Владан Матич е новият изпълнителен директор на „Каменица“ АД

Той ще изпълнява и ролята на Директор „Продажби и развитие на отношенията с клиентите“ за компанията

Владан Матич е новият Изпълнителен директор на „Каменица“ АД, част от глобалната Молсън Корс Бевъридж Къмпани.

Владан Матич оглавява организацията като Изпълнителен директор и директор „Продажби и развитие на отношенията с клиентите“, като по този начин директно ще ръководи цялата търговска стратегия на компанията. Той наследява позицията от Михай Войку, който поема бизнеса на Молсън Корс в Румъния.

 

Матич е професионалист с международен търговски опит, работил за бизнеса през последните 15 години. Той е заемал различни ръководни позиции в търговските структури и е работил за компании от групата на Молсън Корс в Европа, Великобритания и Канада. На досегашната си роля е отговарял за развитието на стратегията и уменията на екипите за управление на търговските процеси във всички Европейски бизнеси на компанията.

Владан Матич има богат търговски опит, експертиза в продажбите, воденето на преговори, изграждането на търговски политики и връзки с бизнес клиенти и партньори, както и значителен лидерски опит в ръководенето на екипи. На новата си роля той ще отговаря за изграждането на стратегията на „Каменица“ АД в съответствие с приоритетите на организацията, създаването и развитието на стратегически партньорства и обединяването на служителите около амбицията на компанията да бъде Избор №1 за служителите, клиентите и потребителите.

„Радвам се, че поемам на това пътуване след 15 години в бизнеса. Бях посрещнат много топло от колегите в България и съм щастлив и горд, че имам толкова силен екип до мен, на който мога да разчитам изцяло. Ще продължим да работим усърдно, за да доставяме изключителни продукти и специални моменти за всички бирени любители в България.“, споделя Матич.

Той е завършил „Международно управление на бизнес науките“ в Белград, Сърбия. Женен е и има две деца.

Реклама

Представяме ви:

  • Днес технологията е част от всеки бизнес

    Важно е да се следи технологичното развитие и последните тенденции, за да може бизнесът да остане конкурентноспособен и да „презареди“ своя растеж, твърди Йоанис Кацанидис, управител на SoftOne Bulgaria в специално интервю за b2b Media...
  • Талантът и амбицията са от ключово значение

    Карим Рашид е име в световния дизайнерски бранш, което няма нужда от представяне. С повече от 4000 осъществени проекта, над 300 награди и клиенти в над 40 страни,  Карим с лекова успява да е винаги актуален и вечно променящ се. Ис...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: