Весела Апостолова, изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България, поема допълнителната роля на главен оперативен директор в компанията
 
Новите задължения на Весела Апостолова целят да развият единния бизнес модел „Power of One” като се обединят по-тясно работата на медийните, творческите и комуникационни екипи Весела Апостолова, която е изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България от началото на 2019 година, поема допълнителната роля на главен оперативен директор на Групата от 1 март тази година. Нейна основна цел ще е да развие и издигне на нова висота единния бизнес модел на работа „Power of One”, за предлагане на най-добрите и ефективни решения за клиентите, предоставянето на по-добро клиентско обслужване и още по-пълноценното използване на наличните таланти и ресурси на компанията. В тази си роля Весела ще се отчита директно на Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

Publicis Groupe е една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в България и обединява звената Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Publicis Dialog, Digitas, MSL, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom. Компанията функционира под единен бизнес модел „Power of One” и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на Групата, опита на екипи с разнородни компетенции и индивидуални решения в целия спектър на маркетинговите комуникации.   

 „Новата роля на Весела е плод на нейните силни лидерски качества, способността ѝ да развива талантите в нашите екипи, както и нейната бизнес находчивост за намиране на работещи решения. Уверен съм, че като главен оперативен директор на Publicis Groupe България, Весела ще е двигател за утвърждаването на интегрирания подход на работа „Power of One“ и симбиозата между творческите, комуникационните и медийни бизнеси, ще е още по-силна. Само така продуктите, които даваме на нашите клиенти ще са ефективни, силно отличими и с висока добавена стойност.“ – казва Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.
 „Publicis Groupe винаги е била компания с лидерски позиции в създаването на решения за постигане на най-добри резултати за клиентите, особено в предизвикателни за бизнеса времена. Вярвам, че моделът „Power of One” е съвременният отговор на технологичните промени, които изискват нова интерпретация на услугите, потребителското поведение, медиите и маркетинга. В Publicis Groupe България имаме всичко необходимо, чрез което може да бъдем иновативни и да растем – правилните таланти, точните технологии и решения за работа с данни, и разбира се магията на творческите идеи. Възможността да превърнем тази алхимия в работещ модел за нашите клиенти, който да помага на бизнеса им сега и дългосрочно, ме кара да се чувствам нетърпелива. Нетърпелива да включа всички в това пътешествие, за да успеем заедно.“ – споделя Весела Апостолова.

Весела Апостолова има богат управленски опит в медийната индустрия в България и съществен принос за развитието на стратегическите процеси в медийната среда. Тя е част от Publicis Groupe България вече 16 години, като преминава през различни позиции в медийната агенция Zenith, където отговаря за управлението на ключовите клиенти, бизнес развитието на агенцията, както и съхраняването и личностното развитие на таланта на екипите. В продължение на две години Весела заема позицията на заместник-изпълнителен директор на медийния бизнес на Групата. През 2019 г. поема длъжността изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България и отговаря за стратегическото управление и развитие на творческите и комуникационни звена. Весела има магистърска степен по Европейска интеграция в СУ „Св. Климент Охридски“, с профил “Медии и право“.

 

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Поляк спечели първия етап в Обиколката на България

    На 28.07.2020 г. се проведе първият етап на 67-мата Международна колоездачна обиколка на България с генералното спонсорство на ДЗИ, дружеството с най-дълга история и опит на българския застрахователен пазар. Полякът Алан Банашек (Mazowsze Serce Polsk...
  • Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си

    Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media. Иван Илчев e маркетоло...
  • Живеем в интересни времена

    Виждам една позитивна страна от цялата ситуация и това е, че който подценяваше процеса на трансформация и дигитализация преди кризата, буквално сега ще е принуден да отдели човешки и капиталов ресурс в тази насока. Виждаме, че дори и държавната админ...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: