• 1 Първи смях и първи игри: как расте бебето в месец 3 и 4
  • 2 „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
  • 3 Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
  • 4 Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
  • 5 Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
  • 6 Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
  • 7 Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
  • 8 Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Насила еврото няма да го направят хубаво в очите на хората

Евро-манипулации срещу безспорни факти 1. Валутният борд ограничавал икономическия растеж, затова да се махне и да влезе еврото. Да, ограничава политическите крадци да крадат и с краката. Бордът е усмирителна

Когато "Попадийката" е по-голяма от Библията, демокрацията е илюзия

Видяхме го – парламентарният ни театър отново надмина себе си. Искането за провежданото на референдум дали да приемем еврото от 2026, инициатива на президента Румен Радев, беше погребано под претекста за

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

В дизайна имаме обръщане към по-цветни и по-пъстри решения

Казвам се Иван Каменски. От 15 години живея в Стара Загора със семейството ми. Родом съм от Панагюрския край. Завършил съм Френската гимназия в Пловдив и след това Пловдивски университет (преподавател по френски и руски език и литература). Никога не съм практикувал тази си професия.

Към рисуването проявявах интерес от ранна детска възраст, но по една или друга причина, родителите ми не са видели кой знае каква перспектива в това направление и не съм завършил образование, свързано с това. С дизайн се занимавам от повече от 15 години. Започнах като  оператор на най-ниско ниво, когато бях студент във втори курс в пловдивския клон на една немска фирма-W&Co.Mediaservices, която се занимаваше с целия процес около оформлението и предпечата на много известни лайфстайл и модни издания - предимно списания и продуктови каталози. С времето натрупах доста опит и технически умения в различните отдели на компанията.

Във "Валивал" ООД работя като дизайнер от 2009г. Целият си опит, що се отнася до уеб ориентиран дизайн, съм натрупал в тази компания. Просто колективният стремеж към актуалност и адекватност на пазара на екипа ни, заставя всеки отделен член на този колектив, непрекъснато да дава всичко от себе си, за да е релевантен в знанията и уменията си като специалист в своята област.

Какви са тенденциите в дизайна през 2022?

Последните 2 години, като стилистика, може би под влиянието на еднообразното и сиво ежедневие в условията на Ковид пандемията, имаме леко обръщане към по-цветни, по-пъстри решения. Като цяло във всички направления на дизайна и изобщо във визуалните изкуства, а дори и не само визуалните (в музиката също) се наблюдава тази тенденция към визиите, към по-цветната атмосфера от 80-те с поп-арт и арт деко елементи. Разбира се, без да бъде твърде ретро... Трябва да отбележим, че съвременните технологични решения в дигиталното пространство предоставят възможността тези интерактивни визии да се постигнат с много финес и премереност.

Какво се крие зад термина “потребителско преживяване”?

Потребителското преживяване се дефинира от няколко аспекта на взаимодействие между потребителя и даден продукт, било то машина, инструмент или в нашия случай това се явява софтуерен продукт. Интуитивност, лекота при ползване, яснота, подреденост - това са ключовите моменти, които формират усещането, отношението на потребителя спрямо използвания продукт или така нареченото потребителско преживяване. И идва тънкият момент с уникалността... Според мен дизайнерът си е свършил работата, когато съумее да постигне тази съвкупност от гореспоменатите задължителни елементи на доброто потребителско преживяване и да надгради проекта с едно усещане за уникалност, за собствен вкус на дадения проект.

Откъде черпите вдъхновение, което да прилагате в работата си?

От всякъде... Това, което е много важно за мен е, когато работя, да съм в добро настроение... Опитвам се, доколкото е възможно да се забавлявам с всяко нещо, което правя. Вдъхновява ме семейството ми, всекидневният живот. В свободното си време се занимавам с рисуване и с музика. Обичам да прекарвам време сред природата, със семейството ми и с приятели. Приятно прекараното свободно време ме зарежда с енергия за работа. Общо взето,  гледам да не ми е скучно и вдъхновението е налице.

Когато говорим за конкретен проект, се стремя да вляза в атмосферата на самата ниша - да си намеря опорните точки за стилистиката. Задължително е да съм в час какво предлага конкуренцията и да се опитам да дам нещо повече от себе си.

Защо приехте да бъдете част от журито на конкурса?

За мен е чест да бъда част от това жури. Радвам се, че имаме възможността да взаимодействаме с екипа на eCA. Възхищавам се на хъса и енергията, с която подхождат към всяко едно начинание.

Кои са най-важните критерии, за които ще следите? Какво трябва да има всеки проект?

Когато говорим за магазин, било то и онлайн магазин, той трябва да е на първо място добре подреден, добре организиран, за да може потребителят бързо да се ориентира и да намери това, което търси.

Да е приветлив, т.е. да е добре изглеждащ, за да е удоволствие за потребителя да пазарува там.

И вече, ако трябва да влезем повече в детайли, стилистиката да кореспондира на тематиката на самата ниша, типография, подбор и комбинация на цветове и т.н.

Цялата информация за конкурса може да прочетете тук: https://awards.ecommercebg.com/

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1