Заводът на Schneider Electric в Пловдив е  Employer Brand Leader of The Year 2020
Компанията получи високо признание за цялостната си политика за грижа и личностно и професионално развитие на служителите си

На официална церемония снощи заводът на Schneider Electric в Пловдив получи високо признание и стана Employer Brand Leader of The Year на годишните награди на b2b Media – Employer Branding Awards 2020. Te oтличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването на имиджа и популярността на работодателския бранд.

 

Лидерът в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията Schneider Electric има изградена цялостна политика за отговорна грижа и инвестиция в личностно и професионално развитие на своите служители. Тя се основа на мисията и ценностите на компанията за важността на всеки един служител и на създаването на позитивна и спокойна работна среда.

Тази награда значи много за нас, защото е доказателство за това, че всички усилия и грижи, които полагаме за служителите в завода на Schneider Electric в Пловдив, са не само ефективни, но и обществено значими и високо оценени. За нас търсенето на обратната връзка, информираност и диалог с нашите служители са от първостепенно значение“, сподели Елена Ватрачка, директор „Човешки ресурси“ на умната фабрика на компанията в Пловдив.

През 2019 г. избрахме социалната корпоративна отговорност да бъде наш фокус и правенето на добро да обедини екипа ни. Така заедно с Limacon създадохме благотворителната инициатива #ДариЕнергия, защото Пловдив е нашият дом. Тук се чувстваме добре и имаме нужда да връщаме енергия и подкрепа в местната общност“, разказа Калина Петкова, Мениджър маркетингови комуникации на Schneider Electric България.

През 2019 г. заводът на Schneider Electric в Пловдив отпразнува своята 20-а годишнина, а в края на годината получи сертификат за Smart Factory и стана демонстрационна фабрика на компанията за 14 държави. Във завода работят на 650 души и най-големият приоритет на компанията са тяхното здраве и сигурност. В тази връзка непрекъснато се провеждат програми за информираност и превенция.

Учене през целия живот“ това е другият приоритет на Schneider Electric. Компанията има интерактивна обучителна програма от първия ден на всеки служител, както и собствено разработена обучителна академия – Industrial excellence academy by Schneider Electric. Това, което превръща Schneider Electric в сигурен и предпочитан работодател, е съзнанието на целия HR и мениджърският екип, че именно хората са сърцето на компанията и затова инвестицията в тях безценна.

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си

    Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media. Иван Илчев e маркетоло...
  • Живеем в интересни времена

    Виждам една позитивна страна от цялата ситуация и това е, че който подценяваше процеса на трансформация и дигитализация преди кризата, буквално сега ще е принуден да отдели човешки и капиталов ресурс в тази насока. Виждаме, че дори и държавната админ...
  • Свидетели сме на ускорена и дори принудителна дигитализация

    Изискванията за социално дистанциране доведоха до промяната на потребителските навици, продиктувана от стоенето вкъщи, е оказала влияние върху целия дигитален бранш, казва Цветелина Ненкова, маркетинг мениджър на СуперХостинг.БГ. Ускорена и дори ...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: