• Ретро сникърите се завръщат на мода

    Deichmann представя нови модели в ретро стил Ако можехме да върнем времето назад... Да, можем, защото сега е време за завръщане в бъдещето! Това е отдавна известната истина в света на модата: всичко ново е добре забравено старо. Тенденция, която особено подчертава тази теза през 2024 г., е блестящото завръщане на
  • От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град

    Водещият специалист в областта на урологията утвърждава високите медицински стандарти в Столичната област.Д-р Явор Семерджиев, известен със своята безупречна професионалност и непогрешимо чувство за грижа към пациентите, е назначен за Републикански консултант по урология за София-град за 2024 година. Това решение е прието благодарение на неговите постижения в областта на
  • „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл

    Тази година Broadway Performance Club (BPC) към Американския университет в България (АУБ) избира мюзикъл, който никога не е бил на Бродуей. Причината зад този избор е желанието на клуба да представи важен проблем, пред който са изправени много хора в съвременния свят, а именно психичното здраве.„Heathers“ ще бъде 15-ата постановка,
  • Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри

    Tяна Пресолска: За съжаление в България, въпреки че има нормативна уредба за нейното прилагане, не се следи. През последните години процедурите за дермални филъри са станали все по-популярни сред пациентите, търсещи неинвазивни методи за подмладяване и подобряване на външния вид на кожата си.Новите тенденции в индустрията на красотата, включително тези,
  • Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех

    Компанията дарява средства, събрани от рециклирането на коледния каталог на компанията По повод Международния ден на жената Осми март Lilly Drogerie, веригата, която със своите над 100 магазина у нас помага на жените да бъдат още по-красиви, реши да подкрепи момичетата в техния избор на кариера чрез дарение по проекта на
  • Има ли планетарното хранене почва у нас?

    Днес хората обръщат все по-голямо внимание на здравословното хранене, но колко от нас всъщност се замислят, че храненето ни има пряко отношение и към природата? Къде се пресичат грижата за човешкото благо и това на планетата? Точката на тяхната „среща“ е осъзнатото хранене, което се основава на т. нар. планетарна
  • 1 Ретро сникърите се завръщат на мода
  • 2 От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024
  • 3 Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!
  • 4 Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град
  • 5 „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл
  • 6 Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри
  • 7 Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех
  • 8 Има ли планетарното хранене почва у нас?
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Повишава ли се наистина раждаемостта в България?

България: Раждаемост 2019: 61 538 Раждаемост 2020: 59 086 Раждаемост 2021: 58 678 Раждаемост 2022: 56 596 Раждаемост 2023: 49 610 (Източник НСИ) Всички се смяхме на глупостите на Кирил

Елитът започна да нарича хората "безполезни хрантутници"

За това разказва тази книга. ДОБРЕ ДОШЛИ В ПРЕКРАСНИЯ НОВ СВЯТ. Понякога поетите и писателите виждат отвъд границите на съвременността. „Прекрасният нов свят“ е книга за бъдещето, а независимо от

Умереността у нас бе заличена от най-кресливите евроатлантически папагали

Умереността в България отдавна е детонирана. У нас до властта се добраха зомбитата с флексове, които да решили да заличат устоите на страната. ПП/ДБ са аналог на талибаните в Афганистан.

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

В дизайна имаме обръщане към по-цветни и по-пъстри решения

Казвам се Иван Каменски. От 15 години живея в Стара Загора със семейството ми. Родом съм от Панагюрския край. Завършил съм Френската гимназия в Пловдив и след това Пловдивски университет (преподавател по френски и руски език и литература). Никога не съм практикувал тази си професия.

Към рисуването проявявах интерес от ранна детска възраст, но по една или друга причина, родителите ми не са видели кой знае каква перспектива в това направление и не съм завършил образование, свързано с това. С дизайн се занимавам от повече от 15 години. Започнах като  оператор на най-ниско ниво, когато бях студент във втори курс в пловдивския клон на една немска фирма-W&Co.Mediaservices, която се занимаваше с целия процес около оформлението и предпечата на много известни лайфстайл и модни издания - предимно списания и продуктови каталози. С времето натрупах доста опит и технически умения в различните отдели на компанията.

Във "Валивал" ООД работя като дизайнер от 2009г. Целият си опит, що се отнася до уеб ориентиран дизайн, съм натрупал в тази компания. Просто колективният стремеж към актуалност и адекватност на пазара на екипа ни, заставя всеки отделен член на този колектив, непрекъснато да дава всичко от себе си, за да е релевантен в знанията и уменията си като специалист в своята област.

Какви са тенденциите в дизайна през 2022?

Последните 2 години, като стилистика, може би под влиянието на еднообразното и сиво ежедневие в условията на Ковид пандемията, имаме леко обръщане към по-цветни, по-пъстри решения. Като цяло във всички направления на дизайна и изобщо във визуалните изкуства, а дори и не само визуалните (в музиката също) се наблюдава тази тенденция към визиите, към по-цветната атмосфера от 80-те с поп-арт и арт деко елементи. Разбира се, без да бъде твърде ретро... Трябва да отбележим, че съвременните технологични решения в дигиталното пространство предоставят възможността тези интерактивни визии да се постигнат с много финес и премереност.

Какво се крие зад термина “потребителско преживяване”?

Потребителското преживяване се дефинира от няколко аспекта на взаимодействие между потребителя и даден продукт, било то машина, инструмент или в нашия случай това се явява софтуерен продукт. Интуитивност, лекота при ползване, яснота, подреденост - това са ключовите моменти, които формират усещането, отношението на потребителя спрямо използвания продукт или така нареченото потребителско преживяване. И идва тънкият момент с уникалността... Според мен дизайнерът си е свършил работата, когато съумее да постигне тази съвкупност от гореспоменатите задължителни елементи на доброто потребителско преживяване и да надгради проекта с едно усещане за уникалност, за собствен вкус на дадения проект.

Откъде черпите вдъхновение, което да прилагате в работата си?

От всякъде... Това, което е много важно за мен е, когато работя, да съм в добро настроение... Опитвам се, доколкото е възможно да се забавлявам с всяко нещо, което правя. Вдъхновява ме семейството ми, всекидневният живот. В свободното си време се занимавам с рисуване и с музика. Обичам да прекарвам време сред природата, със семейството ми и с приятели. Приятно прекараното свободно време ме зарежда с енергия за работа. Общо взето,  гледам да не ми е скучно и вдъхновението е налице.

Когато говорим за конкретен проект, се стремя да вляза в атмосферата на самата ниша - да си намеря опорните точки за стилистиката. Задължително е да съм в час какво предлага конкуренцията и да се опитам да дам нещо повече от себе си.

Защо приехте да бъдете част от журито на конкурса?

За мен е чест да бъда част от това жури. Радвам се, че имаме възможността да взаимодействаме с екипа на eCA. Възхищавам се на хъса и енергията, с която подхождат към всяко едно начинание.

Кои са най-важните критерии, за които ще следите? Какво трябва да има всеки проект?

Когато говорим за магазин, било то и онлайн магазин, той трябва да е на първо място добре подреден, добре организиран, за да може потребителят бързо да се ориентира и да намери това, което търси.

Да е приветлив, т.е. да е добре изглеждащ, за да е удоволствие за потребителя да пазарува там.

И вече, ако трябва да влезем повече в детайли, стилистиката да кореспондира на тематиката на самата ниша, типография, подбор и комбинация на цветове и т.н.

Цялата информация за конкурса може да прочетете тук: https://awards.ecommercebg.com/

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1