• Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    За втора година b2b Media провежда уникалната инциатива - Годишните награди за финансови иновации. Кандидатстването ще се проведе в периода 9 септември – 3 октомври 2025 г. А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор

    Някои дружества дори въвеждат платен отпуск за срещи, както и месечен бонус за същата цел   След години на преобладаващо дигитална свързаност и социализация през екрани, започва да се наблюдава една неочаквана, но логична тенденция – работодатели от различни краища на света подкрепят служителите си в търсенето на партньори. Тази промяна
  • Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа

    Чарът на лятото е в откриването на неподозираната природна красота, особено сред прохладата на планината. Чували ли сте за тази мистично красива дестинация в Родопите? „Родопските Чаирски езера са сред любимите ми места“, разказва Елена Иванова, любител на бягствата в природата и автор на популярния блог „Друми в думи“. „Те
  • Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда

    Българският финансист и предприемач Стефан Иванов е на път да влезе в историята с три нови рекорда на Гинес. Той бе част от четиричленния екипаж „Неукротимите“ (Untamed), който на 21 юли успешно завърши първата отборна океанска гребна експедиция от континентална Австралия до континентална Африка. Сред рекордите на Гинес, които експедицията очаква
  • “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ

    „Made In EU“, най-новият филм на режисьора Стефан Командарев ще има своята световна премиера на Международния филмов фестивал във Венеция. Създаден през 1932 година, той е най-старият кинофестивал в света и един от трите най-престижни наред с фестивалите в Кан и Берлин. „Made In EU“ е в секцията „Spotlight”, която включва
  • Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4

    Съвети от д-р Георгиева в поредицата „Първите 12 месеца с DEVIN Изворна“ Всяка нова усмивка, всяко гукане и всяко протягане на бебето са малки чудеса в живота на родителите. Третият и четвъртият месец от развитието му са наистина повратен момент – период, в който започва по-осъзнатото общуване, установяват се първите навици
  • „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“

    Компанията предоставя безвъзмездно над 30 000 литра минерална вода за кръводарителите   По повод Световния ден на кръводарителя, 14 юни, „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология (НЦТХ) поставиха начало на съвместната инициатива „Вода за живот“. Целта на кампанията е да се повиши информираността на хората за ползата от
  • 1 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 2 Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор
  • 3 Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа
  • 4 Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда
  • 5 “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ
  • 6 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • 7 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 8 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Качественото и разнообразно съдържание е ключът към успеха в онлайн маркетинга
Моля, направете кратко представяне на вас и на организацията, която представлявате.
 
Казвам се Венцислав Танев, на 33 години от Стара Загора и съм CRM специалист в екипа на Netpeak Bulgaria от 2019 година. Дипломиран магистър по Маркетингови комуникации в Стопанска Академия Д. А. Ценов град Свищов. Занимавам се с дигитален маркетинг от 2015 година, като съм се специализирал в изграждане, ефективно управление и развитие на имейл маркетинг кампании за Е-commerce проекти в различни сфери. Към момента отговарям за CRM проектите в Netpeak Bulgaria. Това, което ми харесва в дигиталния маркетинг и изцяло отговаря на моята концепция е, че чрез подходящите инструменти, добри практики и правилно послание, може да се достигне до целевата аудитория в подходящото време и да се постигне максимален резултат за минимално разходи.
 
Компанията, която представлявам се позиционира в топ 3 сред най-успешните агенции за дигитален маркетинг в България. Netpeak помага за развитието на бизнеса чрез използване на всички възможности на онлайн пространството. Oт 2006 година насам ние управляваме инвестициите в дигитален маркетинг на компании, брандове и продукти, които целят да са на първо място. Netpeak има за цел да стане водеща агенция в Източна Европа за оптимизация на сайтове, онлайн реклама, Customer relationship management (CRM) маркетинг и други видове ефективен онлайн маркетинг. Едно от най-важните и характерни неща за компанията, които на мен ми допадат и ме карат да отивам на работа с желание, са екипът и позитивна атмосфера. В Netpeak Bulgaria работят предимно млади хора, изпълнени с желание за знания, усъвършенстване, оптимизъм и професионализъм.
 
 
Кои са водещите тенденции в маркетинга през 2022 година?
 
​Тенденциите в дигиталния маркетинг през 2022 година са разнообразни и комплексни. Аз смятам, че фокусирането, усилията и ресурсите вложени от бизнес само по един от факторите, не би довело до голям резултат. Затова и ще представя няколко тенденции, които установявам в процеса на работа като основни за текущата година:

● Изкуствен интелект(Artificial intelligence) - все повече компании търсят начини чрез различни платформи и онлайн инструменти да въведат такъв тип функционалности и технологии, които да оптимизират ефективността;

● Качественото и разнообразно съдържание е ключът към успеха в онлайн маркетинга;

● Промените в социалните мрежи - всички знаем, какво влияние имат те върху цялото общество. Виждаме какъв бум прави Tik-Tok. Един от факторите, с които всеки онлайн търговец трябва да се съобразява и следи за тенденции и промени, е в социалната мрежа. Много от онлайн магазините разчитат основно на трафика от този дигитален канал.

● Персонализация на посланията - все повече клиенти оценяват високо персонализираните маркетинг съобщения. Дори се забелязва тенденция, при която неперсонализирани предложения са с висок Bounce Rate или просто нямат висок ефект и резултатност;

● Сегментиране и таргетиране на аудитории - това се очертава ключово за успеха и оптимизиране на всички резултати;

● Диверсифициране на маркетинг активности - все повече маркетолози се опитват да въведат употребата на разнообразни и иновативни онлайн канали за достигане на таргетирана аудитория;

● Подобряване нивата на ROI(Return of investments).
 
Какви промени донесе внедряването на операционната система iOS 14? Как те се отразиха на рекламодателите в България?
 
​С внедряването на операционната система iOS 14 се наложиха промени, които значително повлияха на рекламодатели с кампании във Facebook. Това рефлектира особено силно при трафика от аудитории с устройства на iOS 14. По-точно това влияе на количеството и качеството на данни, събирани от Facebook Pixels, като транзакции, лийдове, ангажираност, конверсии, посещения на целеви страници и други.
​В моята практика, тази имплементация на iOS 14, ясно се изрази в спад на трафика при рекламните Push съобщения от потребителски устройства на тази операционна система. За съжаление, почти невъзможно бе да възстановим предходните нива на трафик от потребителски устройства с операционната система iOS 14.
 
 Къде следите за всички новости и тенденции, които прилагате в работата си?

Стремя се да научавам нови и добри практики от популярни сайтове, блогове и групи за онлайн маркетинг. Предвид естеството ми на работа и фокусирането в имейл маркетинг, тези източници на информация са:

SEJ - SearchEngineJournal;

Телеграм групата на Netpeak;

Блогът на TOOLBOX за маркетинг;

Блогът на TheMailBakery;
 
 
Каква е личната Ви мотивация да бъдете част от журито на конкурса?

Това е първото ми участие в конкурс за еCommerce и то с такъв мащаб. Предизвикателството и отговорността са големи. Мисля, че бъдещето на търговията е в онлайн пространството и дигиталния маркетинг. Стремя се да помагам на различни бизнеси да развиват и подобряват своите онлайн активности в сферата на CRM маркетинга. Още повече ме стимулират и амбицират български сайтове, които имат за цел да се разрастват и в чужбина. Мисля, че конкурсът eCommerce Academy Awards ми предоставя брилянтна възможност да разбера каква е цялостната картина на сферата в България. Така мога да помогна с идеи и препоръки за подобрение и усъвършенстване на retail сайтове в частта Маркетинг. По този начин ще успея да се почувствам удовлетворен, полезен и допринесъл с малко за развитието на онлайн търговията в България. Вярвам, че с колеги от журито ще успеем да помогнем на включилите се кандидати за най-добрите електронни магазини в България за 2022 година.
 
Кое цените най-много в един онлайн магазин?

​Според мен основната ценност на един онлайн магазин трябва да бъде ползата, която предоставя на потребителите. Тя може да бъде съвкупност от много елементи и функционалности. За мен най-важното за един сайт е съдържанието, нормалното функциониране и дизайн. Дори и един от тези елементи да не е на ниво, то онлайн магазинът рискува да не бъде привлекателен и полезен на целевата аудитория.
 
Цялата информация за конкурса може да прочетете тук: https://awards.ecommercebg.com/.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1