Защо купуваме Науката на пазаруването - Пако Ъндърхил
Пако Ъндърхил, гуруто революционер в ритейл сектора, се завръща с напълно преработено издание на класическия бестселър за непрекъснато развиващата се потребителска култура. Тук ще прочетете свежи наблюдения и важни уроци относно най-новите тенденции в търговията. Той разглежда моделите на Amazon и iTunes, а също и ефектите на глобализацията върху световните развиващи се пазари. Това преработено издание представя:
 
- Последните тенденции в онлайн търговията – правилните, но и неправилните подходи на търговците и начините, по които почти всяка компания може да подобри нивото си на обслужване.
 
- Обиколка на най-новаторските в света магазини, молове и търговски пространства – повечето от които “изникват” в държави, чиито граждани все още не са свикнали да притежават голямо богатство. Огоромна ски писта на закрито привлича клиентите в дубайски мол; свръхлуксозен магазин в Сао Паоло предлага на клиентите си лични купувачи, а в търговски център в Южна Африка може и да карате сърф.
 
В това ново издание ще откриете съвети как да задържите променящите се клиенти, които вече сте привлекли, а също и как да очаровате нови ентусиасти и фенове.
 
В стремежа си да разкрие какво кара съвременния купувач да действа, Ъндърхил обяснява най-различни феномени, често останали незабелязани:

• Как добре поставена кошница за пазаруване може да превърне малка покупка в значителна продажба;

• Какво представлява факторът побутване отзад и как той може да доведе до срив на продажбите;

• Как работещите жени довждат до промяна в подредбата на артикулите;

• Как ефектът на бумеранга прави разполагането на продуктите още по-предизвикателна задача.
 
 
Пако Ъндърхил = Шерлок Холмс за търговците!
San Francisco Chronicle
 
Това е книгата, отдаваща респект на едно подценявано умение – ритейл продажбите.
Благодаря, господин Ъндърхил, че обяснявате на разбираем и духовит език защо навиците ми на купувач съвсем не са ненормални. Моля ви, кажете го и на съпругата ми!
Боб Гейл, писател и продуцент
 
Изключително забавно и поучително четиво, важно за хората от двете страни на шанда.
Майкъл Гулд, Bloomingsdale’s
 
Пако Ъндърхил е създател и президент на нюйоркската агенция за поведенчески изследвания и пазарни консултации Envirosell. Защо купуваме е публикувана на 33 езика и до ден днешен се смята за най-продаваното издание в областта на ритейла. През годините Пако Ъндърхил е консултирал компании като Coca Cola, Nokia, HP, Microsoft, Adidas, McDonalds, Estee Lauder, както и собственици на търговски комплекси в редица държави по света.

Пако Ъндърхил е един от големите световни експерти по пазарно поведение, даващ иновативни решения на проблеми, свързани с мърчандайзинга, организацията и дизайна на търговските обекти, търговските операции и интегрираните комуникации.

Реклама

Още от анализи:

  • Колективен Ам-Гъл страда за машинния "Май Прешъс"

    Спрях да се чудя защо горещо подкрепящите третия пол изпадат в ужас от втория начин на гласуване. Който всъщност е първият, понеже става думаза хартиената бюлетина. Защо е целият "този вик към облаците, и това проклятие, и този страх".Защо е тази ...
  • Защо критикувам политиката на Запада?

    Винаги ми е било странно, когато някой подметне «Ти нали живееш в Лондон, защо критикуваш политиката на Запада?» Странно ми е, защото тези хора не разбират няколко очевидни факта: - Аз критикувам политиката на днешните неолиберални политически ели...
  • Прах и комсомолщина във финансите

    България (заради валутния борд) е едно от последните места с реално независима централна банка. (Какъв парадокс - бордът те прави независим. Ограничението е сила.) ...

Коментари

Реклама

Още съвети:

Представяме ви: