Deichmann представя цветовете на лятото

Новата колекция на модния бранд акцентира върху елегантни и пъстри соло модели

Животът е хубав! Въпреки всичко! Deichmann представя актуалните цветове на лято 2020, които приканват към експерименти и смели комбинации. Новите обувки и аксесоари в пъстри летни цветове излъчват увереност и женственост. Соло елементите привличат погледа, като са напълно достатъчни за перфектния летен стайлинг. Модерните визии освежават гардероба и гарантират доброто настроение!

Лятната палитра от модерни и якри цветове се характеризира с изкрящо жълто, минавайки през оранжево и прасковено, нежно розово, простирайки се чак до дръзките червено и синьо!

 

Топ тренд през лятото остават ярко жълтите сандали с висок ток, които придават романтична нотка на всяка лежерна визия. Неотразимите „Летен залез“ продължават да са задължителен компонент, напомнящи за невероятните цветове на така красивото залязващо слънце.

70-те се завръщат с още по-стилни и женствени розови нюанси! „Винтидж фантазия“, която се комбинира перфектно с бизнес облекло, лежерна рокля или къси панталонки. Летен модел за всеки повод!

Класическото съблазнително червено La Vie en rouge е сред вечните фаворити на сезона! Изключително леки и супер шик, придават повече стил и сексапил, които никога не са излишни.

Пленителните Into the blue” завладяват модната сцена, подчервайки женския чар и нежност. Класическо синьо, небесно синьо или тюркоазено – морските цветове винаги остават сред най-актуалните през лятото!

Тези и много други летни тенденции можете да откриете сега в онлайн магазина на Deichmann на www.deichmann.com!

Следете и профилите ни във Facebook и Instagram за още модни вдъхновения и интересни предложения!


Deichmann представя цветовете на лятото

Deichmann представя цветовете на лятото

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си

    Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media. Иван Илчев e маркетоло...
  • Парите не миришат, а хлябът има един вкус за всички

    Едно общество е толкова силно колкото най-слабата му прослойка. Затова ние от ПОЙПЕ започнахме дарителска кампания в опит да помогнем на най-уязвимите групи, споделя Боян Келчев, мениджър “Бизнес развитие” и един от създателите на организацията. Б...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: