на екипа.

Подходът на BILLA България

Освен върху настоящите служители, стратегията на компанията се фокусира и върху подготвянето на бъдещи кадри за пазара на труда. Затова BILLA инвестира средства и усилия в устойчиви програми, които допринасят за развитието и разкриването на потенциала на младите хора у нас.  

Търговската верига работи активно по пилотен проект за въвеждане на дуално обучение в България, реализиран съвместно с Австрийската търговска камара. Целта на инициативата е наред с теоретичните знания учениците да придобият и ценни практически умения и да се запознаят с реалната бизнес среда. Пилотният клас, с който програмата стартира през септември 2015 г., е в Националната финансово-стопанска гимназия в София и се обучава по системата на дуалното обучение със срок от 5 години. Учениците имат възможността да проведат своята практика през последните 2 години от обучението си във всички компании, включили се в проекта, сред които е и BILLA.

Подходът на Американския университет в България

Една от най-силните страни на Американския университет в България е без съмнение тясната връзка между университета и възпитаниците му, която се поддържа жива и след като студентите завършат образованието си там. Те са най-добрите посланици на университета пред бъдещите му студенти и служители, тъй като са оформили силна мрежа за контакти и подкрепа, която се включва при всички събития за привличане популяризиране на университета на територията на България, Балканите, Източна Европа и Азия, стигайки чак до Казахстан, Виетнам и Шри Ланка.

Статията е публикувана и в новия брой на Списание “Човешки ресурси”.

Ето и пълния списък на наградените компании:

Employer Brand Leader of the Year

1. Съдърланд Глобъл Сървисиз България ЕООД

2. ЛР Хелт Енд Бюти Систъмс ЕООД

3. V+O Communication


Employer Branding PR Campaign

1. Сиксти Кей ЕАД

2. Параграф 42

3. Перно Рикар България


Employer Branding Video

1. УниКредит Булбанк

2. Experian

3. ЛР Хелт Енд Бюти Систъмс ЕООД

4. Транспрес ООД


Employer Branding Innovation
1. V+O Communication

2. TBI Info

3. Paysera България ООД


Employer Branding Idea

1. дм България ЕООД

2. EVN България

3. BILLA България


Employer Branding Project

1. Gemseek Group

2. Бер-Хелла Термоконтрол ЕООД

2. Experian

3. The Taxback Group

3. Progress


Innovation in Talent Management
1. Имотека

2. Gemseek Group

2. Upnetix

3. V+O Communication


HR Strategy of the Year

1. BILLA България

2. Фесто Производство ЕООД

3. TBI Info


HR Technology of the Year

1. Upnetix

2. КОНТРО ООД


Innovation in Talent Education

1. Наксекс Технолоджикъл Дивелъпмънт ЕООД

2. Experian

3. Имотека


Employer of the Year

1. Пощенска банка

2. ЛИДЛ

3. Съдърланд Глобъл Сървисиз България ЕООД


Excellence in Coaching

1. Progress

2. Сейлс Коуч ЕООД

Excellence in Office Space

1. Примо Плюс ЕООД

2. Перно Рикар България


Employer Branding Network

1. Американски университет в България

2. Примо Плюс ЕООД


https://talents.b2bmedia.bg

Първите Годишни награди за Employer Branding отличиха лидерите-работодатели

Реклама

Представяме ви:

  • GDPR не е страшен

    В днешните дигитални времена ставаме свидетели как все повече личностната идентичност от физическа се измества към дигитална, коментира по повод новата регулация Християн Стоянов, мениджър „Бизнес развитие" в Канон България в специално инте...
  • LinkedIn - платформата на бизнеса и професионалистите в него

    На 20 април в София ще се проведе практическо обучение за работа със социалната мрежа Завъртян в социални мрежи и нетуъркинг събития светът ни днес е динамичен и пъстър. Въпреки това търсим правилните пътища за връзка един с друг, особено, когато ст...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: