Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие
Трето място в категория „Успешно развитие на бизнес организация“ завоюва Българската асоциация за текстил, облекло и кожи (БАТОК) по време на Годишните награди на b2b Media. Асоциацията обединява най-конкурентните български компании в сектора и подпомага тяхната дейност. Тя спечели журито освен със своята мисия в подкрепа на българското производство, но и с активността си за популяризиране на проблемите и перспективите в бранша.

„Дълго време никой не ни забелязваше, но ние сме тук и работим много успешно. Преодоляхме кризите, а някои от фирмите са с доста положителен резултат, защото много бързо се адаптирахме спрямо пандемичните обстоятелства. Реализираме различни активности, с които да привлечем вниманието към бранша, защото за нас е много важен този социален контакт и диалог с обществото. Щастливи сме, че благодарение на общите ни усилия успяхме да попаднем и в приоритетните отрасли на икономиката.“, сподели Антоанета Антонова – член на УС на БАТОК. От сцената на събитието тя призова да избираме българската продукция и да подкрепяме родните производители, които конкурират много от европейските.

Изминалата година беше изключително предизвикателна за целия бранш в страната, тъй като повече от 90% от българските предприятия в сектора „Текстил, облекло и кожи“ са експортно ориентирани. Някои от компаниите в бранша все пак успяха  да задържат досегашните си позиции, тъй като пренасочиха дейността си към създаването на различен тип продукти. Българските текстилни предприятия също бързо се преориентираха в производството на маски и защитни облекла, за да отговорят на нуждите на обществото в този момент. Това спасително решение в началото, отдавна не е достатъчно за цял сектор от икономиката, който формира близо 11% от общия износ на страната и осигурява заетост на около 100 хиляди души.

През последните месеци БАТОК успя да инициира редица активности, които да подпомогнат оцеляването на бранша и да повдигне важни въпроси в общественото внимание. Давайки гласност на проблемите и перспективите пред бранша и организирайки разговори с държавните институции, БАТОК се доказа като най-значимата браншова организация в сектора.

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Атмосферата в офиса – от кого и какво зависи?

    Ани Хира е специалист с 20-годишен опит и счита себе си за човек, който знае какво означава да живееш и работиш с радост! От корпоративната си практика придобива мениджърски опит и разбира колко е важно да се управляват процеси и екипи, като постига ...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: