• Най-иновативните компании представят своите постижения в b2b Media Awards 2018

    Четвъртото издание но b2b Media Annual Awards e в разгара си.  Най-иновативните компании, проекти и предприемачи могат да подадат своите кандидатури до края на месеца. До 25 май обаче се приемат ранните предложения. Конкурсът на b2b Media ще отличи не само бизнесите и техни отделни проекти, но също най-креативните корпоративни офиси,най-интересните външни пространства,
  • 14 призьори в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” 2018

    Най-добрите идеи, проекти и постиженияв областта на устойчивото развитие бяха отичени за 8-ма година. Зелените Бизнес Оскари са инициатива на b2b Media, като конкурсът се провежда под патронажа на Министерството на околната среда и водите. По зеления килим тази година минаха 33 призьори с устойчиви идеи, проекти и постижения. Зелените Оскариграбнаха компании и организации в общо
  • Четвъртото издание на лекционният форум #BAPRASUMMIT 2018 се проведе с участието на авторитетни международни и местни експерти

    „ПОСЛАНИЦИ НА СЪДЪРЖАНИЕ: Съдържание. Взаимодействие. Технологии.“бе надсловът на четвъртото издание на лекционният форум #BAPRASUMMIT 2018, който се проведе на 25 април, в зала „Ballroom“ на Интерконтенинтал София Хотел. Събитието събра на едно място мениджъри на фирми и организации, ръководители на PR отдели и PR експерти.  Форумът се организира от Българска асоциация на
  • Подкрепа от 25 000 лева за зелени бизнес проекти

    12 са финалистите в първото издание на БАКБ Предизвикателство - в подкрепа на бизнес инициативи, изградени върху концепцията за природосъобразно и устойчиво развитие. Големият победител в състезанието за зелени идеи е стартиращатакомпания Streebl. Конкурсната програма е  създадена от Българо-американска кредитна банка в партньорство с Център „Ринкър“ към Фондация BCause и в нея участват идеи
  • Удължава се крайният срок за подаване на кандидатури в BAPRA Bright Awards 2018

    Заявки ще се приемат до 19 април 2018г., включително Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обявява удължаването на крайния срок за подаване на заявки за участие в деветото издание на престижния PR конкурс BAPRA Bright Awards. Поради големия интерес от страна на участниците, кандидатури ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2018  до19
  • Защитата на фирмена информация – технологично решение или първа необходимост?

    Съхраняването на корпоративната информация е основен фактор при развитието на всички съвременни компании. С годините натрупан опит се генерира огромен обем важна информация, чиято евентуалната загуба има сериозни последствия. Кибер атаките и криптовирусите не са мит, а епидемия. Хакерите стават все по-агресивни и успяват да пробият системи и защити, за
  • Заместник-министър Борисов: 18 % е ръстът на оборота в услугите в ИКТ сектора за 2017 година

    Оборотът в услугите в сектора на информационните и комуникационни технологии /ИКТ/ в България се е увеличил с над 300% за последните 7 години, като през 2017 г. увеличението е с 18% на годишна база.Това заяви заместник-министърът на икономиката Лъчезар Борисов, който откри Cloud and Blockchain Forum 2018. Форумът събира доставчици
  • Заявките за наградите Bapra Bright Awards 2018 и #baprasummit се подават от днес!

    За четвърта година ще се проведе лекционният форум #BAPRASummit на тема: Съдържание. Ангажираност. Технологии.
  • 1 Най-иновативните компании представят своите постижения в b2b Media Awards 2018
  • 2 14 призьори в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” 2018
  • 3 Четвъртото издание на лекционният форум #BAPRASUMMIT 2018 се проведе с участието на авторитетни международни и местни експерти
  • 4 Подкрепа от 25 000 лева за зелени бизнес проекти
  • 5 Удължава се крайният срок за подаване на кандидатури в BAPRA Bright Awards 2018
  • 6 Защитата на фирмена информация – технологично решение или първа необходимост?
  • 7 Заместник-министър Борисов: 18 % е ръстът на оборота в услугите в ИКТ сектора за 2017 година
  • 8 Заявките за наградите Bapra Bright Awards 2018 и #baprasummit се подават от днес!
  • Анализ
  • Анализ
  • Анализ

Върху какви принципи, цели и програма почива Истанбулската конвенция?

Едни от най-често задаваните въпроси, с които се сблъскахме около дебата за Истанбулската конвецния са: Защо се налагат нови определения за пол и полова идентичност чрез Истанбулската конвенция, различни от досега

Кой е “пилето” в сирийската криза

Събитията около Сирия тези дни накараха доста учени (и не само учени) да си спомнят за Карибската криза (Cuban missile crisis, рус. Карибский кризис, 1962 г.). Карибската криза е извънредна

Още ли се смеете на тези, които не вярват, че България е Европа?

Ако летиш с гражданска авиокомпания с полет, излитащ или кацащ в ЕС, и полетът ти бъде отменен (или дори само закъснее с повече от 2 часа), имаш право на обезщетение

Реклама


www.Autodoc.Bg

Представяме ви:

 И в работата, и в любовта успява този, който вложи сърцето си

Една 100-годишна белгийска фамилна фирма вече четвърт век има и свое дружество в България. Пуратос България, част от белгийската Puratos Group, отпразнува 25-тата си годишнина с изключително парти в Киноцентър Бояна в присъствието на официални лица, партньори, медии и гости.

Успешното й присъствие на нашия пазар за този период се дължи и на факта, че научната и развойната й дейност приспособяват продукцията й към българския вкус. Днес всеки трети хляб в България се произвежда с продуктите на Puratos. Фирмата е доставчик на продукти и решения за мелничарство, хлебопроизводство, сладкарство и шоколатиерство.

 

Пуратос България предлага у нас пълна гама от иновационни продукти - ензими, подобрители, закваски, зърна, кълнове и семена в закваски, смеси за производство на хлебни и сладкарски изделия, маргарини, инстантни кремове, плодови и кремови пълнежи, глазури, шоколад, сметана.

По повод 25-тата годишнина изпълнителния директор на Пуратос България Ростислава Павлова даде специално интервю за b2b Media.

25-години по-късно сладък ли е бизнесът в България или се нуждае от много подобрители, за да се развива успешно?

Българският пазар е предизвикателен от гледна точка на нарастващите изисквания на потребителите по отношение на качеството съчетани с нестихващ натиск за ниска цена, особено по отношение на хляба. В същото време, има ясно изразени тенденции за по – здравословни, свежи и вкусни продукти.

В сладкарството нещата са по-оптимистични, тъй като на сладкишите се гледа като на удоволствие и голяма част от хората „ се отдават“ без чувство на вина. Настройките по отношение на цената също са по–позитивни, особено при свежото сладкарство, при пакетираното цената е определяща все още.

1358 3

Как една дама успява да ръководи сравнително голяма компания и постоянно разрастващ се бизнес?

След толкова години в тази компания, мога да кажа, че съм изтрила прага между лично и професионално. Пък и в работата, като и в любовта, за да е успешен човек трябва да не се страхува да „вложи“ сърцето си. Хората го усещат и са готови да следват, вярват и подкрепят.

За това време промениха ли се хранителните предпочитания на българите и стана ли масовият вкус по-изтънчен?

Хората все повече пътуват, докосват се до различни култури в храненето и искат все повече да имат на разположение нещата, които са харесали и на родния пазар.

Разбира се, има и сериозна промяна във вкусовете, която се задава вследствие смяната на поколенията.

1358 2

Как съчетвате своите предложения с вълната от търсене на “здравословни продукти”?

Ние сме отдадени на две социални каузи: „Здравословно хранене“ и За следващите поколения“.

По отношение на първата, работим постоянно в посока оптимизиране на хранителните стойности. През изминалите две години имаме голям успех със серия продукти, наречени Софтгрейн, чието производство за Европа е локализирано в България. Представляват зърна и семена в натурални закваски, като с тези продукти успяхме да направим заводския хляб по-вкусен, по-свеж и по-здравословен.

В индустриалното сладкарство тече процес на намаляване на Е-номерата и стремеж към Чист етикет. Вече имаме успехи и на българския пазар, като разработихме продукти с натурални съставки.

Кои са най-силните ви предложения на българския пазар и на какво се дължи успехът им?

Работим с повечето големи производители в хлебния и сладкарския бранш. Адекватност и приспособимост, когато говорим за ценово ориентирани категории и иновации, когато говорим за диференциране.

Какво е предимството да си начело на дружество, част от една семейна компания, макар и мултинационална и това създава ли усещането на фамилност вътре във фирмата?

Компанията много порасна за последните 10 години, което доведе до много промени свързани с адаптацията на работа на по-високи обороти. И въпреки това, магията е в човешките взаимоотношения, които са определящи и чувството на принадлежност.

Трудно ли е да се изградят взаимоотношения с български производители и доверяват ли се на  “чужди” марки?

Не мисля, че партньорите ни гледат на нас като на„чужди“. Имаме възможността да се възползваме от научния развой, в който групата инвестира. В същото време адаптираме продуктите към местната култура на хранене и традиции, а също така и спрямо технологичните особености на различните производители. Подкрепяме ги ежедневно с идеи, технологична помощ, маркетингови проучвания; разработваме заедно продуктите и следим за качеството.

Разкрийте ни поне някои от плановете за следващите 25 години?

Планираме разширяване на фабриката ни в Перник през 2018 г с цел увеличаване на производствените мощности и стартиране на нови продуктови линии. Поехме и македонския пазар, който е сходен с нашия и бихме могли да приложим натрупания опит.

Новини

  • 1

Анализи

  • Защо Юнкер е е неточният човек на неточното място

    Юнкер: Аз съм гарант, че преговорите за присъединяването на Турция в ЕС ще продължат!

    Някога уважавах много Юнкер, той имаше свой принос при присъединяването на

  • OK EUROPE, WE HAVE A PROBLEM

    Отстраняването на Тилерсън и втвърдяването на позицията на Вашингтон срещу Техеран преди всичко ще доведе до увеличаване на натиска върху Германия, Франция и Великобритания, известни като Е3

  • Заплати от 1900 лв? - реалистично е

    Публичната кампания с обявени заплати на Lidl Bulgaria трябва да се разглежда като wake-up call за политиките и бизнес стратегиите, свързани с човешкия капитал и реформите на

  • Законът НЕ гарантира нищо в България

    Да си дам и моите 5 стотинки по въпроса. ;)Първо да кажа всичко написано е на базата на някаква обща юридическа култура, придобита като човек- обект на

  • Това е положението, Гинке

    Искам да ви кажа, че много ни отива Гинка да е собственик на ЧЕЗ.

    Сега викаме - Ама, как е възможно Гинка-без снимка да придобие една трета

  • Останахме на тъмно с ЧЕЗ

    Ако държавата функционира в основната си ужким роля - на гарант за спазване на правилата - няма значение дали всички ставаме и лягаме с името “Инерком” или собственикът й

  • 1