• Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват! За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас. За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.
  • От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

    Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.
  • Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

    Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода   Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за
  • Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

    Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex. Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя
  • „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

    Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация
  • Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    Второто издание на наградите през 2025 г. е посветено на организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Ранното кандидатстване се удължава до 03/10/2025 А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест

    В 17 града на България над 1200 души посетиха безплатни профилактични прегледи за разширени вени  Излязоха данните след края на тазгодишното издание на информационната кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА) с подкрепата на фармацевтична
  • Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

    Събитието поставя акцент върху дългосрочната подкрепа за жените – със знание, мрежа и специално създаденото приложение findependent app  Остават броени дни до първата по рода си в България голяма конференция, посветена на финансовата независимост на жените – From Zero to Hero Summit. Тя ще се проведе на 18 септември в Planet Schwarz
  • 1 Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025
  • 2 От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025
  • 3 Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
  • 4 Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?
  • 5 „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
  • 6 Удължава се срокът за кандидатстване в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 7 Жените са по-засегнати, но и много по-загрижени от мъжете за профилактиката на хроничната венозна болест
  • 8 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Държавите ще стареят, ще отслабват и ще се свиват

Невероятно е, че вече няколко поколения в Западния свят израснахме с убеждението, че човечеството върви към свръхпопулация.  През 90-те и първото десетилетие след 2000 г. медии, учебници, филми, публични кампании

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

В дизайна имаме обръщане към по-цветни и по-пъстри решения

Казвам се Иван Каменски. От 15 години живея в Стара Загора със семейството ми. Родом съм от Панагюрския край. Завършил съм Френската гимназия в Пловдив и след това Пловдивски университет (преподавател по френски и руски език и литература). Никога не съм практикувал тази си професия.

Към рисуването проявявах интерес от ранна детска възраст, но по една или друга причина, родителите ми не са видели кой знае каква перспектива в това направление и не съм завършил образование, свързано с това. С дизайн се занимавам от повече от 15 години. Започнах като  оператор на най-ниско ниво, когато бях студент във втори курс в пловдивския клон на една немска фирма-W&Co.Mediaservices, която се занимаваше с целия процес около оформлението и предпечата на много известни лайфстайл и модни издания - предимно списания и продуктови каталози. С времето натрупах доста опит и технически умения в различните отдели на компанията.

Във "Валивал" ООД работя като дизайнер от 2009г. Целият си опит, що се отнася до уеб ориентиран дизайн, съм натрупал в тази компания. Просто колективният стремеж към актуалност и адекватност на пазара на екипа ни, заставя всеки отделен член на този колектив, непрекъснато да дава всичко от себе си, за да е релевантен в знанията и уменията си като специалист в своята област.

Какви са тенденциите в дизайна през 2022?

Последните 2 години, като стилистика, може би под влиянието на еднообразното и сиво ежедневие в условията на Ковид пандемията, имаме леко обръщане към по-цветни, по-пъстри решения. Като цяло във всички направления на дизайна и изобщо във визуалните изкуства, а дори и не само визуалните (в музиката също) се наблюдава тази тенденция към визиите, към по-цветната атмосфера от 80-те с поп-арт и арт деко елементи. Разбира се, без да бъде твърде ретро... Трябва да отбележим, че съвременните технологични решения в дигиталното пространство предоставят възможността тези интерактивни визии да се постигнат с много финес и премереност.

Какво се крие зад термина “потребителско преживяване”?

Потребителското преживяване се дефинира от няколко аспекта на взаимодействие между потребителя и даден продукт, било то машина, инструмент или в нашия случай това се явява софтуерен продукт. Интуитивност, лекота при ползване, яснота, подреденост - това са ключовите моменти, които формират усещането, отношението на потребителя спрямо използвания продукт или така нареченото потребителско преживяване. И идва тънкият момент с уникалността... Според мен дизайнерът си е свършил работата, когато съумее да постигне тази съвкупност от гореспоменатите задължителни елементи на доброто потребителско преживяване и да надгради проекта с едно усещане за уникалност, за собствен вкус на дадения проект.

Откъде черпите вдъхновение, което да прилагате в работата си?

От всякъде... Това, което е много важно за мен е, когато работя, да съм в добро настроение... Опитвам се, доколкото е възможно да се забавлявам с всяко нещо, което правя. Вдъхновява ме семейството ми, всекидневният живот. В свободното си време се занимавам с рисуване и с музика. Обичам да прекарвам време сред природата, със семейството ми и с приятели. Приятно прекараното свободно време ме зарежда с енергия за работа. Общо взето,  гледам да не ми е скучно и вдъхновението е налице.

Когато говорим за конкретен проект, се стремя да вляза в атмосферата на самата ниша - да си намеря опорните точки за стилистиката. Задължително е да съм в час какво предлага конкуренцията и да се опитам да дам нещо повече от себе си.

Защо приехте да бъдете част от журито на конкурса?

За мен е чест да бъда част от това жури. Радвам се, че имаме възможността да взаимодействаме с екипа на eCA. Възхищавам се на хъса и енергията, с която подхождат към всяко едно начинание.

Кои са най-важните критерии, за които ще следите? Какво трябва да има всеки проект?

Когато говорим за магазин, било то и онлайн магазин, той трябва да е на първо място добре подреден, добре организиран, за да може потребителят бързо да се ориентира и да намери това, което търси.

Да е приветлив, т.е. да е добре изглеждащ, за да е удоволствие за потребителя да пазарува там.

И вече, ако трябва да влезем повече в детайли, стилистиката да кореспондира на тематиката на самата ниша, типография, подбор и комбинация на цветове и т.н.

Цялата информация за конкурса може да прочетете тук: https://awards.ecommercebg.com/

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1