Най-силните Employer Branding стратегии са във фокуса на "Битката за талантите"

Третото издание на форума представя комуникационни кампании и стратегии на големите работодатели за привличане и задържане на талантите.

Не само, че изграждането на успешна работодателска марка е сред най-значимите тенденции на годината, но и събитието тази година ще разшири и допълни темите от предишните издания с различни подходи и нестанадртни гледни точки.

Третото издание на най-силното събитие в областта на Employer Branding: Битката за талантите 2019 отново привлича с богата програма и пълна палитра експерти по темата.

Събитието ще се проведе на 12 декември 2019 в София.

Под мотото "Нов свят на работното място" форумът се фокусира върху най-успешните кампании за изграждане на работодателска марка. В отделните презентации ще се дискутират горещи теми като нуждата от посланици на марката, иновациите при ангажиране на служителите, позициониране на компаниите като атрактивни работодатели и др. 

Събитието ще предостави чудесна възможност за изграждане на контакти, за споделяне на опит и за популяризиране на добрите практики.

“Битката за талантите” събира на едно място HR професионалисти, специалисти за привличане на таланти, комуникационни експерти, PR и Employer Branding професионалисти и други експерти, които се отнасят сериозно към разработването на стратегии за изграждане на работодателска марка, въвеждането на иновации и за осигуряването на растеж в компаниите.

Повече за темите, вижте на сайта: https://talents.b2bmedia.bg

Най-силните Employer Branding стратегии са във фокуса на "Битката за талантите"

 

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си

    Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media. Иван Илчев e маркетоло...
  • Парите не миришат, а хлябът има един вкус за всички

    Едно общество е толкова силно колкото най-слабата му прослойка. Затова ние от ПОЙПЕ започнахме дарителска кампания в опит да помогнем на най-уязвимите групи, споделя Боян Келчев, мениджър “Бизнес развитие” и един от създателите на организацията. Б...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: