Петя Жекова е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur в България и Северна Македония

Петя Жекова e новият мениджър „Бизнес операции“ за България и Северна Македония на Sanofi Pasteur, подразделението за ваксини на фармацевтичната компания Sanofi.

Тя ще отговаря за разработването и изпълнението на бизнес стратегията на Sanofi Pasteur в двете държави в унисон със заложените глобални цели на компанията, като поддържа високите стандарти за качество в работата си. Петя Жекова ще работи за затвърждаването на имиджа на компанията като отговорен лидер в областта на ваксините, като ще подпомага поддържането на работещи и партньорски отношения със здравните институции.

 

Петя Жекова има богат опит във фармацевтичната индустрия, като работи в областта на ваксините повече от 10 години. Тя се присъединява към екипа на Sanofi Pasteur през 2002 г. като мениджър „Маркетинг и продажби“ за България, като през годините преминава през различни позиции и последната е мениджър „Маркетинг и продажби“ за България и Македония. През 2017 г. успешно въведе на пазара новата четиривалентна ваксина против грип, която от миналата година е част от Националната програма за повишаване на ваксинопрофилактиката на сезонния грип, насочена към хората над 65-годишна възраст.

Петя Жекова е магистър по икономика и здравен мениджмънт.

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си

    Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media. Иван Илчев e маркетоло...
  • Живеем в интересни времена

    Виждам една позитивна страна от цялата ситуация и това е, че който подценяваше процеса на трансформация и дигитализация преди кризата, буквално сега ще е принуден да отдели човешки и капиталов ресурс в тази насока. Виждаме, че дори и държавната админ...
  • Свидетели сме на ускорена и дори принудителна дигитализация

    Изискванията за социално дистанциране доведоха до промяната на потребителските навици, продиктувана от стоенето вкъщи, е оказала влияние върху целия дигитален бранш, казва Цветелина Ненкова, маркетинг мениджър на СуперХостинг.БГ. Ускорена и дори ...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: