• 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация

    Маркетингова агенция 3CON получи приз в категория  ”Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация“ на Годишните награди на b2bmedia 2021.
  • Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие

    Трето място в категория „Успешно развитие на бизнес организация“ завоюва Българската асоциация за текстил, облекло и кожи (БАТОК) по време на Годишните награди на b2b Media. Асоциацията обединява най-конкурентните български компании в сектора и подпомага тяхната дейност. Тя спечели журито освен със своята мисия в подкрепа на българското производство, но
  • BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021

    Партньорството на търговската верига с БЧК заслужи сребърно отличие в категория „Социален проект“BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата
  • Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“

    Ellen More впечатли журито със своята политика за опазване на околната среда и отношение към устойчивата мода   По време на 7-ото издание на Годишните награди на b2b Media, Ellen More триумфира с второ място в категория „Бизнес дебют на годината“. Брандът спечели сърцата на журито със своята социална отговорност
  • Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021

    Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година
  • Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата

    Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“  Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b
  • Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

    Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България. В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой
  • „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката

    Само за месец участниците в инициативата извървяха близо 3 милиона крачки София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване
  • 1 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация
  • 2 Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие
  • 3 BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021
  • 4 Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“
  • 5 Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
  • 6 Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
  • 7 Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
  • 8 „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Неокомунисти в Космоса

Преди дни Р. Брансън излетя в Космоса със собствени средства и няколко подмазвачи, които разбира се бяха щастливи да се подмазват в Космоса. Кой ти го дава, дори и да

Отговорът на Орбан

Смел, ясен и категоричен е отговорът на кабинета на Виктор Орбан, във връзка с обвиненията, че приетия в Унгария закон, срещу педофилията и излагането на порнография, джендър и сексуално образование

Атаката срещу институцията на семейството

“Основни човешки институции каквито са СЕМЕЙСТВОТО и БРАКА са поставени под безпрецедентна АТАКА от радикалните идеологии!Дори и стриктно биологични истини като половата принадлежност са под съмнение.От една страна самата идентичност

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Home office контекстът, новото „нормално“ и отражението им върху взаимоотношенията родители - деца
Въпроси към психолога Ани Владимирова:

Все повече хора са в модела на дистанционната работа или редуват ходене в офис на смени. Родителите са вкъщи тялом, но дали са там „духом“? Дали физическото им присъствие е достатъчно пълноценно, за да се брои за време, прекарано с децата?

Не е пълноценно и много родители споделят за “гузната си съвест” от напрежението, бързането и неспособността да отделят семейните от служебните процеси. Няма как да не е така – не случайно толкова много професии се занимават с въздействието на околната среда върху човека. Ергономията отделя специално място на разположението на мебелите, за да е оптимизиран работният процес, на посоката, в която гледаш, височината на екрана, удобните слушалки и микрофон, осветлението... Вкъщи действат толкова много стимули, че човек има нужда да канализира вниманието и мисълта в „пространствен тунел” (защото съседите правят ремонт, детето слуша силна музика, пералнята центрофугира...). Така в един момент и детето започва да се възприема като задача, обитавайки същото пространство.
 
Какъв е Вашият съвет как успешно да разделим работния ден от началото на семейната вечер, когато работим от вкъщи, за да намалим до минимум пренасянето на напрежението от работата в семейните взаимоотношения?

На първо място пространствената сепарация – „служебно” и „учебно” място, които не влизат в личното пространство на останалите. Определяне във времето кой кога почива, какво прави в почивката, така че да се избегне сблъсък с друг челен на семейството. За да разделим работния ден от началото на семейната вечер, е нужно да оформим „неприкосновени” територии. Например спалнята да е забранена за компютри и телефони, да не се готви по време на работа... Задължителни са паузите! Те могат да са за планиран разговор (в 14 ч. ще си поговоря с роднина), упражнения (напр. на 45 мин. упражнение с гледане на близо и далече и 5 мин. упражнения за гърба).

Промениха ли се темите за разговори и общуването в семейството?

Все по-малко се говори къде ще отидем, какво ще направим. Разговорите станаха по-битови и обслужващи по-краткосрочни цели (какво ще сготвим довечера и утре, какво да напазаруваме, да боядисаме вратата). В същото време се говори за глобални процеси и социални казуси и това води до зараждане на активно гражданско общество.
 
Често чуваме, че времето, прекарано с децата, е въпрос на качество, не на количество – подкрепяте ли това?

Дори цял ден да си с детето, ако ти си на компютъра, а то с таблет в ръка, създаваш отношения на дистанцирани хора. В нашата практика през пролетта имахме случай на петгодишно дете, силно емоционално свързано с майката. В рамките на два месеца режима на детето беше коренно променен. Майката работеше вкъщи по 8-10 часа, изпускаше обедния сън (детето беше свикнало да заспива само с нея у дома), то стоеше пред телевизора (съответно също от 8 до 10 часа) или с таблет в ръка. От липсата на отношение и отговори на въпросите му детето беше отключило заекване.
 
Семействата с малки деца или ученици с онлайн часове като че ли са най- потърпевши, тъй като самите деца имат нужда от почти цялото време на родителите. Как изглежда тази ситуация във времето на home office?

Малките деца в начален курс нямат учебни навици и ролята на учителя е много важна – той ги напътства и води. Когато него го няма, родителят се опитва да влезе в ролята, но не може да изгради учителския респект. Губи емоционалното време, прекарано с детето, напряга се допълнително, защото не владее педагогическото майсторство на педагога. Децата пък губят интерес, уморяват се от монитора, нямат стимула на конкуренцията с другарчетата в клас... При по-големите се губи мотивацията и родителите молят, поставят условия, наказват...и накрая пишат домашни...
 
Може ли да споделите някаква интересна положителна тенденция, която наблюдавате?

Хората не искат да се скриват в дома от ангажиментите и задълженията си, а напротив – осъзнаха важността на контакта с природата и искат да ходят по планините, оцениха ролята на изкуството и не им е достатъчно да си пуснат филм, а искат да отидат на театър, на концерт. Оцениха и ролята на труда – не само като източник на доходи, а и като удовлетворение и житейски смисъл.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • Играта на кръвни врагове

    Гледах брифинга на осичката Мая, която пак се жалваше, че не ставало по нейната.

    Хем ми е много смешно, хем много се ядосвам. Ядосвам се,

  • Обратите на международната сцена

    За броени месеци американската външна и вътрешна политика направи пирует и се обърна с хастара наопаки. Ако Тръмп беше изумително прагматичен търговец, хитър като сто

  • Свободата на словото по света и у нас

    Поръчковият разстрел миналата седмица на известния разследващ журналист Йоргос Караиваз не е влязъл в бомбастиката на одиозната днешна класация на Репортери без граници. Виж, България

  • Една седмица след изборите

    Премиерът в оставка така се е обидил с колко малко печели изборите, че решава да не е участвал в тях със задна дата. Не се

  • Уважаеми гражданки и граждани, драги зрители: Спите ли?

    Народът ви избра в парламента да управлявате кризата, а не да правите нови избори

    В политическата теория има едно важно, но подценявано понятие - инептокрация (от

  • Интересуват ли се САЩ от демокрацията в България

    От силен комплекс за малоценност е обладана всяка държава, която разчита на чужди столици - Вашингтон, Брюксел или Москва - да й посочват грешките и да й

  • 1