• По-трудно от това да си талант, е да управляваш таланти

    По-трудно от това да си талант, е да управляваш таланти “Битката за талантите”: Employer Branding & Forward Education Forum разчупи стереотипите за “добър работодател” и “управление на таланти”.
  • БДВО организира конференция за имиджа на България и Председателството на Съвета на ЕС

    Институционални и комуникационни специалисти ще дискутират ползите и рисковете за страната ни около Председателството в четвъртото издание на „Денят на Бернайс“ На 24-ти ноември в УНСС ще се проведе конференция „Комуникационни и репутационни ползи и рискове за България на прага на Българското председателство на Съвета на ЕС“, в която ще
  • Принципът 80/20 и още 92 силови закона на природата

    „Тази книга обобщава научни прозрения от Нютон до наши дни, съставяйки практически наръчник за успех в бизнеса и в живота. Невероятна изобретателност.” Джеймс А. Лорънс, изпълнителен вицепрезидент, General Mills
  • Седмица до първото издание на “Битката за талантите”: Employer Branding & Forward Education Forum

    15 топ говорители, динамична прорама и разнообразие от теми са предвидени в програмата на събитието в Експо хотел, София.Под мотото “Новият свят на работното място” / The new world@work! ще се проведе първото издание на конференция, посветена на изграждането на успешни работодателски марки и кампании за привличане на най-добрите таланти - “Битката
  • Очаква се нов регламент на ЕС за защита на данните, засягащ всички български предприемачи

    На 25 май следващата година Общият регламент за защита на данните (ОРЗД) ще влезе в сила на цялата територия на Европейския съюз (ЕС), като основната цел е да се премахне неподходящото използване и изтичането на лични данни. От една страна, това е приветствано действие, а от друга - ново главоболие за
  • Как да избягаме от магията на диетите, разказва Инес Субашка

    Омагьосаният кръг на диетите, вредите и ползите от различните режими на здравословно хранене, отговорът на тялото на неестествените състояния... Всички тези въпроси, а и много още са тема на следващата книга на Инес Субашка, която издателство „Вдъхновения“ има удоволствието да представи на своите читатели – #КажиНенаГлада: Възстановяване от диети. Изданието ще
  • Как социалните мрежи да работят за нашия бизнес

    Първо по рода си събитие “Как социалните мрежи да работят за нашия бизнес” ще се проведе в гр. София на 12 декември 2017 година и ще събере на едно място начинаещи и опитни представители на малкия и среден бизнес в България, които искат да научат кои техники работят добре в
  • Правилото за “двете пици” на Джеф Безос се потвърждава

    Изпълнителният директор на Amazon Джеф Безос знае добре как се управлява един технологичен гигант. Той често споделя свои лидерски съвети и един от тях е така нареченото правило за “двете пици” или как да престанете да правите безплодни съвещания. Безос нарича безплодни тези събирания, на които служителите са твърде много,
  • 1 По-трудно от това да си талант, е да управляваш таланти
  • 2 БДВО организира конференция за имиджа на България и Председателството на Съвета на ЕС
  • 3 Принципът 80/20 и още 92 силови закона на природата
  • 4 Седмица до първото издание на “Битката за талантите”: Employer Branding & Forward Education Forum
  • 5 Очаква се нов регламент на ЕС за защита на данните, засягащ всички български предприемачи
  • 6 Как да избягаме от магията на диетите, разказва Инес Субашка
  • 7 Как социалните мрежи да работят за нашия бизнес
  • 8 Правилото за “двете пици” на Джеф Безос се потвърждава
  • Анализ
  • Анализ
  • Анализ

Ксенофобия или суверинитет?

Върховният съд в САЩ с финално решение по отношение забраната за влизане на имигранти от опредени страни в САЩ. Решението отменя всички решения на по-долни инстанции. За всички, които бяхме

Когато бай чиновник гепи

Когато държавен чиновник казва:"На България е нужна нова АЕЦ", той всъщност казва:

Накъде отива сексуалният полъх, започнал от Холивуд

Ако в Европа очакваме да стане страшно чак когато въведат Шариата, то в Америка май ще стане страшно много по-рано, и по коренно различна причина... Сексуалният полъх, започнал неотдавна от Холивуд, рязко

Реклама


www.Autodoc.Bg

Представяме ви:

 И в работата, и в любовта успява този, който вложи сърцето си

Една 100-годишна белгийска фамилна фирма вече четвърт век има и свое дружество в България. Пуратос България, част от белгийската Puratos Group, отпразнува 25-тата си годишнина с изключително парти в Киноцентър Бояна в присъствието на официални лица, партньори, медии и гости.

Успешното й присъствие на нашия пазар за този период се дължи и на факта, че научната и развойната й дейност приспособяват продукцията й към българския вкус. Днес всеки трети хляб в България се произвежда с продуктите на Puratos. Фирмата е доставчик на продукти и решения за мелничарство, хлебопроизводство, сладкарство и шоколатиерство.

 

Пуратос България предлага у нас пълна гама от иновационни продукти - ензими, подобрители, закваски, зърна, кълнове и семена в закваски, смеси за производство на хлебни и сладкарски изделия, маргарини, инстантни кремове, плодови и кремови пълнежи, глазури, шоколад, сметана.

По повод 25-тата годишнина изпълнителния директор на Пуратос България Ростислава Павлова даде специално интервю за b2b Media.

25-години по-късно сладък ли е бизнесът в България или се нуждае от много подобрители, за да се развива успешно?

Българският пазар е предизвикателен от гледна точка на нарастващите изисквания на потребителите по отношение на качеството съчетани с нестихващ натиск за ниска цена, особено по отношение на хляба. В същото време, има ясно изразени тенденции за по – здравословни, свежи и вкусни продукти.

В сладкарството нещата са по-оптимистични, тъй като на сладкишите се гледа като на удоволствие и голяма част от хората „ се отдават“ без чувство на вина. Настройките по отношение на цената също са по–позитивни, особено при свежото сладкарство, при пакетираното цената е определяща все още.

1358 3

Как една дама успява да ръководи сравнително голяма компания и постоянно разрастващ се бизнес?

След толкова години в тази компания, мога да кажа, че съм изтрила прага между лично и професионално. Пък и в работата, като и в любовта, за да е успешен човек трябва да не се страхува да „вложи“ сърцето си. Хората го усещат и са готови да следват, вярват и подкрепят.

За това време промениха ли се хранителните предпочитания на българите и стана ли масовият вкус по-изтънчен?

Хората все повече пътуват, докосват се до различни култури в храненето и искат все повече да имат на разположение нещата, които са харесали и на родния пазар.

Разбира се, има и сериозна промяна във вкусовете, която се задава вследствие смяната на поколенията.

1358 2

Как съчетвате своите предложения с вълната от търсене на “здравословни продукти”?

Ние сме отдадени на две социални каузи: „Здравословно хранене“ и За следващите поколения“.

По отношение на първата, работим постоянно в посока оптимизиране на хранителните стойности. През изминалите две години имаме голям успех със серия продукти, наречени Софтгрейн, чието производство за Европа е локализирано в България. Представляват зърна и семена в натурални закваски, като с тези продукти успяхме да направим заводския хляб по-вкусен, по-свеж и по-здравословен.

В индустриалното сладкарство тече процес на намаляване на Е-номерата и стремеж към Чист етикет. Вече имаме успехи и на българския пазар, като разработихме продукти с натурални съставки.

Кои са най-силните ви предложения на българския пазар и на какво се дължи успехът им?

Работим с повечето големи производители в хлебния и сладкарския бранш. Адекватност и приспособимост, когато говорим за ценово ориентирани категории и иновации, когато говорим за диференциране.

Какво е предимството да си начело на дружество, част от една семейна компания, макар и мултинационална и това създава ли усещането на фамилност вътре във фирмата?

Компанията много порасна за последните 10 години, което доведе до много промени свързани с адаптацията на работа на по-високи обороти. И въпреки това, магията е в човешките взаимоотношения, които са определящи и чувството на принадлежност.

Трудно ли е да се изградят взаимоотношения с български производители и доверяват ли се на  “чужди” марки?

Не мисля, че партньорите ни гледат на нас като на„чужди“. Имаме възможността да се възползваме от научния развой, в който групата инвестира. В същото време адаптираме продуктите към местната култура на хранене и традиции, а също така и спрямо технологичните особености на различните производители. Подкрепяме ги ежедневно с идеи, технологична помощ, маркетингови проучвания; разработваме заедно продуктите и следим за качеството.

Разкрийте ни поне някои от плановете за следващите 25 години?

Планираме разширяване на фабриката ни в Перник през 2018 г с цел увеличаване на производствените мощности и стартиране на нови продуктови линии. Поехме и македонския пазар, който е сходен с нашия и бихме могли да приложим натрупания опит.

Новини

  • 1

Анализи

  • Как изглежда демотивираният българин?

    Демотивираният българин – млад, безработен и със средно образование.

    Повече от половината демотивирани смятат, че държавата е длъжна да им осигури работа, но срещу висока заплата.

    Около

  • Най-добрите кариерни съвети от най-влиятелните жени

    Някои от най-влиятелните бизнес дами на 2017 година споделят кои са най-добрите съвети за кариерно израстване, които са получили в живота си. Те са на

  • Да пусна или да не пусна

    Чух, че ден след трагедията в Бургаско е пуснат DMS номер за събиране на помощи за пострадалите.

    Защо няма да изпратя SMS?

  • UBS смята, че криптовалутите са балон

    "Hyждaтa ĸoмпaниитe и гpaждaнитe дa плaщaт cвoитe дaнъци във вaлyтaтa, зaд ĸoятo cтoи пpaвитeлcтвoтo, и пoтeнциaлнo бeзгpaничнoтo пpeдлaгaнe нa paзлични ĸpиптoвaлyти, ca cpeд ocнoвнитe бapиepи пpeд шиpoĸoтo

  • Стратегиите от HR се пренасят в ежедневието

    Специалистка, прекарала повече от десетилетие в опознаване на най-добрите HR стратегии твърди, че те са валидни и в ежедневието, особено при любовните срещи.

    “Да интервюираш

  • Най-бързият път към финансовия успех

    Мога да предвидя вашето финансово бъдеще, казва известният автор на книги Робърт Кийосаки. Искате ли да знаете кой е най-сигурният индикатор за успеха? Нека ви

  • 1