• Ретро сникърите се завръщат на мода

    Deichmann представя нови модели в ретро стил Ако можехме да върнем времето назад... Да, можем, защото сега е време за завръщане в бъдещето! Това е отдавна известната истина в света на модата: всичко ново е добре забравено старо. Тенденция, която особено подчертава тази теза през 2024 г., е блестящото завръщане на
  • От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град

    Водещият специалист в областта на урологията утвърждава високите медицински стандарти в Столичната област.Д-р Явор Семерджиев, известен със своята безупречна професионалност и непогрешимо чувство за грижа към пациентите, е назначен за Републикански консултант по урология за София-град за 2024 година. Това решение е прието благодарение на неговите постижения в областта на
  • „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл

    Тази година Broadway Performance Club (BPC) към Американския университет в България (АУБ) избира мюзикъл, който никога не е бил на Бродуей. Причината зад този избор е желанието на клуба да представи важен проблем, пред който са изправени много хора в съвременния свят, а именно психичното здраве.„Heathers“ ще бъде 15-ата постановка,
  • Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри

    Tяна Пресолска: За съжаление в България, въпреки че има нормативна уредба за нейното прилагане, не се следи. През последните години процедурите за дермални филъри са станали все по-популярни сред пациентите, търсещи неинвазивни методи за подмладяване и подобряване на външния вид на кожата си.Новите тенденции в индустрията на красотата, включително тези,
  • Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех

    Компанията дарява средства, събрани от рециклирането на коледния каталог на компанията По повод Международния ден на жената Осми март Lilly Drogerie, веригата, която със своите над 100 магазина у нас помага на жените да бъдат още по-красиви, реши да подкрепи момичетата в техния избор на кариера чрез дарение по проекта на
  • Има ли планетарното хранене почва у нас?

    Днес хората обръщат все по-голямо внимание на здравословното хранене, но колко от нас всъщност се замислят, че храненето ни има пряко отношение и към природата? Къде се пресичат грижата за човешкото благо и това на планетата? Точката на тяхната „среща“ е осъзнатото хранене, което се основава на т. нар. планетарна
  • 1 Ретро сникърите се завръщат на мода
  • 2 От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024
  • 3 Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!
  • 4 Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град
  • 5 „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл
  • 6 Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри
  • 7 Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех
  • 8 Има ли планетарното хранене почва у нас?
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Повишава ли се наистина раждаемостта в България?

България: Раждаемост 2019: 61 538 Раждаемост 2020: 59 086 Раждаемост 2021: 58 678 Раждаемост 2022: 56 596 Раждаемост 2023: 49 610 (Източник НСИ) Всички се смяхме на глупостите на Кирил

Елитът започна да нарича хората "безполезни хрантутници"

За това разказва тази книга. ДОБРЕ ДОШЛИ В ПРЕКРАСНИЯ НОВ СВЯТ. Понякога поетите и писателите виждат отвъд границите на съвременността. „Прекрасният нов свят“ е книга за бъдещето, а независимо от

Умереността у нас бе заличена от най-кресливите евроатлантически папагали

Умереността в България отдавна е детонирана. У нас до властта се добраха зомбитата с флексове, които да решили да заличат устоите на страната. ПП/ДБ са аналог на талибаните в Афганистан.

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Качественото и разнообразно съдържание е ключът към успеха в онлайн маркетинга
Моля, направете кратко представяне на вас и на организацията, която представлявате.
 
Казвам се Венцислав Танев, на 33 години от Стара Загора и съм CRM специалист в екипа на Netpeak Bulgaria от 2019 година. Дипломиран магистър по Маркетингови комуникации в Стопанска Академия Д. А. Ценов град Свищов. Занимавам се с дигитален маркетинг от 2015 година, като съм се специализирал в изграждане, ефективно управление и развитие на имейл маркетинг кампании за Е-commerce проекти в различни сфери. Към момента отговарям за CRM проектите в Netpeak Bulgaria. Това, което ми харесва в дигиталния маркетинг и изцяло отговаря на моята концепция е, че чрез подходящите инструменти, добри практики и правилно послание, може да се достигне до целевата аудитория в подходящото време и да се постигне максимален резултат за минимално разходи.
 
Компанията, която представлявам се позиционира в топ 3 сред най-успешните агенции за дигитален маркетинг в България. Netpeak помага за развитието на бизнеса чрез използване на всички възможности на онлайн пространството. Oт 2006 година насам ние управляваме инвестициите в дигитален маркетинг на компании, брандове и продукти, които целят да са на първо място. Netpeak има за цел да стане водеща агенция в Източна Европа за оптимизация на сайтове, онлайн реклама, Customer relationship management (CRM) маркетинг и други видове ефективен онлайн маркетинг. Едно от най-важните и характерни неща за компанията, които на мен ми допадат и ме карат да отивам на работа с желание, са екипът и позитивна атмосфера. В Netpeak Bulgaria работят предимно млади хора, изпълнени с желание за знания, усъвършенстване, оптимизъм и професионализъм.
 
 
Кои са водещите тенденции в маркетинга през 2022 година?
 
​Тенденциите в дигиталния маркетинг през 2022 година са разнообразни и комплексни. Аз смятам, че фокусирането, усилията и ресурсите вложени от бизнес само по един от факторите, не би довело до голям резултат. Затова и ще представя няколко тенденции, които установявам в процеса на работа като основни за текущата година:

● Изкуствен интелект(Artificial intelligence) - все повече компании търсят начини чрез различни платформи и онлайн инструменти да въведат такъв тип функционалности и технологии, които да оптимизират ефективността;

● Качественото и разнообразно съдържание е ключът към успеха в онлайн маркетинга;

● Промените в социалните мрежи - всички знаем, какво влияние имат те върху цялото общество. Виждаме какъв бум прави Tik-Tok. Един от факторите, с които всеки онлайн търговец трябва да се съобразява и следи за тенденции и промени, е в социалната мрежа. Много от онлайн магазините разчитат основно на трафика от този дигитален канал.

● Персонализация на посланията - все повече клиенти оценяват високо персонализираните маркетинг съобщения. Дори се забелязва тенденция, при която неперсонализирани предложения са с висок Bounce Rate или просто нямат висок ефект и резултатност;

● Сегментиране и таргетиране на аудитории - това се очертава ключово за успеха и оптимизиране на всички резултати;

● Диверсифициране на маркетинг активности - все повече маркетолози се опитват да въведат употребата на разнообразни и иновативни онлайн канали за достигане на таргетирана аудитория;

● Подобряване нивата на ROI(Return of investments).
 
Какви промени донесе внедряването на операционната система iOS 14? Как те се отразиха на рекламодателите в България?
 
​С внедряването на операционната система iOS 14 се наложиха промени, които значително повлияха на рекламодатели с кампании във Facebook. Това рефлектира особено силно при трафика от аудитории с устройства на iOS 14. По-точно това влияе на количеството и качеството на данни, събирани от Facebook Pixels, като транзакции, лийдове, ангажираност, конверсии, посещения на целеви страници и други.
​В моята практика, тази имплементация на iOS 14, ясно се изрази в спад на трафика при рекламните Push съобщения от потребителски устройства на тази операционна система. За съжаление, почти невъзможно бе да възстановим предходните нива на трафик от потребителски устройства с операционната система iOS 14.
 
 Къде следите за всички новости и тенденции, които прилагате в работата си?

Стремя се да научавам нови и добри практики от популярни сайтове, блогове и групи за онлайн маркетинг. Предвид естеството ми на работа и фокусирането в имейл маркетинг, тези източници на информация са:

SEJ - SearchEngineJournal;

Телеграм групата на Netpeak;

Блогът на TOOLBOX за маркетинг;

Блогът на TheMailBakery;
 
 
Каква е личната Ви мотивация да бъдете част от журито на конкурса?

Това е първото ми участие в конкурс за еCommerce и то с такъв мащаб. Предизвикателството и отговорността са големи. Мисля, че бъдещето на търговията е в онлайн пространството и дигиталния маркетинг. Стремя се да помагам на различни бизнеси да развиват и подобряват своите онлайн активности в сферата на CRM маркетинга. Още повече ме стимулират и амбицират български сайтове, които имат за цел да се разрастват и в чужбина. Мисля, че конкурсът eCommerce Academy Awards ми предоставя брилянтна възможност да разбера каква е цялостната картина на сферата в България. Така мога да помогна с идеи и препоръки за подобрение и усъвършенстване на retail сайтове в частта Маркетинг. По този начин ще успея да се почувствам удовлетворен, полезен и допринесъл с малко за развитието на онлайн търговията в България. Вярвам, че с колеги от журито ще успеем да помогнем на включилите се кандидати за най-добрите електронни магазини в България за 2022 година.
 
Кое цените най-много в един онлайн магазин?

​Според мен основната ценност на един онлайн магазин трябва да бъде ползата, която предоставя на потребителите. Тя може да бъде съвкупност от много елементи и функционалности. За мен най-важното за един сайт е съдържанието, нормалното функциониране и дизайн. Дори и един от тези елементи да не е на ниво, то онлайн магазинът рискува да не бъде привлекателен и полезен на целевата аудитория.
 
Цялата информация за конкурса може да прочетете тук: https://awards.ecommercebg.com/.

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1