• Ретро сникърите се завръщат на мода

    Deichmann представя нови модели в ретро стил Ако можехме да върнем времето назад... Да, можем, защото сега е време за завръщане в бъдещето! Това е отдавна известната истина в света на модата: всичко ново е добре забравено старо. Тенденция, която особено подчертава тази теза през 2024 г., е блестящото завръщане на
  • От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град

    Водещият специалист в областта на урологията утвърждава високите медицински стандарти в Столичната област.Д-р Явор Семерджиев, известен със своята безупречна професионалност и непогрешимо чувство за грижа към пациентите, е назначен за Републикански консултант по урология за София-град за 2024 година. Това решение е прието благодарение на неговите постижения в областта на
  • „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл

    Тази година Broadway Performance Club (BPC) към Американския университет в България (АУБ) избира мюзикъл, който никога не е бил на Бродуей. Причината зад този избор е желанието на клуба да представи важен проблем, пред който са изправени много хора в съвременния свят, а именно психичното здраве.„Heathers“ ще бъде 15-ата постановка,
  • Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри

    Tяна Пресолска: За съжаление в България, въпреки че има нормативна уредба за нейното прилагане, не се следи. През последните години процедурите за дермални филъри са станали все по-популярни сред пациентите, търсещи неинвазивни методи за подмладяване и подобряване на външния вид на кожата си.Новите тенденции в индустрията на красотата, включително тези,
  • Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех

    Компанията дарява средства, събрани от рециклирането на коледния каталог на компанията По повод Международния ден на жената Осми март Lilly Drogerie, веригата, която със своите над 100 магазина у нас помага на жените да бъдат още по-красиви, реши да подкрепи момичетата в техния избор на кариера чрез дарение по проекта на
  • Има ли планетарното хранене почва у нас?

    Днес хората обръщат все по-голямо внимание на здравословното хранене, но колко от нас всъщност се замислят, че храненето ни има пряко отношение и към природата? Къде се пресичат грижата за човешкото благо и това на планетата? Точката на тяхната „среща“ е осъзнатото хранене, което се основава на т. нар. планетарна
  • 1 Ретро сникърите се завръщат на мода
  • 2 От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024
  • 3 Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!
  • 4 Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град
  • 5 „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл
  • 6 Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри
  • 7 Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех
  • 8 Има ли планетарното хранене почва у нас?
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Повишава ли се наистина раждаемостта в България?

България: Раждаемост 2019: 61 538 Раждаемост 2020: 59 086 Раждаемост 2021: 58 678 Раждаемост 2022: 56 596 Раждаемост 2023: 49 610 (Източник НСИ) Всички се смяхме на глупостите на Кирил

Елитът започна да нарича хората "безполезни хрантутници"

За това разказва тази книга. ДОБРЕ ДОШЛИ В ПРЕКРАСНИЯ НОВ СВЯТ. Понякога поетите и писателите виждат отвъд границите на съвременността. „Прекрасният нов свят“ е книга за бъдещето, а независимо от

Умереността у нас бе заличена от най-кресливите евроатлантически папагали

Умереността в България отдавна е детонирана. У нас до властта се добраха зомбитата с флексове, които да решили да заличат устоите на страната. ПП/ДБ са аналог на талибаните в Афганистан.

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Първият ми съвет към всяка компания е да бъде честна

В КСО проектите най-често срещаната грешка е да „играем на сигурно“ и да подкрепяме „модерни“ или „обществено угодни“ инициативи. Това е краткосрочен и повъхностен подход и не само КСО експертите го разпознават, коментира д-р Марина Стефанова в специално интервю за b2b Media по повод на инициативата CSR AdviceBox. Професионалната онлайн поредица CSR AdviceBox дава актуална, ключова и синтезирана информация в областта на устойчивостта и подготвя за предизвикателствата при управление на корпоративната социална отговорност в бизнеса. Двадесетте серии съдържат отговори на ключови въпроси от КСО-тематиката и са насочени към представители на висшия мениджмънт и ръководители на процесите. Поредицата ще бъде излъчена в рамките на 10 месеца и ще бъде достъпна на английски и български език.

Д-р Марина Стефанова e директор „Устойчиво развитие“ към Българската мрежа на Глобалния договор на ООН. Тя е магистър по право от СУ “Св. Климент Охридски”. Притежава допълнителни квалификации по “Фирмен мениджмънт” и “Административно управление” от Стопанския факултет на същия университет. Има специализация “Въведение в английското и европейското право” към Cambridge University. От 2007 г. e сертифициран консултант е по корпоративна социална отговорност към Организацията за индустриално развитие на ООН. От 2008 г. е член на Огледалния комитет по разработване на международния стандарт по социална отговорност ISO 26 000 към Българския институт за стандартизация. Оттогава е включена и в Работна група 13 към МТСП, която отговаря за разработване и изпълнение на „Национална стратегия по КСО в България”. Проектът, върху който активно работи в момента е CSR AdviceBox.


Марина, откъде се инспирира за подобна полезна инициатива и колко труд и усилия ти коства тя?

Истината е, че отдавна планирам да направя специализирано предаване, което да популяризира и представя всички гледни точки по темата за корпоративната социална отговорност. Идеята за безплатен онлайн формат, обаче, се оформи съвсем скоро – преди месец и половина. Младите хора не признават традиционните средства за информиране и обучение. Те живеят в Интернет и за мен единствено този формат има устойчивост и бъдеще.
Трудът е много, но вдъхновението ми помага да не обръщам внимание и да запазя концентрация. Усилия полагам единствено в популяризирането на идеята. Аз имам нужда да споделям наученото през годините. Така мога да бъде полезна на повече колеги, да обменяме идеи и практики, да пренесем диалога и онлайн, в международна среда.

Разкажи ни за проекта в повече детайли.

Професионалната онлайн поредица CSR AdviceBox дава актуална, ключова и синтезирана информация в областта на устойчивостта и подготвя за предизвикателствата при управление на корпоративната социална отговорност в бизнеса. Тя е насочена към представители на висшия мениджмънт и ръководители на процесите: корпоративна социална отговорност, човешки ресурси, околна среда, безопасни и здравословни условия на труд, връзки с инвеститорите, връзки с обществеността, финанси и маркетинг.

Кои са новите моменти, когато говорим за КСО проекти и тяхното отчитане?

В последните години все повече компании задълбочават своите познания за средата, в която работят. Не пазара, а общностите. И по-активните от тях успяват да намерят умни и устойчиви решения за обществените предизвикателства и опазването на околната среда. Относно отчитането – тук имаме много добри

Кои са най-често допусканите грешки?

В КСО проектите най-често срещаната грешка е да „играем на сигурно“ и да подкрепяме „модерни“ или „обществено угодни“ инициативи. Това е краткосрочен и повъхностен подход и не само КСО експертите го разпознават. Отношенията между заинтересованите страни и компанията в такива случаи се превръщат в пазарене, в което никой не печели в дългосрочен план. А инвестициите са пропилени.

В отчитането най-често сме свидетели на приказки за пораснали. Голяма част от отчетите разказват за успешни инициативи и показват „усмихнати“ хора. Това също изглежда изкуствено. Отчетът трябва да показва реално постигнатите резултати и да задава постижими цели. Разбира се, че не всичко е розово и в това няма нищо лошо.

Какви теми предвиждаш в сериите?

Двадесетте серии съдържат отговори на ключови въпроси от КСО-тематиката (стратегия, съществени теми, основни области, управление на процесите, оценка, отчитане, други). В момента има кампания за гласуване за избор на ТОП 20 теми, които вълнуват експертите. Онези от тях, които получат най-многогласове, ще бъдат включени в пилотния сезон на предаването.

Издай ни някои от съветите си?

Първият ми съвет към всяка компания е да бъде честна със своите заинтересовани страни – служители, клиенти, доставчици, партньори. Ясните очаквания, конкретните действия и прозрачните процеси за проследяване на резултатите може да не са толкова атрактивни, колкото поредния „предизборен балон“, но изграждат най-важния ресурс за бизнеса – доверието.

Всъщност защо тези серии са толкова важни за бизнеса?

Защото наистина няма време. Не сериите, тематиката е важна за бизнеса. Както казва Гари Хамел, „в бъдеще конкуренцията няма да се случва между продуктите и услугите, а между бизнес моделите на компаниите“. Днес водещите световни бизнес лидери преосмислят своите модели, за да отговорят на нуждите на съвременния потребител и да запазят своите конкурентни предимства в новото – глобално, светкавично обменящо си информация и изискващо съпричастност/съучастие общество. Така че тази дискусия е реална и ако решим да не участваме в нея, то отново ще бъдем на дъното на глобалната верига за доставки.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1