BHTC България спечели i-во място за hr стратегия на годината

Високото отличие на Employer Branding Awards нарежда компанията на челна позиция сред най-сигурните и предпочитани работодатели у нас

Behr-Hella Thermocontrol (BHTC) България зае призовото място в категория „HR стратегия на годината“ от наградите Employer Branding Awards 2020, организирани от b2b Media. За втора поредна година компанията, лидер в производството на климатични системи и термоуправление в автомобилната индустрия, бе удостоена за стратегическия си HR подход. Формулата на успеха на BHTC България се крие в съвкупността от осигуряване на широк социален пакет, продължаващо образование и корпоративната социална отговорност с активното участие на служителите. Тя създава осъзната принадлежност на екипа към компанията, лоялност и стремеж за личностно развитие и растеж.

 

Признанието, което получаваме, е резултат от дългогодишен труд от страна на целия екип „Човешки ресурси“ и на всички служители на BHTC България“, сподели г-жа Райна Крапчанска, мениджър „Човешки ресурси". Според нея „компанията безспорно е утвърдена сред най-предпочитаните работодатели. Осигуряваме голям диапазон от професионални възможности, имаме програми за кариерно развитие, квалификация и грижа за служителите. Очакваме, че и през тази година сплотеният ни екип ще продължи да нараства с бързи темпове“, допълни още тя.

За служителите си BHTC България провежда системно програмата „В името на по-добро качество на живот“, която включва както проекти за кариерно израстване, привличане на таланти и социални придобивки, така и активности за сплотяване на екипа: спорт, социална отговорност, канали за вътрешна комуникация. Компанията осигурява безопасни условия за труд – в края на м. г. бе сертифицирана по интегрираната система за „Здраве и безопасност при работа (ISO 45001:2018)“ и „Опазване на околната среда (ISO 14001:2015)“ /Health and Safety at work & Environmental protection Integrated Management System (HSEIMS)/.

Изминалата 2019 г. е една от най-значимите в историята на BHTC България. Компанията завърши и пусна в експлоатация ново разширение, което увеличава двойно производствения капацитет на завода. Новата индустриална част осигурява заетост на нови 250 служители, с което общият им брой за България надхвърли 800 души. Прогнозите са компанията да разкрие нови 400 работни места до 2022 г.

BHTC България спечели i-во място за hr стратегия на годината

 

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си

    Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media. Иван Илчев e маркетоло...
  • Живеем в интересни времена

    Виждам една позитивна страна от цялата ситуация и това е, че който подценяваше процеса на трансформация и дигитализация преди кризата, буквално сега ще е принуден да отдели човешки и капиталов ресурс в тази насока. Виждаме, че дори и държавната админ...
  • Свидетели сме на ускорена и дори принудителна дигитализация

    Изискванията за социално дистанциране доведоха до промяната на потребителските навици, продиктувана от стоенето вкъщи, е оказала влияние върху целия дигитален бранш, казва Цветелина Ненкова, маркетинг мениджър на СуперХостинг.БГ. Ускорена и дори ...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: