Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Националният конкурс "Най-зелените компании в България” се провежда за девета година и отличава най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.

Желаещите да кандидатстват могат да подадат своите заявкина сайта: green.b2bmedia.bg

Кои ще са победителите тази година ще определи престижното жури.

 

Призовете тази година са допълнени с нови категории като зелен офис, зелена иновация, проект или идея. Проучването е уникално за България, като отчита постигането на "зелени"цели и социално-отговорнистратегии. Надпреваратае подходяща за компании, които имат инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.

Традиционно сред отличените ще бъдат и журналисти, чиито материали са били свързани с темите на конкурса. Публикациите или репортажите може да са насочени към пряко към опазването на околната среда или към подобряване на икономиката на страната заповече устойчивост. Може да са свързани с личен пример за популяризиране на зелената идея или да разнищват проблеми, свързани с нарушения на заонодателството за опазване на природното богатство, разследвания по повод на еко-нарушения, както и вдъхновяващи примери за по-устойчиво развитие на бизнеса.

Отново и в това издание ще бъде връчено специалното отличие „Зелена личност”, с което организаторите поощряват индивидуалните усилия. То беше присъдено за първи път през 2012 година. Наградата е единствената, която се връчва след гласуване изцяло онлайн.

Кандидатстването ще продължи и през май.

А официалната церемония по награждаването ще е на 7 юни 2019 година от 19 часа.

През 2018 г. по зеления килим минаха 33 призьори с устойчиви идеипроекти и постижения. Организатор на конкурса е b2b Media. 

Сайт: green.b2bmedia.bg 

Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си

    Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media. Иван Илчев e маркетоло...
  • Живеем в интересни времена

    Виждам една позитивна страна от цялата ситуация и това е, че който подценяваше процеса на трансформация и дигитализация преди кризата, буквално сега ще е принуден да отдели човешки и капиталов ресурс в тази насока. Виждаме, че дори и държавната админ...
  • Свидетели сме на ускорена и дори принудителна дигитализация

    Изискванията за социално дистанциране доведоха до промяната на потребителските навици, продиктувана от стоенето вкъщи, е оказала влияние върху целия дигитален бранш, казва Цветелина Ненкова, маркетинг мениджър на СуперХостинг.БГ. Ускорена и дори ...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: