Кои са победителите в третото издание на конкурса?

Над 20 компании грабнаха отличията в третото издание на Годишните награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд. 

На официална церемония в Новотел София бяха определени призьорите в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури. 

 

Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Мусала софт, за Employer Brand Leader отричието си поделиха Schneider Electric и Кока-Кола Хеленик, а Telenor се наредиха първи както в категорията за HR Technology of the Year, така и в Employer Branding Excellence. Най-добри в категорията Employer Branding Innovation се оказаха Обединена българска банка, които си тръгнаха с най-много отличия в най-много категории, а първото място за HR Strategy of the Year грабнаха Бер-Хелла Термоконтрол ЕООД (BHTC България).

Журито определи като номер 1 Employer Branding Video на Progress, а най-харесаният проект в категорията Innovation in Talent Management се оказа този на Пощенска банка, които бяха класирани първи и в още една категория - Employer Branding Project. УниКредит Булбанк се отличиха сред конкурентите си с иновация в обучението на талантите и заеха първото място в категорията Innovation in Talent Education.

Devexperts спечели приза за Employer Branding Idea, dm Bulgaria взеха наградата за Employer Branding Event, а SoftServe Bulgaria се отличиха в категорията Employer Branding Network. 

Призът за Emerging Leader беше присъден на Acronis България, а в една от най-оспорваните категории Excellence in Office Space първото място зае Cargotec Bulgaria.

В категорията Excellence in Coaching най-добър резултат имаше ПРЕСТИЖ-96 АД, докато наградата за Team Lead of the Year  отиде при Experian Bulgaria.

Пълния списък на отличените компании, можете да откриете на сайта: https://talents.b2bmedia.bg


 Кои са победителите в третото издание на конкурса?

 Кои са победителите в третото издание на конкурса?

Реклама

Представяме ви:

  • Днес технологията е част от всеки бизнес

    Важно е да се следи технологичното развитие и последните тенденции, за да може бизнесът да остане конкурентноспособен и да „презареди“ своя растеж, твърди Йоанис Кацанидис, управител на SoftOne Bulgaria в специално интервю за b2b Media...
  • Талантът и амбицията са от ключово значение

    Карим Рашид е име в световния дизайнерски бранш, което няма нужда от представяне. С повече от 4000 осъществени проекта, над 300 награди и клиенти в над 40 страни,  Карим с лекова успява да е винаги актуален и вечно променящ се. Ис...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: