• Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    За втора година b2b Media провежда уникалната инциатива - Годишните награди за финансови иновации. Кандидатстването ще се проведе в периода 9 септември – 3 октомври 2025 г. А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор

    Някои дружества дори въвеждат платен отпуск за срещи, както и месечен бонус за същата цел   След години на преобладаващо дигитална свързаност и социализация през екрани, започва да се наблюдава една неочаквана, но логична тенденция – работодатели от различни краища на света подкрепят служителите си в търсенето на партньори. Тази промяна
  • Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа

    Чарът на лятото е в откриването на неподозираната природна красота, особено сред прохладата на планината. Чували ли сте за тази мистично красива дестинация в Родопите? „Родопските Чаирски езера са сред любимите ми места“, разказва Елена Иванова, любител на бягствата в природата и автор на популярния блог „Друми в думи“. „Те
  • Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда

    Българският финансист и предприемач Стефан Иванов е на път да влезе в историята с три нови рекорда на Гинес. Той бе част от четиричленния екипаж „Неукротимите“ (Untamed), който на 21 юли успешно завърши първата отборна океанска гребна експедиция от континентална Австралия до континентална Африка. Сред рекордите на Гинес, които експедицията очаква
  • “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ

    „Made In EU“, най-новият филм на режисьора Стефан Командарев ще има своята световна премиера на Международния филмов фестивал във Венеция. Създаден през 1932 година, той е най-старият кинофестивал в света и един от трите най-престижни наред с фестивалите в Кан и Берлин. „Made In EU“ е в секцията „Spotlight”, която включва
  • Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4

    Съвети от д-р Георгиева в поредицата „Първите 12 месеца с DEVIN Изворна“ Всяка нова усмивка, всяко гукане и всяко протягане на бебето са малки чудеса в живота на родителите. Третият и четвъртият месец от развитието му са наистина повратен момент – период, в който започва по-осъзнатото общуване, установяват се първите навици
  • „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“

    Компанията предоставя безвъзмездно над 30 000 литра минерална вода за кръводарителите   По повод Световния ден на кръводарителя, 14 юни, „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология (НЦТХ) поставиха начало на съвместната инициатива „Вода за живот“. Целта на кампанията е да се повиши информираността на хората за ползата от
  • 1 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 2 Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор
  • 3 Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа
  • 4 Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда
  • 5 “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ
  • 6 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • 7 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 8 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Ако една страница не е удобна за мобилни устройства, повечето клиенти я напускат
Моля, направете кратко представяне на вас и на организацията, която представлявате

Казвам се Даниел Йорданов и съм част от SEO журито в Ecommerce Academy Awards 2022. Започнах активно да се занимавам със SEO през 2019 година във фирма Webtik. До момента съм работил в множество проекти с различна концепция. С годините разбрах, че всеки бизнес има своя специфика, заради това всяка оптимизация е едно ново предизвикателство за мен. За Webtik мога да спомена, че е фирма позиционирана в София, която се занимава с изработката на онлайн магазини, SEO и дигитален маркетинг.
 
Кои са водещите тенденциите в SEO - то през 2022?

·        Използваемостта за мобилните устройства определено е водещата тенденция, според мен. Всички знаем, че ако една страница не е удобна за мобилни устройства, повечето клиенти я напускат;

·        Скорост на сайта - все повече Google гледа за скорост на сайта и се превръща във фактор за класиране;

·        Оптимизация на изображения;

·        Локално SEO;
 
·        Гласово търсене.
 
Според вас коя е “добрата” йерархична структура за един онлайн магазин?

Добра йерархична структура, лично според мен включва много неща и не е свързана единствено със SEO. Като започнем от UX, защото е важно правилното разположение на бутоните, търсачката трябва да бъде добре видима, Sign IN/Sign UP бутони и още редица фактори. Откъм SEO, мога да спомена, че е важно да има правилно разписани категории, да се спазва йерархията за подкатегории и под-подкатегории, правилна йерархична структура на заглавията.
 
Откъде черпите вдъхновение, което да прилагате в работата си?

Черпя вдъхновение от много места. Дали ще бъде книга, специализиран блог уебсайт или друго, за мен няма значение (все пак е важно и да е от достоверен източник). Обичам да експериментирам и поради тази причина, след като прочета нещо, на което не съм обръщал внимание преди това, веднага гледам да го приложа, за да разбера, дали наистина работи.

Защо приехте да бъдете част от журито на конкурса?

Приех да бъда част от журито, защото е нещо ново, а аз харесвам иновациите. Разбира се, има няколко конкурса за електронни магазини, но специално в този формат, който ни представи Никола, в България, няма. Истината е, че неговата идея за критерия „Работа с клиенти и следпродажбен процес“, ме впечатли изключително много.
 
Кои са най-важните критерии, за които ще следите? Какво трябва да има всеки проект?

Според мен всеки критерии е важен и е част от цялостното развитие на един онлайн магазин. Като започнем от robots.txt, sitemap, правилни мета данни и така до alt text на снимките в сайта. В последно време се стремя наистина да мога да повиша скоростта на даден магазин или портал, така че е съвсем възможно да се ориентирам към това. Все пак все повече и повече Google робота гледа за скоростта на сайта. Не трябва да забравяме, че качественото съдържанието все още е най-силният фактор.

Цялата информация за конкурса може да прочетете тук: https://awards.ecommercebg.com/

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1