Весела Апостолова, изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България, поема допълнителната роля на главен оперативен директор в компанията
 
Новите задължения на Весела Апостолова целят да развият единния бизнес модел „Power of One” като се обединят по-тясно работата на медийните, творческите и комуникационни екипи Весела Апостолова, която е изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България от началото на 2019 година, поема допълнителната роля на главен оперативен директор на Групата от 1 март тази година. Нейна основна цел ще е да развие и издигне на нова висота единния бизнес модел на работа „Power of One”, за предлагане на най-добрите и ефективни решения за клиентите, предоставянето на по-добро клиентско обслужване и още по-пълноценното използване на наличните таланти и ресурси на компанията. В тази си роля Весела ще се отчита директно на Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

Publicis Groupe е една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в България и обединява звената Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Publicis Dialog, Digitas, MSL, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom. Компанията функционира под единен бизнес модел „Power of One” и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на Групата, опита на екипи с разнородни компетенции и индивидуални решения в целия спектър на маркетинговите комуникации.   

 „Новата роля на Весела е плод на нейните силни лидерски качества, способността ѝ да развива талантите в нашите екипи, както и нейната бизнес находчивост за намиране на работещи решения. Уверен съм, че като главен оперативен директор на Publicis Groupe България, Весела ще е двигател за утвърждаването на интегрирания подход на работа „Power of One“ и симбиозата между творческите, комуникационните и медийни бизнеси, ще е още по-силна. Само така продуктите, които даваме на нашите клиенти ще са ефективни, силно отличими и с висока добавена стойност.“ – казва Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.
 „Publicis Groupe винаги е била компания с лидерски позиции в създаването на решения за постигане на най-добри резултати за клиентите, особено в предизвикателни за бизнеса времена. Вярвам, че моделът „Power of One” е съвременният отговор на технологичните промени, които изискват нова интерпретация на услугите, потребителското поведение, медиите и маркетинга. В Publicis Groupe България имаме всичко необходимо, чрез което може да бъдем иновативни и да растем – правилните таланти, точните технологии и решения за работа с данни, и разбира се магията на творческите идеи. Възможността да превърнем тази алхимия в работещ модел за нашите клиенти, който да помага на бизнеса им сега и дългосрочно, ме кара да се чувствам нетърпелива. Нетърпелива да включа всички в това пътешествие, за да успеем заедно.“ – споделя Весела Апостолова.

Весела Апостолова има богат управленски опит в медийната индустрия в България и съществен принос за развитието на стратегическите процеси в медийната среда. Тя е част от Publicis Groupe България вече 16 години, като преминава през различни позиции в медийната агенция Zenith, където отговаря за управлението на ключовите клиенти, бизнес развитието на агенцията, както и съхраняването и личностното развитие на таланта на екипите. В продължение на две години Весела заема позицията на заместник-изпълнителен директор на медийния бизнес на Групата. През 2019 г. поема длъжността изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България и отговаря за стратегическото управление и развитие на творческите и комуникационни звена. Весела има магистърска степен по Европейска интеграция в СУ „Св. Климент Охридски“, с профил “Медии и право“.

 

Реклама

Представяме ви:

  • Днес технологията е част от всеки бизнес

    Важно е да се следи технологичното развитие и последните тенденции, за да може бизнесът да остане конкурентноспособен и да „презареди“ своя растеж, твърди Йоанис Кацанидис, управител на SoftOne Bulgaria в специално интервю за b2b Media...
  • Талантът и амбицията са от ключово значение

    Карим Рашид е име в световния дизайнерски бранш, което няма нужда от представяне. С повече от 4000 осъществени проекта, над 300 награди и клиенти в над 40 страни,  Карим с лекова успява да е винаги актуален и вечно променящ се. Ис...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: