• Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град

    Водещият специалист в областта на урологията утвърждава високите медицински стандарти в Столичната област.Д-р Явор Семерджиев, известен със своята безупречна професионалност и непогрешимо чувство за грижа към пациентите, е назначен за Републикански консултант по урология за София-град за 2024 година. Това решение е прието благодарение на неговите постижения в областта на
  • „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл

    Тази година Broadway Performance Club (BPC) към Американския университет в България (АУБ) избира мюзикъл, който никога не е бил на Бродуей. Причината зад този избор е желанието на клуба да представи важен проблем, пред който са изправени много хора в съвременния свят, а именно психичното здраве.„Heathers“ ще бъде 15-ата постановка,
  • Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри

    Tяна Пресолска: За съжаление в България, въпреки че има нормативна уредба за нейното прилагане, не се следи. През последните години процедурите за дермални филъри са станали все по-популярни сред пациентите, търсещи неинвазивни методи за подмладяване и подобряване на външния вид на кожата си.Новите тенденции в индустрията на красотата, включително тези,
  • Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех

    Компанията дарява средства, събрани от рециклирането на коледния каталог на компанията По повод Международния ден на жената Осми март Lilly Drogerie, веригата, която със своите над 100 магазина у нас помага на жените да бъдат още по-красиви, реши да подкрепи момичетата в техния избор на кариера чрез дарение по проекта на
  • Има ли планетарното хранене почва у нас?

    Днес хората обръщат все по-голямо внимание на здравословното хранене, но колко от нас всъщност се замислят, че храненето ни има пряко отношение и към природата? Къде се пресичат грижата за човешкото благо и това на планетата? Точката на тяхната „среща“ е осъзнатото хранене, което се основава на т. нар. планетарна
  • Призьорите от седмите Годишни награди Employer Branding Awards през 2024 година

    Близо 100 кандидатури се конкурираха в седмото издание на Годишните награди на b2b Media Employer Branding Awards за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” за втора поредна година грабна Kaufland България , а отличието Employer
  • Проф. Владимир Мартинек - един от пионерите в миниинвазивната ортопедия в Европа ще проведе прегледи в МК "Доверие"

    На 9-ти март Медицински комплекс "Доверие" ще има удоволствието да посрещне професор доктор Владимир Мартинек, който ще предостави своята експертиза на пациентите чрез индивидуални прегледи. Проф. Мартинек е известен със своите значителни постижения в областта на миниинвазивната ортопедия, което го прави водещ специалист в областта.Проф. Мартинек е завършил хуманна медицина
  • 1 Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!
  • 2 Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град
  • 3 „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл
  • 4 Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри
  • 5 Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех
  • 6 Има ли планетарното хранене почва у нас?
  • 7 Призьорите от седмите Годишни награди Employer Branding Awards през 2024 година
  • 8 Проф. Владимир Мартинек - един от пионерите в миниинвазивната ортопедия в Европа ще проведе прегледи в МК "Доверие"
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Елитът започна да нарича хората "безполезни хрантутници"

За това разказва тази книга. ДОБРЕ ДОШЛИ В ПРЕКРАСНИЯ НОВ СВЯТ. Понякога поетите и писателите виждат отвъд границите на съвременността. „Прекрасният нов свят“ е книга за бъдещето, а независимо от

Умереността у нас бе заличена от най-кресливите евроатлантически папагали

Умереността в България отдавна е детонирана. У нас до властта се добраха зомбитата с флексове, които да решили да заличат устоите на страната. ПП/ДБ са аналог на талибаните в Афганистан.

Медийната машина в САЩ цикли жестоко

Четенето на американска преса тези дни е истинска радост за душата, пир за ума и зловещ махмурлук за здравия разум. Путин може да е спокоен. В САЩ в момента съществува

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

 И в работата, и в любовта успява този, който вложи сърцето си

Една 100-годишна белгийска фамилна фирма вече четвърт век има и свое дружество в България. Пуратос България, част от белгийската Puratos Group, отпразнува 25-тата си годишнина с изключително парти в Киноцентър Бояна в присъствието на официални лица, партньори, медии и гости.

Успешното й присъствие на нашия пазар за този период се дължи и на факта, че научната и развойната й дейност приспособяват продукцията й към българския вкус. Днес всеки трети хляб в България се произвежда с продуктите на Puratos. Фирмата е доставчик на продукти и решения за мелничарство, хлебопроизводство, сладкарство и шоколатиерство.

 

Пуратос България предлага у нас пълна гама от иновационни продукти - ензими, подобрители, закваски, зърна, кълнове и семена в закваски, смеси за производство на хлебни и сладкарски изделия, маргарини, инстантни кремове, плодови и кремови пълнежи, глазури, шоколад, сметана.

По повод 25-тата годишнина изпълнителния директор на Пуратос България Ростислава Павлова даде специално интервю за b2b Media.

25-години по-късно сладък ли е бизнесът в България или се нуждае от много подобрители, за да се развива успешно?

Българският пазар е предизвикателен от гледна точка на нарастващите изисквания на потребителите по отношение на качеството съчетани с нестихващ натиск за ниска цена, особено по отношение на хляба. В същото време, има ясно изразени тенденции за по – здравословни, свежи и вкусни продукти.

В сладкарството нещата са по-оптимистични, тъй като на сладкишите се гледа като на удоволствие и голяма част от хората „ се отдават“ без чувство на вина. Настройките по отношение на цената също са по–позитивни, особено при свежото сладкарство, при пакетираното цената е определяща все още.

1358 3

Как една дама успява да ръководи сравнително голяма компания и постоянно разрастващ се бизнес?

След толкова години в тази компания, мога да кажа, че съм изтрила прага между лично и професионално. Пък и в работата, като и в любовта, за да е успешен човек трябва да не се страхува да „вложи“ сърцето си. Хората го усещат и са готови да следват, вярват и подкрепят.

За това време промениха ли се хранителните предпочитания на българите и стана ли масовият вкус по-изтънчен?

Хората все повече пътуват, докосват се до различни култури в храненето и искат все повече да имат на разположение нещата, които са харесали и на родния пазар.

Разбира се, има и сериозна промяна във вкусовете, която се задава вследствие смяната на поколенията.

1358 2

Как съчетвате своите предложения с вълната от търсене на “здравословни продукти”?

Ние сме отдадени на две социални каузи: „Здравословно хранене“ и За следващите поколения“.

По отношение на първата, работим постоянно в посока оптимизиране на хранителните стойности. През изминалите две години имаме голям успех със серия продукти, наречени Софтгрейн, чието производство за Европа е локализирано в България. Представляват зърна и семена в натурални закваски, като с тези продукти успяхме да направим заводския хляб по-вкусен, по-свеж и по-здравословен.

В индустриалното сладкарство тече процес на намаляване на Е-номерата и стремеж към Чист етикет. Вече имаме успехи и на българския пазар, като разработихме продукти с натурални съставки.

Кои са най-силните ви предложения на българския пазар и на какво се дължи успехът им?

Работим с повечето големи производители в хлебния и сладкарския бранш. Адекватност и приспособимост, когато говорим за ценово ориентирани категории и иновации, когато говорим за диференциране.

Какво е предимството да си начело на дружество, част от една семейна компания, макар и мултинационална и това създава ли усещането на фамилност вътре във фирмата?

Компанията много порасна за последните 10 години, което доведе до много промени свързани с адаптацията на работа на по-високи обороти. И въпреки това, магията е в човешките взаимоотношения, които са определящи и чувството на принадлежност.

Трудно ли е да се изградят взаимоотношения с български производители и доверяват ли се на  “чужди” марки?

Не мисля, че партньорите ни гледат на нас като на„чужди“. Имаме възможността да се възползваме от научния развой, в който групата инвестира. В същото време адаптираме продуктите към местната култура на хранене и традиции, а също така и спрямо технологичните особености на различните производители. Подкрепяме ги ежедневно с идеи, технологична помощ, маркетингови проучвания; разработваме заедно продуктите и следим за качеството.

Разкрийте ни поне някои от плановете за следващите 25 години?

Планираме разширяване на фабриката ни в Перник през 2018 г с цел увеличаване на производствените мощности и стартиране на нови продуктови линии. Поехме и македонския пазар, който е сходен с нашия и бихме могли да приложим натрупания опит.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1