• 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация

    Маркетингова агенция 3CON получи приз в категория  ”Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация“ на Годишните награди на b2bmedia 2021.
  • Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие

    Трето място в категория „Успешно развитие на бизнес организация“ завоюва Българската асоциация за текстил, облекло и кожи (БАТОК) по време на Годишните награди на b2b Media. Асоциацията обединява най-конкурентните български компании в сектора и подпомага тяхната дейност. Тя спечели журито освен със своята мисия в подкрепа на българското производство, но
  • BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021

    Партньорството на търговската верига с БЧК заслужи сребърно отличие в категория „Социален проект“BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата
  • Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“

    Ellen More впечатли журито със своята политика за опазване на околната среда и отношение към устойчивата мода   По време на 7-ото издание на Годишните награди на b2b Media, Ellen More триумфира с второ място в категория „Бизнес дебют на годината“. Брандът спечели сърцата на журито със своята социална отговорност
  • Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021

    Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година
  • Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата

    Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“  Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b
  • Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

    Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България. В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой
  • „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката

    Само за месец участниците в инициативата извървяха близо 3 милиона крачки София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване
  • 1 3CON с отличие за Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация
  • 2 Българската асоциация за текстил, облекло и кожи получи престижно бизнес отличие
  • 3 BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021
  • 4 Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“
  • 5 Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
  • 6 Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
  • 7 Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
  • 8 „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Неокомунисти в Космоса

Преди дни Р. Брансън излетя в Космоса със собствени средства и няколко подмазвачи, които разбира се бяха щастливи да се подмазват в Космоса. Кой ти го дава, дори и да

Отговорът на Орбан

Смел, ясен и категоричен е отговорът на кабинета на Виктор Орбан, във връзка с обвиненията, че приетия в Унгария закон, срещу педофилията и излагането на порнография, джендър и сексуално образование

Атаката срещу институцията на семейството

“Основни човешки институции каквито са СЕМЕЙСТВОТО и БРАКА са поставени под безпрецедентна АТАКА от радикалните идеологии!Дори и стриктно биологични истини като половата принадлежност са под съмнение.От една страна самата идентичност

Реклама


www.Autodoc.Bg

Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Работодатели и служители могат едностранно да въвеждат и договарят на home office
Извънредното трудово законодателство предлага нови възможности на работодателите за ефективно използване на човешките ресурси

Промени в Кодекса на труда, които гарантират в по-голяма степен правата и задълженията на страните по трудовото правоотношение на национално ниво ще бъдат представени по време на практически семинар от Теодора Дичева, специалист по трудово право. Бивш директор на Правната дирекция на Главна инспекция по труда, Теодора Дичева е автор на многобройни коментари, книги, сборници и наръчници в областта на трудовото законодателство с приоритет в областта на практическото прилагане на трудовото законодателство.

На 2-ри юни по време на практическия семинар  „Трудовите отношения в новата реалност 2020-2021 г." ще бъдат разгледани актуалните промени в чл. 140, ал.3 от КТ, касаещ задължението на работодателя за осигуряване на безплатна храна, както и в Закона за хората с увреждания във връзка с изпълнение на квотата за осигуряване на работни места за трудоустроени, новото в режима на заплащане на компенсационни вноски и освобождаване от квоти.

Според Теодора Дичева „Работодателите трябва да знаят, че държавата счита, че всеки гражданин, бил той работодател, работник или самоосигуряващо се или самонаето лице е длъжен да познава законите на страната. Работодателите обаче имат и още една отговорност – да знаят не само своите права и задължения, а и тези на работниците и служителите. Незнанието на закона не извинява неговото неизпълнение и според контролните органи. Предвид това е важно работодателите и длъжностните лица в едно предприятие непрестанно да надграждат своите знания за управлението на човешките ресурси, както и да познават и прилагат добрите практики за спазването на трудовото законодателство. Най-добрия начин за придобиване на такива практически насочени знания е чрез специализирани обучения.“

По време на семинарът ще бъдат представени добри практики при решаването на различни въпроси, с които работодателите се сблъскват ежедневно. Ще бъдат коментирани възможностите, които дава извънредното трудово законодателство на работодателите за ефективно използване на човешките ресурси, както и законовите възможности, на разположение на работодателите след отмяна на извънредната епидемична обстановка и при завръщане на работното място. Специално внимание ще се обърне на възможностите за промяна на мястото на работа при престой или производствена необходимост.  

Възможността за едностранно въвеждане и за договаряне на home office ще е сред основните акценти, както и престоят и преустановяването на работа при в или извън времето на извънредно положение и извънредна обстановка. Участниците в семинара ще се запознаят и с възможностите за въвеждане и договаряне на непълно работно време и процедурите, които са предвидени в Кодекса на труда и в подзаконовите нормативни актове.

„Предвид наближаващите летни месеци считам, че ще е полезно отново да коментираме възможностите за едностранно предоставяне или ползване на платен и неплатен отпуск по желание на работника или служителя.“ – допълва юристът.

Събитието е организирано от компанията консултант по здраве и безопасност ЛОТ-КОНСУЛТ и е ориентирано предимно към работодатели и длъжностни лица, ангажирани с управление на човешките ресурси и ще е с практическа насоченост.

Работодатели и служители могат едностранно да въвеждат и договарят на home office

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • Играта на кръвни врагове

    Гледах брифинга на осичката Мая, която пак се жалваше, че не ставало по нейната.

    Хем ми е много смешно, хем много се ядосвам. Ядосвам се,

  • Обратите на международната сцена

    За броени месеци американската външна и вътрешна политика направи пирует и се обърна с хастара наопаки. Ако Тръмп беше изумително прагматичен търговец, хитър като сто

  • Свободата на словото по света и у нас

    Поръчковият разстрел миналата седмица на известния разследващ журналист Йоргос Караиваз не е влязъл в бомбастиката на одиозната днешна класация на Репортери без граници. Виж, България

  • Една седмица след изборите

    Премиерът в оставка така се е обидил с колко малко печели изборите, че решава да не е участвал в тях със задна дата. Не се

  • Уважаеми гражданки и граждани, драги зрители: Спите ли?

    Народът ви избра в парламента да управлявате кризата, а не да правите нови избори

    В политическата теория има едно важно, но подценявано понятие - инептокрация (от

  • Интересуват ли се САЩ от демокрацията в България

    От силен комплекс за малоценност е обладана всяка държава, която разчита на чужди столици - Вашингтон, Брюксел или Москва - да й посочват грешките и да й

  • 1