• 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация

    Маркетингова агенция 3CON получи приз в категория  ”Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация“ на Годишните награди на b2bmedia 2021.
  • Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие

    Трето място в категория „Успешно развитие на бизнес организация“ завоюва Българската асоциация за текстил, облекло и кожи (БАТОК) по време на Годишните награди на b2b Media. Асоциацията обединява най-конкурентните български компании в сектора и подпомага тяхната дейност. Тя спечели журито освен със своята мисия в подкрепа на българското производство, но
  • BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021

    Партньорството на търговската верига с БЧК заслужи сребърно отличие в категория „Социален проект“BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата
  • Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“

    Ellen More впечатли журито със своята политика за опазване на околната среда и отношение към устойчивата мода   По време на 7-ото издание на Годишните награди на b2b Media, Ellen More триумфира с второ място в категория „Бизнес дебют на годината“. Брандът спечели сърцата на журито със своята социална отговорност
  • Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021

    Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година
  • Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата

    Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“  Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b
  • Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

    Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България. В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой
  • „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката

    Само за месец участниците в инициативата извървяха близо 3 милиона крачки София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване
  • 1 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация
  • 2 Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие
  • 3 BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021
  • 4 Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“
  • 5 Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
  • 6 Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
  • 7 Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
  • 8 „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Неокомунисти в Космоса

Преди дни Р. Брансън излетя в Космоса със собствени средства и няколко подмазвачи, които разбира се бяха щастливи да се подмазват в Космоса. Кой ти го дава, дори и да

Отговорът на Орбан

Смел, ясен и категоричен е отговорът на кабинета на Виктор Орбан, във връзка с обвиненията, че приетия в Унгария закон, срещу педофилията и излагането на порнография, джендър и сексуално образование

Атаката срещу институцията на семейството

“Основни човешки институции каквито са СЕМЕЙСТВОТО и БРАКА са поставени под безпрецедентна АТАКА от радикалните идеологии!Дори и стриктно биологични истини като половата принадлежност са под съмнение.От една страна самата идентичност

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Георги К. Първанов: Няма как да развиеш сплотен екип дистанционно
Експертът с 27-годишен опит в областта на човешките ресурси не приема крайностите и едностранчивите решения в спора „офис или работа от вкъщи“
 
Георги К. Първанов е с 27-годишен опит в сферата на човешките ресурси и управител на Cteam, водеща HR компания с офиси в България, Румъния и Сърбия. Член е на управителния съвет на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ). Партньор е в Bulgaria Wants You, bachkam.bg и evegreentalents.bg, ментор в Teenovator,  участва в Bulgarian Employment Confederation BEC

Г-н Първанов, като специалист в сферата на човешките ресурси как виждате прехода към т. нар. нова реалност и работата от вкъщи?
Всъщност преход между новата реалност и работата от вкъщи нямаше. Всичко стана много бързо и без каквато и да било подготовка.

Можете ли да направите съпоставка между настройката на служителите по време на обявената карантина и настройката им към момента, когато режимът е умерен и донякъде остава избор на ръководството на компаниите дали да върнат хората в офисна среда, или да продължат с home office?
Преди две години интервюирах дама от сферата на информационните технологии, която, противно на всякаква логика, беше готова да слезе на 30% по-ниска заплата, само и само да работи в, по нейни думи, „по-човешка среда, сред хора”. Още от тогава, а и до ден днешен съм убеден застъпник на тезата, че най-добрата комбинация за работа, е офисна работа с 1, 2 или 3 дни работа от вкъщи. Разбира се, има бизнеси, при които е нормално изцяло да се работи дистанционно, но тази крайност, в която се отиде в последно време, на тотално дистанционна работа, крие много недостатъци в средносрочен и дългосрочен план.

А бихте ли споделили своята прогноза за зимните месеци? Има очаквания, от една страна, че ситуацията ще се влошава, статистиката всеки ден ни поднася информация, свързана с COVID-19, но от друга страна има и надежда, че затегнатото положение няма да се повтори.

Очаквам частично затваряне и затягане на мерките, независимо че се видя от предното затваряне, че това не дава резултат. Преекспонирането на темата „вирус“ носи несигурност на бизнеса, дългосрочни психологически травми и икономически щети. Важно е, дори когато се налагат тежки мерки, работодателите да подходят с емпатия и човещина. Сега е моментът да се покаже employer branding в действие, а не само да се декларира. Важно е да се дава гласност на добрите практики и новините за нови работни места и инвестиции, а не да се оставяме на вълната на негативното.

Виждате ли разлика между българските и мултинационалните компании в политиката за дистанционна работа?
Мултинационалните компании много по-бързо и по-стриктно предприеха мерки, някои от тях доста крайни. Нека да не бъркаме брой заразени с болни. Практиката показа, че дори в компаниите, които най-рано и най-агресивно взеха мерки, имат заразени с новия коронавирус.

На много хора им харесва фактът, че спестяват време и разходи при работа от вкъщи. Според Вас има ли подводни камъни в по-дългосрочен план – за тях самите и за компаниите като цяло?
В краткосрочен план работата от вкъщи е отлично решение, спестява пари на работодателя и има много позитиви. Преди да освободим всички офиси обаче, нека обърнем внимание на негативите в средносрочен и дългосрочен план, а именно:  а/ няма как да развиеш сплотен екип дистанционно; б/ губи се комуникация и информация; в/ размива се границата между личен живот и работа; г/ човекът е социално животно и иска да бъде сред хора; д/ има нови проблеми, свързани с безопасност на труда и не само. Като обобщение на казаното мисля, че всяка крайност е погрешна.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • Играта на кръвни врагове

    Гледах брифинга на осичката Мая, която пак се жалваше, че не ставало по нейната.

    Хем ми е много смешно, хем много се ядосвам. Ядосвам се,

  • Обратите на международната сцена

    За броени месеци американската външна и вътрешна политика направи пирует и се обърна с хастара наопаки. Ако Тръмп беше изумително прагматичен търговец, хитър като сто

  • Свободата на словото по света и у нас

    Поръчковият разстрел миналата седмица на известния разследващ журналист Йоргос Караиваз не е влязъл в бомбастиката на одиозната днешна класация на Репортери без граници. Виж, България

  • Една седмица след изборите

    Премиерът в оставка така се е обидил с колко малко печели изборите, че решава да не е участвал в тях със задна дата. Не се

  • Уважаеми гражданки и граждани, драги зрители: Спите ли?

    Народът ви избра в парламента да управлявате кризата, а не да правите нови избори

    В политическата теория има едно важно, но подценявано понятие - инептокрация (от

  • Интересуват ли се САЩ от демокрацията в България

    От силен комплекс за малоценност е обладана всяка държава, която разчита на чужди столици - Вашингтон, Брюксел или Москва - да й посочват грешките и да й

  • 1