• Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4

    Съвети от д-р Георгиева в поредицата „Първите 12 месеца с DEVIN Изворна“ Всяка нова усмивка, всяко гукане и всяко протягане на бебето са малки чудеса в живота на родителите. Третият и четвъртият месец от развитието му са наистина повратен момент – период, в който започва по-осъзнатото общуване, установяват се първите навици
  • „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“

    Компанията предоставя безвъзмездно над 30 000 литра минерална вода за кръводарителите   По повод Световния ден на кръводарителя, 14 юни, „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология (НЦТХ) поставиха начало на съвместната инициатива „Вода за живот“. Целта на кампанията е да се повиши информираността на хората за ползата от
  • Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни

    Единственият аквапарк в центъра на София – този на комплекс „Възраждане“, открива летния сезон на 14 юни 2025 г., съобщиха от „Софийски имоти“ ЕАД. „Открий лятото в София“ и ела на плаж в сърцето на града, Зона Б-5. На разположение са 5 открити басейна за деца и възрастни, а 8 водни
  • Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media

    Отличия за най-иновативните бизнеси и личности.Единадесетото издание на конкурса ще се проведе отново през месеците юни - юли 2025. Годишните награди са насочени към най-добрите, най-иновативните и устойчиви компании.Участниците са предизвикани да покажат своите находчиви програми, проекти и стратегии, гъвкавост, иновативност, грижа за обществото и служителите си. Категориите са ансочени към
  • Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност

    Защото обичаме обувките.Тенденции при обувките ЛЯТО 2025.Лято и слънце - раят на обувките за 2025! Топлият сезон чука на вратата, а с него идва и завладяващо разнообразие от нови тенденции при обувките. Докато еспадрилите в стил Ибиса с весели разноцветни райета ни пренасят директно във ваканция, женствените балерини се завръщат с
  • Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“

    Песен, видеоклип и доброволческа акция с призив за позитивна промяна в околната среда бяха сред отличените в конкурса за Екокод на инициативата „Влез в зеления кръг. Бъдещето е в нашите ръце“ по програма „Екоучилища“   Близо 120 екообещания от цялата страна събра тазгодишното издание на конкурса за Екокод – система от
  • Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни

    Хитовата поредица „Феята от захарницата“ вече е с общ тираж от над 170 хил. копия. Авторът на хитовата поредица за деца „Феята от захарницата“ – *Катя Антонова, бе отличена с две награди за детска литература в два поредни дни. Тя спечели първо място в 13-ото издание на наградите „Бисерче вълшебно“ в най-оспорваната
  • 1 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • 2 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 3 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 4 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 5 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 6 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 7 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 8 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Under Armour се фокусира върху дигитална стратегия  за растеж с VTEX
Брандът за спортни стоки отбеляза 35% ръст в коефициента на конверсия в електронната си търговия, след като избра VTEX за своя платформа и я внедри само 90 дни
 
През последните години електронната търговия стана неделима част от глобалната рамка на търговията на дребно. Според един от последните доклади на McKinsey за спортните стоки два ключови факта, свързани с онлайн продажбите, се определят като оформящи сектора през 2022 г. Те са, че над 80% от потребителите използват онлайн канали за търсене на продукти, а приблизително 45% от продажбите през 2021 г. са направени чрез онлайн канали дори след падането на ограниченията на локдауна и повторното отваряне на физическите магазини.

В потвърждение на тази тенденция за Under Armour - бранд за спортни стоки, присъстващ в над 100 страни, електронната търговия е главно действащо лице в неговата стратегия в Бразилия. В този контекст брандът мигрира своя уеб сайт за електронна търговия към платформата VTEX и благодарение на направените подобрения вече е постигнал 35% увеличение в коефициента на конверсия на продажбите. Важен акцент е, че целият процес на внедряване на платформата отне само 90 дни.
 
„С VTEX постигнахме забележителен растеж и в оборота, и в печалбата“, казва Евeртон Рамус, изпълнителен директор за електронната търговия във Vulcabras, собственик на Under Armour в Бразилия. „Имахме възможността да централизираме управлението на продуктите, запасите, цените, промоциите и интеграцията с партньорите в една-единствена платформа, без да се правят промени в интерфейса на системата. “
 
Като има за цел електронната търговия да бъде една от основните дестинации за неговите потребители в средносрочен и дългосрочен план, Under Armour се стреми да напредва в своя план за иновации с omnichannel. Интеграцията между електронната търговия и физическите магазини ще даде възможност за стратегии за endless aisle и опции като „кликни и вземи“ или „доставка от магазина“ – функционалности, които брандът счита за съществени за консолидирането на своя дигитален бизнес.

Under Armour се фокусира върху дигитална стратегия  за растеж с VTEX
 
Решенията, предлагани от VTEX (NYSE: VTEX) направиха възможно подобряването на пътуването на потребителите във всички точки за контакт.  Корпоративната платформата за дигитална търговия на водещи брандове и търговци на дребно е лидер в ускоряването на трансформацията на онлайн търговията в Латинска Америка и разширява дейността си в световен мащаб. В България компанията официално се представи с организирането на първата конференция European Digital Commerce през 2021-ва година. Клиенти от различни сектори и в българския онлайн пазар избраха да разработят своите онлайн магазини с решенията на VTEX.
 
„Приехме амбициозната мисия за увеличаване на ефективността на електронната търговия, за да може Under Armour да консолидира своя дигитален бизнес на пазара, и сме доволни от вече положителните първи резултати, както и краткото време за внедряване. Ние винаги работим с идеята да гарантираме по-безопасно и по-пълно изживяване за всички крайни потребители. Щастлив съм, че можем да предложим тези решения вече и на българските компании, които искат да имат още по-голям контакт с клиента в различните стъпки от процеса на покупка. “, казва Кирил Динов – търговски вицепрезидент на VTEX за Източна Европа.
 

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1