Защо купуваме Науката на пазаруването - Пако Ъндърхил
Пако Ъндърхил, гуруто революционер в ритейл сектора, се завръща с напълно преработено издание на класическия бестселър за непрекъснато развиващата се потребителска култура. Тук ще прочетете свежи наблюдения и важни уроци относно най-новите тенденции в търговията. Той разглежда моделите на Amazon и iTunes, а също и ефектите на глобализацията върху световните развиващи се пазари. Това преработено издание представя:
 
- Последните тенденции в онлайн търговията – правилните, но и неправилните подходи на търговците и начините, по които почти всяка компания може да подобри нивото си на обслужване.
 
- Обиколка на най-новаторските в света магазини, молове и търговски пространства – повечето от които “изникват” в държави, чиито граждани все още не са свикнали да притежават голямо богатство. Огоромна ски писта на закрито привлича клиентите в дубайски мол; свръхлуксозен магазин в Сао Паоло предлага на клиентите си лични купувачи, а в търговски център в Южна Африка може и да карате сърф.
 
В това ново издание ще откриете съвети как да задържите променящите се клиенти, които вече сте привлекли, а също и как да очаровате нови ентусиасти и фенове.
 
В стремежа си да разкрие какво кара съвременния купувач да действа, Ъндърхил обяснява най-различни феномени, често останали незабелязани:

• Как добре поставена кошница за пазаруване може да превърне малка покупка в значителна продажба;

• Какво представлява факторът побутване отзад и как той може да доведе до срив на продажбите;

• Как работещите жени довждат до промяна в подредбата на артикулите;

• Как ефектът на бумеранга прави разполагането на продуктите още по-предизвикателна задача.
 
 
Пако Ъндърхил = Шерлок Холмс за търговците!
San Francisco Chronicle
 
Това е книгата, отдаваща респект на едно подценявано умение – ритейл продажбите.
Благодаря, господин Ъндърхил, че обяснявате на разбираем и духовит език защо навиците ми на купувач съвсем не са ненормални. Моля ви, кажете го и на съпругата ми!
Боб Гейл, писател и продуцент
 
Изключително забавно и поучително четиво, важно за хората от двете страни на шанда.
Майкъл Гулд, Bloomingsdale’s
 
Пако Ъндърхил е създател и президент на нюйоркската агенция за поведенчески изследвания и пазарни консултации Envirosell. Защо купуваме е публикувана на 33 езика и до ден днешен се смята за най-продаваното издание в областта на ритейла. През годините Пако Ъндърхил е консултирал компании като Coca Cola, Nokia, HP, Microsoft, Adidas, McDonalds, Estee Lauder, както и собственици на търговски комплекси в редица държави по света.

Пако Ъндърхил е един от големите световни експерти по пазарно поведение, даващ иновативни решения на проблеми, свързани с мърчандайзинга, организацията и дизайна на търговските обекти, търговските операции и интегрираните комуникации.

Реклама

Още от анализи:

  • А дали всички носталгици са луди?

    Когато се опитваме да критикуваме носталгията трябва да внимаваме да не изпаднем в същия тип психологически капани и клишета, които уж се опитваме да атакуваме. Този пост не е конкретно насочен към "Времеубежище" на Господинов, а по-скоро провокира...
  • Братя българи, иноватори, пионери в социалните науки!

    Ние пре-измислихме демокрацията: логиката на представителната демокрация е да избереш политически лидери и партии, които да направят законодателно мнозинство в парламента, а то да излъчи изпълнителна власт, ерго правителство. Идеята е именно лидери...
  • Колко хубаво ще стане с евроатлантическо правителство

    Добре де, правим евроатлантическо правителство. Без гадовете, с които, така или иначе, не говорим. То какво трябва да свърши? Кои са приоритетите? Ето ги:1. Изпращаме всичкото си оръжие на Украйна - става ли им по-добре на българите?2. Забраняваме ...

Коментари

Реклама

Още съвети:

Представяме ви: