BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021
Партньорството на търговската верига с БЧК заслужи сребърно отличие в категория „Социален проект“

BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата за лоялност BILLA Card, получи заслужено признание за „Бизнес проект на годината“. Само 9 месеца след старта, броят регистрации за новата карта е над 1,6 млн., а изтеглянията на приложението BILLA APP – над 339 000.
 
„Това е изключително признание за усилията на екипа на BILLA България, който точно в най-предизвикателната година, преминала под знака на пандемия, стартира дигитализацията на своята програма за лоялност. BILLA карта е бизнес проект, с който целим да бъдем максимално близо до нуждите и очакванията на нашите клиент като  предоставим добавена стойност в пазаруването и още по-добро потребителско преживяване“, сподели Майя Шарабова, Ръководител отдел „Маркетинг“ в BILLA България при получаване на наградата по време на официалната церемония.
 
Дългогодишното партньорство на BILLA с Българския червен кръст спечели приз в категория „Социален проект“. През 2020 г. съвместната кампания „Купи и дари“ обезпечи 25 тона хранителни продукти на стойност 50 000 лв., които бяха разпределени сред повече от 5000 социално слаби хора и такива, настанени в институции. Въпреки трудностите в условията на пандемия, търговската верига продължава да инвестира и развива инициативата, в рамките на която всеки клиент може да дари трайни хранителни стоки във всеки магазин на веригата в страната, в количка за пазаруване, разположенa в касова зона и обозначена с логото на проекта.
 
„От началото на съвместното ни сътрудничество с Българския червен кръст са дарени над 102 тона храни и хранителни продукти, с които заедно сме подпомогнали над 40 000 нуждаещи се граждани и социални институции. Гордеем се, че чрез лесния механизъм на кампанията успешно превръщаме рутинния акт на пазаруване в жест на грижа и подкрепа за нуждаещите се хора в страната вече 6 години,“ каза Стоян Тачев, прокурист, ръководител на отдел „Управление на проекти и процеси“ и координатор „Корпоративна отговорност“.
 
Комуникационната кампания, реализирана съвместно от BILLA България и ПР агенция „Параграф 42“ в TikTok, която по интересен начин популяризира новия „пица щанд“ в магазина на веригата, разположен на бул. „България“ в София, получи трета награда в категория „Иновация в маркетинга и ПР сферата“.

images/articles/2021/28/1946.jpg

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Атмосферата в офиса – от кого и какво зависи?

    Ани Хира е специалист с 20-годишен опит и счита себе си за човек, който знае какво означава да живееш и работиш с радост! От корпоративната си практика придобива мениджърски опит и разбира колко е важно да се управляват процеси и екипи, като постига ...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: