Маркетинг 4.0  От традиционното към дигиталното

В ръцете си държите така необходимия за маркетинга на следващото поколение пътеводител. Авторитеса водещите специалисти от световна величина, с чиято помощ безпрепятствено ще се ориентиратев света на все по-голяма свързаност и променящ се потребителски пейзаж. Целта – да достигнетепо-ефективно до повече клиенти.

Днес потребителите отделят все по-ограничено време и внимание на вашата марка – освен това на всяка крачка ги пресрещат други възможности. Вие трябва да се отличите, да привлечете вниманието им и да им предоставите посланието, което искат да чуят. Ще разберете защо Маркетинг 4.0 е задължителен за успеха ви и как да го приложите в своята сфера днес.

 

 “Новите” движения в маркетинга не са новост, но опитните специалисти знаят, че сега ситуацията е по-различна. Промениха се не само правилата, промениха се клиентите. Книгатапредлага солидна рамка, базирана на визия на потребителите – какви са днес и какви ще бъдат утре. Маркетинг 4.0 ( Филип Котлър, Хермауан Картаджая, Иуан Ситиауан ще ви осигури предимството, нужно да достигнете до тях по най-ефективния начин.

Читателите много лесно ще се настроят за прехода от традиционния към дигиталния маркетинг благодарение на практическите съвети и интуитивни обяснения, които могат да използват незабавно. 

Този незаменим пътеводител ще ви осигури нужната подготовка, за да завладеете новите хоризонти.Тук ще:

-       получите прозрения за начините, по които клиентите харчат бюджета си, и за трите най-влиятелни субкултури: младежите, жените и гражданите на интернет;

-       се уверите как Маркетинг 4.0 увеличава продуктивността, като ангажира клиентите на всяка точка на контакт по пътя им с днешното дигитално пазарно пространство;

-       получите нова дефиниция на ангажираността на клиетните в дигиталната ера, включително човекоцентричния маркетинг, значението на диалога с клиентите и омниченъл стратегии. 

Възприемането на напълно нов подход към маркетинга може би ви звучи твърде дръзко, но с лесноприложимата рамка, зададена в Маркетинг 4.0, бързо ще отбележите успех в неизменно най-важното – достигането до ума и сърцето на клиентите.

Никой не е поставил пръста си на пулса на маркетинга като Фил Котлър. Способността му да идентифицира и да интерпретира новите маркетингови тенденции е изумителна. За пореден път Котлър и неговите съавтори помагат да се проправи нов път към маркетинговия успех. Това определено е книгаТА по маркетинг, която ТРЯБВА да прочетете тази година.

Кевин Лейн Келър, професор по маркетинг

Бъдещето на маркетинга е дигитално и тази книга е вашият гид.

Ал Рийс

Филип Котлър, всепризнат за бащата на съвременния маркетинг, е почетен професор по международен маркетинг в колежа KelloggкъмNorthwestern University,иавтор на над петдесет книги. Wall Street Journalго класира сред шестте най-влиятелни бизнес мислители в света. 

Хермауан Картаджая е основател и главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc., най-голямата фирма за маркетингови консултации в Индонезия. Той е президент на Световната маркетингова асоциация и един от създателите на Asia Marketing Foundation.

Иуан Сетиауан е заместник-главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc. 

 

Реклама

Още от анализи:

  • Заплахата от мръсния въздух

    Казусът с мръсния въздух на София няма "да си отиде", колкото и на Фандъкова да не и се занимава с него.   Неочакваната за някои широка непоносимост към замърсяването, съществуващо (макар и може би вече в малко по-сериозен мащаб, заради влош...
  • Щом отлагаме болнични, да отложим и осигуровки?

    Държавата предлага първият ден от болничните да не се заплаща от никой - нито от НОИ, нито от работодателите. Че не им е работа на работодателите да плащат болнични, не им е, но не разбирам по каква логика и държавата е решила, че трябва да си спести...

Коментари

Реклама

Още съвети:

Представяме ви: