• Ретро сникърите се завръщат на мода

    Deichmann представя нови модели в ретро стил Ако можехме да върнем времето назад... Да, можем, защото сега е време за завръщане в бъдещето! Това е отдавна известната истина в света на модата: всичко ново е добре забравено старо. Тенденция, която особено подчертава тази теза през 2024 г., е блестящото завръщане на
  • От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!

    Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2024" стартира на 2 април 2024 г.Отново ще бъдат оличени най-устойчивите идеи и практики!Идеята зад конкурса е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнес компании, общини, неправителствени организации, медии и конкретни личности за постигането на устойчиви ESG цели и корпоративно-отговорни стратегии.
  • Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град

    Водещият специалист в областта на урологията утвърждава високите медицински стандарти в Столичната област.Д-р Явор Семерджиев, известен със своята безупречна професионалност и непогрешимо чувство за грижа към пациентите, е назначен за Републикански консултант по урология за София-град за 2024 година. Това решение е прието благодарение на неговите постижения в областта на
  • „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл

    Тази година Broadway Performance Club (BPC) към Американския университет в България (АУБ) избира мюзикъл, който никога не е бил на Бродуей. Причината зад този избор е желанието на клуба да представи важен проблем, пред който са изправени много хора в съвременния свят, а именно психичното здраве.„Heathers“ ще бъде 15-ата постановка,
  • Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри

    Tяна Пресолска: За съжаление в България, въпреки че има нормативна уредба за нейното прилагане, не се следи. През последните години процедурите за дермални филъри са станали все по-популярни сред пациентите, търсещи неинвазивни методи за подмладяване и подобряване на външния вид на кожата си.Новите тенденции в индустрията на красотата, включително тези,
  • Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех

    Компанията дарява средства, събрани от рециклирането на коледния каталог на компанията По повод Международния ден на жената Осми март Lilly Drogerie, веригата, която със своите над 100 магазина у нас помага на жените да бъдат още по-красиви, реши да подкрепи момичетата в техния избор на кариера чрез дарение по проекта на
  • Има ли планетарното хранене почва у нас?

    Днес хората обръщат все по-голямо внимание на здравословното хранене, но колко от нас всъщност се замислят, че храненето ни има пряко отношение и към природата? Къде се пресичат грижата за човешкото благо и това на планетата? Точката на тяхната „среща“ е осъзнатото хранене, което се основава на т. нар. планетарна
  • 1 Ретро сникърите се завръщат на мода
  • 2 От днес започва надпреварата за Зелените Оскари 2024
  • 3 Отново предизвикваме най-зелените компании, организации, бизнеси и личности!
  • 4 Д-р Явор Семерджиев е назначен за Републикански Консултант по Урология за София-град
  • 5 „Heathers “ – разкриване на проблемите с психичното здраве чрез провокиращ мюзикъл
  • 6 Рисковете от безиглените инжекционни устройства за дермални филъри
  • 7 Lilly Drogerie подкрепя младите жени по пътя към кариерен успех
  • 8 Има ли планетарното хранене почва у нас?
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Повишава ли се наистина раждаемостта в България?

България: Раждаемост 2019: 61 538 Раждаемост 2020: 59 086 Раждаемост 2021: 58 678 Раждаемост 2022: 56 596 Раждаемост 2023: 49 610 (Източник НСИ) Всички се смяхме на глупостите на Кирил

Елитът започна да нарича хората "безполезни хрантутници"

За това разказва тази книга. ДОБРЕ ДОШЛИ В ПРЕКРАСНИЯ НОВ СВЯТ. Понякога поетите и писателите виждат отвъд границите на съвременността. „Прекрасният нов свят“ е книга за бъдещето, а независимо от

Умереността у нас бе заличена от най-кресливите евроатлантически папагали

Умереността в България отдавна е детонирана. У нас до властта се добраха зомбитата с флексове, които да решили да заличат устоите на страната. ПП/ДБ са аналог на талибаните в Афганистан.

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

 По-доброто класиране в търсачките ще доведе и до повече трафик към вашия магазин

Казвам се Валентин Кичуков и съм съосновател и управител на дигитална агенция Valival. Вече повече от 20 години работя в сферата на дигиталния маркетинг и уеб услуги. Висшето си образование завърших в Габрово, специалност компютърни системи и технологии, след което реших да продължа развитието си в тази сфера.

През 2001 година, заедно с моя приятел и съдружник Валери Терзиев, основахме нашата първа фирма „Валентин Кичуков – Уеб Фюжън“ и това се оказа само началото. През 2003 година успешно бял свят видя нашият първи онлайн магазин, като се гордеем, че с този клиент работим и до ден днешен.

Valival продължава да се развива и в направления като разработка на уеб базиран софтуер, дигитален маркетинг, SEO оптимизация, съпътстващи услуги за дигиталното развитие на нашите клиенти, както и за разширяване на нашия екип.

          Нашият бранд предлага цялостно дигитално обслужване и ecommerce решения на своите клиенти.

          Имаме над 300 клиента и повече от 500 проекта, част от които са изключително големи и сложни и които продължаваме да развиваме и до днес.

          Смело можем да твърдим, че над 70% от българските интернет потребители са попадали на наш сайт.

          Към днешна дата най-голямото ни богатство и най-важната част за Valival е нашият екип от специалисти, които успешно развиват проектите на нашите клиенти.Гордеем се, че с по-голямата част от нашите клиенти работим вече повече от 19 години.

Според вас коя е “добрата” йерархична структура за един онлайн магазин?

 

За всяка пазарна ниша съществува различна йерархична структура. Но независимо от това, за да бъде тя наистина добра, най-важното е клиентът да се ориентира максимално бързо и лесно в онлайн магазина. Да няма объркване за клиента и той да е принуден да се лута твърде дълго време. Подобна практика по-скоро би го отказала изобщо да купува, отколкото да му достави удоволствие от самото пазаруване.

Добрата структура на магазина не само ще улесни потребителите в действията, които те ще извършват по време на своето посещение, но и ще спомогне за по-доброто индексиране на страниците. Това е особено важно да се постигне и за по-големите и тежки сайтове. По-доброто класиране в търсачките ще доведе и до повече трафик към вашия магазин.

Какви базисни функционалности трябва да има всеки онлайн магазин?

За да може потребителят лесно да работи с един онлайн магазин, той трябва изключително бързо и без никакви затруднения да може да се ориентира в него.


Започваме от началната страница – тя трябва да бъде много добре структурирана, ясно да се виждат и достъпват важните раздели.

Следващото важно нещо е платформата да е логично подредена и да има базова функционалност за структуриране на каталога. Категории с подкатегории, марки,  атрибути и прилична търсачка.

Преди обаче клиентът изобщо да „влезе“ в магазина, той трябва да го открие в  търсачките. Именно това е моментът магазинът да спазва всички базови SEO изисквания от търсачките, както и базовите инструменти, поддържащи поне мета атрибути за разделите, с помощта на които онлайн магазинът има шанс за по-предни позиции.

Добрата страница за преглед на продукта е тази, която дава възможност за лесна ориентация, информираност за продукта и добавянето му в количката.

Завършването на поръчката не е момент за подценяване. Много клиенти се отказват да финализират поръчката си, ако този процес е твърде тромав. Функционалността на количката трябва да бъде с възможно най-малко стъпки и изключително интуитивна.

Друга базова функционалност на магазина е да предлага поне една опция за  електронно плащане, препоръчително с карта.

Самата доставка трябва да бъде ясно формулирана.

След финализирането на поръчката, клиентът трябва да получи имейл за направената поръчка, както и за изпратена такава. След това той да има възможност за проследяване на пратката.

Не на последно място, всеки един онлайн магазин трябва да има задължително контактна форма, както и ясно да бъде посочено коя организация стои зад този онлайн магазин. Липсата на тази информация по-скоро би притеснила клиента и би го накарала да се съмнява в надеждността на този търговец.

За да пазарува свободно, един клиент трябва да бъде спокоен, сигурен и да не изпитва затруднения в цялостния процес на покупката.

 Откъде черпите вдъхновение, което да прилагате в работата си?

Аз, както и целият екип, черпим вдъхновение от това, че ежедневно създаваме проекти, които помагат на търговците да развиват своите онлайн бизнеси, да контактуват правилно и свободно със своите потребители и всички те да бъдат доволни от съвместното си взаимодействие. Именно това чувство, да бъдем здрав мост между търговците и техните клиенти, е най-голямата награда за всички нас.

Защо приехте да бъдете да част от журито на конкурса?

Не крия, че с голямо вълнение приех да участвам в конкурса. Това е изключително значимо събитие, което ще събере на едно място много и сериозни търговци с онлайн магазини и ще бъде наистина интересно кой ще стане най-добрият онлайн магазин за дадена категория.

Две са нещата, които ме подтикнаха да се включа. Първото е да бъда максимално полезен на търговците, които участват в конкурса, като одитирам технически проектите им и да им дам предложения за подобрение, ако и където се налага.

Втората причина е, че аз лично имам голямо желание, както може би и колегите, които са част от това събитие, да поставим началото на единен стандарт в ecommerce услугите, към който всеки онлайн търговец да се стреми и този еталон да стане препоръчителен за всички.

Кое цените най-много в един онлайн магазин?


Естествено всичко гореспоменато е важно, за да бъде един онлайн магазин качествен и на достатъчно високо ниво, за да привлича потребителите към себе си. Но ако трябва да селектирам няколко ключови елемента, те биха били следните:

      Магазинът да работи коректно, да бъде удобен и лесен за използване, да има необходимата бързина за зареждане на страниците и потребителят максимално бързо да достига до търсените артикули.

      На второ място е търговецът ясно да застане зад своя онлайн магазин, като дава достатъчна и достъпна информация за себе си.

      И не на последно място – артикулите, които са обявени за продажба, да бъдат налични, клиентът да ги получава в указаното време без забавяния и като цяло клиентското обслужване да бъде на едно много високо ниво.

В крайна сметка целта е винаги клиентът да остава доволен.


Цялата информация за конкурса може да прочетете тук: https://awards.ecommercebg.com/

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1