Инициатива на Lidl за балансирано хранене с признание за „Образователна идея“

Лидл България взе първа награда в шестото издание на Годишните награди на B2B Media в категорията за „Образователна идея“. Компанията получи отличие за своята инициатива за здравословно и балансирано хранене - „Умници гладници“. Инициативата се организира в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на Министерство на образованието и науката.

Умници гладници“ има за цел да представи темата за здравословното и балансирано хранене по забавен и интересен начин на децата в училище. Над 250 учители от 100 училища в София, Пловдив и Варна се включиха в информационни срещи, а близо 900 ученици участваха в провеждането на открити уроци по темата. В резултат на проведените активностите, тази есен предстои да бъде издаден специален сборник, в помощ на учители и родители. Той ще бъде предоставен на всички училища в страната със съдействието на МОН.

Признанието за „Умници гладници“ още веднъж затвърждава усилията на компанията да инициира и подкрепя проекти, които помагат на родителите в грижата им за техните деца.

За поредна година конкурсът на B2B Media награди най-иновативните компании, както и социално-отговорните кампании, които използват иновативното мислене за постигане на значими резултати. Наградата от тази година е поредното отличие, което веригата получава за своите инициативи. В миналогодишното издание на конкурса, Лидл България спечели две първи места в категориите за „Социален проект“ и „Социално отговорна кампания на годината“.

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Поляк спечели първия етап в Обиколката на България

    На 28.07.2020 г. се проведе първият етап на 67-мата Международна колоездачна обиколка на България с генералното спонсорство на ДЗИ, дружеството с най-дълга история и опит на българския застрахователен пазар. Полякът Алан Банашек (Mazowsze Serce Polsk...
  • Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си

    Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media. Иван Илчев e маркетоло...
  • Живеем в интересни времена

    Виждам една позитивна страна от цялата ситуация и това е, че който подценяваше процеса на трансформация и дигитализация преди кризата, буквално сега ще е принуден да отдели човешки и капиталов ресурс в тази насока. Виждаме, че дори и държавната админ...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: