С The Balkan Hub Интерпартнерс става първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на Балканите

Седем балкански агенции си подават ръка в услуга на бизнеси с регионален обхват

С кратък бизнес форум в София на 8-ми октомври Интерпартнерс Груп поставя началото на обединение от балкански комуникационни агенции под бранда The Balkan Hub и с мотото United Marketers of the Balkans. Обединението включва освен инициатора Интерпартнерс още  агенциите FRANK & FAME (Гърция), Media Concept Store (Румъния), Domino Communications  (Сърбия), New Moment AlbaniaNew Moment Skopje(Република Северна Македония) и Communications Lab (Хърватска). 

След 27 години възходящо развитие на пазара у нас и успешни проекти в съседни страни Интерпартнерсотчита, че е настъпил благоприятният момент за партньорства с изразен фокус върху Балканите. Стъпката се предприема на фона на вдъхновяващия пример на български фирми (някои от които клиенти на Групата), които осъществяват експанзия на предизвикателния регионален пазар. 

Във връзка с учредяването на балканската верига Катя Димитрова, управляващ партньор на Интерпартнерс Груп, сподели: „Силно вярваме в потенциала на единния балкански пазар, в стратегическото му значение за местните компании, а също и в добавената стойност, която интегрираният комуникационен подход би донесъл за съществуващи и потенциални клиенти. Заедно с наши партньорски агенции от региона откликваме на тази потребност, като се опираме на съвместния ни опит досега.“ 

С новата си инициатива Интерпартнерс Груп става единствената българска комуникационна група, която  покрива Балканския регион със собствена партньорска мрежа.

Реклама

Представяме ви:

  • Днес технологията е част от всеки бизнес

    Важно е да се следи технологичното развитие и последните тенденции, за да може бизнесът да остане конкурентноспособен и да „презареди“ своя растеж, твърди Йоанис Кацанидис, управител на SoftOne Bulgaria в специално интервю за b2b Media...
  • Талантът и амбицията са от ключово значение

    Карим Рашид е име в световния дизайнерски бранш, което няма нужда от представяне. С повече от 4000 осъществени проекта, над 300 награди и клиенти в над 40 страни,  Карим с лекова успява да е винаги актуален и вечно променящ се. Ис...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: