Ексклузивен медиен анализ на банките в България на форума

Българският евродепутат Ева Майдел ще открие финансовата конференция  

Четвъртото издание на #NEXT DIFI 2019 – специализираната конференция за най-новото в сферите на банковото дело, финансите, застраховането, финтех и киберсигурността, ще се проведе този четвъртък (3 октомври) в “Софарма Бизнес Тауърс“ с начален час за регистрация 8.30 ч. Присъстващите ще бъдат първите, които ще научат какво показва ексклузивният медиен анализ за репутацията на банките в България, изготвен от Neticle Research. В него става ясно какво привлича медийното внимание към определени банки и кои от тях успешно прилагат добри практики в комуникацията си с клиентите. 

 

Финансовият форум #NEXT DIFI 2019 ще бъде открит от Ева Мейдел – евродепутат от групата на Европейската народна партия (ЕНП). Участниците и делегатите на конференцията са висши мениджъри на банки, застрахователни дружества, финтех компании, небанкови финансови институции, както и водещи експерти в икономиката, финансовите регулации и блокчейн технологиите. Сред панелистите са: Кристоф Де Мил – изпълнителен директор Финанси и иновационен лидер на КВС Груп в България; Румен Радушев – заместник-началник сектор Банкиране на дребно в Пощенска банка; Юлиян Влахов – директор за Управление на алтернативни канали в UniCredit Bulbank; Светлин Наков – съосновател на SoftUni и редица други, които ще споделят какво движи сектора през изминалите 12 месеца. 

Конференцията #NEXT DIFI 2019 е за всички, които искат да разберат как ще се развива финансовият сектор в дигиталната ера и какви са рисковете и заплахите, но и възможностите,  които идват с нея. Освен презентации в програмата има четири панелни дискусии и интервюта в реално време. Висшите мениджъри, представители на български и международни банки и финансови дружества, и икономическите експерти ще обсъдят какво трябва да направят участниците на финансовия пазар, за да отговорят на предизвикателства и да останат гъвкави  в динамиката на съвременната среда. 

Реклама

Представяме ви:

  • Как се пише рекламно послание, което работи

    Дрейтън Бърд е една от най-значимите фигури в областта на директния маркетинг и реклама за последния четвърт век. Има 52 години практически опит в онлайн и офлайн маркетингa. През 2003-та година „Chartered Institute of Marketing” определя Дрей...
  • Емоции, динамика и истинска удовлетвореност

    Здраво стъпила на земята дама, перфекционист, който винаги изпипва всичко до последния детайл и неуморим генератор на идеи, Ива е част от екипа, който изгражда присъствието на Банка ДСК в социалните медии и съвестно отговаря на всички Ваши въпроси. З...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: