Кога е най-подходящият момент да наемем нов човек в екипа?
Пред какви други финансови проблеми са изправени собствениците на бизнес и какви са възможните решения? - представя поредица от практически уебинари

Третата поредица от обучения, посветена на най-често срещаните финансови проблеми в бизнеса, ще се проведе през юни 2021 г. Серията от уебинари “Управлявай успешно финансите на бизнеса си“ е изградена от четири последователни модула, по време на които доказани специалисти в сферата разкриват тайната на ефективния бизнес.  Обученията са подходящи както за собственици на утвърдени бизнеси, така и за предприемачи, които все още търсят успешната формула за печеливш бизнес.

Какво е различното в третото издание на „Управлявай успешно финансите на бизнеса си“?
Лекторите на събитието Димка Кънчева и Ивайло Гърков ще споделят своя дългогодишен опит от практиката, а участниците в обучението ще могат да задават лично своите въпроси към тях в реално време. „Големият успех на предишните две издания, ни провокира да проведем обученията за трети път и то в рамките само на една календарна година!“, споделят организаторите. „Този път ще обърнем особено внимание и на всички казуси и теми, които възникнаха сред предишните участници“, допълват още лекторите.

Стремежът ни да реорганизираме максимално ефективно работата на фирмата си, както и необходимостта от делегиране на задачите, ни води до неизменния въпрос - в кой момент трябва да се наеме нов човек в екипа, особено в несигурни икономически времена като през последната година? Този казус все по-често се дискутира между участниците в обучението “Управлявай успешно финансите на бизнеса си “. Това е въпрос, на който не може да се отговори еднозначно. Отговорът много зависи от конкретната ситуация. Решението, което предлагаме по време на обучението, е предприемачите да нарисуват в цифри картината на бизнеса си. На база на тези цифри, вече ще могат да вземат адекватно за ситуацията решение.
Въпросът за необходимостта от наемане на нови служители, често се задава от собственици на бизнес в сферата на услугите – проектантски, архитектурни, IT, консултантски, счетоводни, правни, обучителни и др. Особено е характерен за бизнеси, които работят по проекти.

Дали е добра идея да се натовари съществуващият екип с повече работа и самите собственици на бизнес да не поемат повече задачи за известно време, вместо да назначат  нов човек? Дали не е по-доброто решение да се поддържа допълнителен ресурс, натоварен по-малко, но с идеята, че като се поемат нови проекти ще бъде запълнено времето на наетото лице (лица)? И в двата случая е необходимо да се помисли какво печели и какво губи собственикът на компанията. Добре е да се анализират внимателно всички положителни и отрицателни страни и на база картината на бизнеса в цифри, както и всички останали фактори, да се прецени кое решение в момента ще е най-ефективно.

Ако вие сте собственик на бизнес и сте имали подобни ситуации, ще се радваме да ги споделите с нас по време на следващото ни обучение „Управлявай успешно финансите на бизнеса си“, което ще се състои през месец юни 2021.

ПРОГРАМА НА ОБУЧЕНИЕТО

„Управлявай успешно финансите на бизнеса си”
    •    Модул 1. Рентабилност, 11.06.2021 г.
    •    Модул 2. Парите в бизнеса, 18.06.2021 г.
    •    Модул 3. Управление на проекти, 25.06.2021 г.
    •    Модул 4. Финансирай дейността, 02.07.2021 г.


Повече информация за събитието, както и как да се включите в него следете на https://consendo.bg/ .

Реклама

Inspiration Hub

 
  • 9 причини да изпитвате постоянен глад и как да се справите

    Вижте съветите на консултанта по спортно хранене Станимир МиховСтанимир Михов е сертифициран фитнес инструктор от Националната спортна академия, персонален треньор и консултант по спортно хранене. Занимава се с фитнес вече над 10 години, като инвести...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: