Лилия Димитрова е новият главен изпълнителен директор на дружествата от групата на Фронтекс

Лилия Димитрова, досегашен Оперативен директор в групата, поема длъжността Главен изпълнителен директор на Фронтекс и член на Борда на директорите на дружествата след оттеглянето на Александър Грилихес в края на 2018 г. Димитрова започва своята работа в компанията преди малко повече от 2 години като Главен оперативен директор, отговорен за бизнес развитието и доставката на услуги на дружествата.

Кариерата ѝ във финансовия сектор започва през 2014 г. в Провидент Файненшъл България (част от международната група International Personal Finance), където в рамките на 3 години последователно заема позициите Мениджър обслужване на клиенти и Маркетинг мениджър, и е член на Борда на директорите на компанията в България.

Професионалният път на Лилия Димитрова започва като маркетинг и търговски мениджър в различни дружества от индустриите ИТ и аутсорсинг. За 5 години в Софика груп успява да утвърди компанията като водещ аутсорсинг доставчик в България, работи по отварянето на офис в Македония, развива пазарите от бивша Югославия, Великобритания и Германия.

Димитрова има диплома за Магистър по Финанси от УНСС и допълнителна специализация по Стратегически аутсорсинг в Университета в Съсекс, Великобритания.

Лилия Димитрова, Главен изпълнителен директор на Frontex:
“На база на досегашния си опит, смятам, че през следващите години технологичните промени ще повлияят силно върху развитието на колекторския бизнес. Бъдещето на събирането на вземания виждам в иновативните решения за анализ на данни, разработката на скоринг модели и тяхната интеграция в специализирани колекшън софтуери. Това ще бъде и една от основните посоки, в които ще развивам Frontex в краткосрочен план.”

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си

    Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media. Иван Илчев e маркетоло...
  • Живеем в интересни времена

    Виждам една позитивна страна от цялата ситуация и това е, че който подценяваше процеса на трансформация и дигитализация преди кризата, буквално сега ще е принуден да отдели човешки и капиталов ресурс в тази насока. Виждаме, че дори и държавната админ...
  • Парите не миришат, а хлябът има един вкус за всички

    Едно общество е толкова силно колкото най-слабата му прослойка. Затова ние от ПОЙПЕ започнахме дарителска кампания в опит да помогнем на най-уязвимите групи, споделя Боян Келчев, мениджър “Бизнес развитие” и един от създателите на организацията. Б...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: