Заводът на Schneider Electric в Пловдив е  Employer Brand Leader of The Year 2020
Компанията получи високо признание за цялостната си политика за грижа и личностно и професионално развитие на служителите си

На официална церемония снощи заводът на Schneider Electric в Пловдив получи високо признание и стана Employer Brand Leader of The Year на годишните награди на b2b Media – Employer Branding Awards 2020. Te oтличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването на имиджа и популярността на работодателския бранд.

 

Лидерът в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията Schneider Electric има изградена цялостна политика за отговорна грижа и инвестиция в личностно и професионално развитие на своите служители. Тя се основа на мисията и ценностите на компанията за важността на всеки един служител и на създаването на позитивна и спокойна работна среда.

Тази награда значи много за нас, защото е доказателство за това, че всички усилия и грижи, които полагаме за служителите в завода на Schneider Electric в Пловдив, са не само ефективни, но и обществено значими и високо оценени. За нас търсенето на обратната връзка, информираност и диалог с нашите служители са от първостепенно значение“, сподели Елена Ватрачка, директор „Човешки ресурси“ на умната фабрика на компанията в Пловдив.

През 2019 г. избрахме социалната корпоративна отговорност да бъде наш фокус и правенето на добро да обедини екипа ни. Така заедно с Limacon създадохме благотворителната инициатива #ДариЕнергия, защото Пловдив е нашият дом. Тук се чувстваме добре и имаме нужда да връщаме енергия и подкрепа в местната общност“, разказа Калина Петкова, Мениджър маркетингови комуникации на Schneider Electric България.

През 2019 г. заводът на Schneider Electric в Пловдив отпразнува своята 20-а годишнина, а в края на годината получи сертификат за Smart Factory и стана демонстрационна фабрика на компанията за 14 държави. Във завода работят на 650 души и най-големият приоритет на компанията са тяхното здраве и сигурност. В тази връзка непрекъснато се провеждат програми за информираност и превенция.

Учене през целия живот“ това е другият приоритет на Schneider Electric. Компанията има интерактивна обучителна програма от първия ден на всеки служител, както и собствено разработена обучителна академия – Industrial excellence academy by Schneider Electric. Това, което превръща Schneider Electric в сигурен и предпочитан работодател, е съзнанието на целия HR и мениджърският екип, че именно хората са сърцето на компанията и затова инвестицията в тях безценна.

Реклама

Представяме ви:

  • Днес технологията е част от всеки бизнес

    Важно е да се следи технологичното развитие и последните тенденции, за да може бизнесът да остане конкурентноспособен и да „презареди“ своя растеж, твърди Йоанис Кацанидис, управител на SoftOne Bulgaria в специално интервю за b2b Media...
  • Талантът и амбицията са от ключово значение

    Карим Рашид е име в световния дизайнерски бранш, което няма нужда от представяне. С повече от 4000 осъществени проекта, над 300 награди и клиенти в над 40 страни,  Карим с лекова успява да е винаги актуален и вечно променящ се. Ис...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: