• Кой спечели призовете в 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“

    За 15-ти път в София бяха връчени наградите "Най-зелените компании в България“.Големият победител за 2025 година е "Би Ти Ви Медиа Груп" (bTV Media Group).Отличията бяха присъдени на официална церемония в столичния хотел "Интерконтинентал".
  • Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода

    Интервю с д-р Теодор Кускунов, нефролог.   Лятото е на прага ни и с покачването на температурите навременната и достатъчна хидратация вече не е просто препоръка, а неизменна част от всекидневието. Съвременни допитвания до лекари от различни специалности потвърждават това – според анкета на Credoweb, проведена по поръчка на „Девин“ ЕАД,
  • Иновации в интериора от Оргахим

    Spirit Infinity или когато стените оживяватВ съвременния свят интериорният дизайн се стреми да съчетава естетика, практичност и отговорност към околната среда. В тази посока премиум боята Spirit Infinity на Оргахим се откроява като иновативно решение, което преобразява и вдъхва нов живот на интериорните пространства. Създадена да съчетава естетика и практичност
  • Девин“ ЕАД представя DEVIN Bublz – нова натурална плодова свежест без излишни калории

    DEVIN Bublz е първата по рода си газирана напитка DEVIN с минерална вода от сърцето на Родопите. „Девин“ ЕАД пусна на българския пазар DEVIN Bublz – продуктова линия, която се откроява с комбинация от естествени съставки и добавени ползи в категорията на безалкохолните газирани напитки. Серията съчетава иновативен състав – минерална вода DEVIN
  • На арт събитие Lilly Drogerie показа как в Lilly всичко оживява

    Търговската верига за козметика и битова химия представи анимирани продукти за грижа и добро настроение   На 4-ти април във Vivacom Art Hall Lilly Drogerie събра представители на медиите, както и инфлуенсъри от света на модата и козметиката, за да им представи своята нова имиджова концепция „В Lilly всичко оживява“.
  • 9 от 10 лекари препоръчват минерална вода за по-добро здраве

    Тя се откроява с естествен произход, оптимален състав и чистота, според анкета на CredoWeb сред медицински специалисти По повод Световния ден на здравето специализираната дигитална платформа Credoweb споделя резултати от анкета, която изследва ролята на минералната вода в ежедневната грижа за здравето и в препоръките на лекарите към техните пациенти. Допитването
  • Старт на 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"

    Започна кандидатстването в най-престижния конкурс за ESG шампиони и устойчиви лидери!Надпреварата в Националния конкурс "Най-зелените компании в България" 2025 стартира от 31 март 2025 г.Отново ще бъдат отличени най-устойчивите идеи и практики!
  • По-малко болнични дни, по-малко стрес - данни от ново проучване на хибридната работа

    Хибридната работа насърчава по-здравословна и по-продуктивна работна сила с по-малко болнични дни, по-малко стрес и подобрени резултати ● Ново проучване на International Workplace Group показва, че 36% от служителите ползват по-малко болнични в хибридния модел на работа● 70% от служителите изпитват по-малко здравословни състояния, свързани със стрес
  • 1 Кой спечели призовете в 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“
  • 2 Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода
  • 3 Иновации в интериора от Оргахим
  • 4 Девин“ ЕАД представя DEVIN Bublz – нова натурална плодова свежест без излишни калории
  • 5 На арт събитие Lilly Drogerie показа как в Lilly всичко оживява
  • 6 9 от 10 лекари препоръчват минерална вода за по-добро здраве
  • 7 Старт на 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"
  • 8 По-малко болнични дни, по-малко стрес - данни от ново проучване на хибридната работа
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Либералният хан на ценностите – какво е позволено и кое не?

Виждаме познатата картина: либералната клика отново се опитва да диктува какво можем да мислим и как да възпитаваме децата си. Гневът им срещу изучаването на основни религиозни принципи в училище,

Референдумът: Не за еврото, а за правото да избираме!

Референдумът за еврото е огледало на едно болезнено разминаване в българското общество. Не става въпрос просто за датата на присъединяването към Еврозоната – това е предлог. Става въпрос за правото ни

Данните за религията в училище: По-скоро "за"

Темата заслужава наистина детайлно вглеждане, затова и не бързаме с оповестяването на такива резултати. Ще се опитам да направя по-цялостно проучване, но през това време много зачестиха питанията към мен,

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Клиентът е в центъра на всичко
Казвам се Павел и съм директор “Обслужване на клиенти” за групата на Кредисимо. Ние предлагаме финансови услуги на няколко пазара, като целта ни е да ги предоставяме с безупречно качество. С екипа ми поставяме Клиента в центъра на всичко, като с това се грижим да получава изключително обслужване и отлично преживяване.

По какъв начин ще извършите оценка по критерия “Работа с клиенти и следпродажбен процес”?

Моята задача е да проследя предпродажбеното преживяване и обслужването на магазините по време и след продажба. Разбира се, ще оценя и процеса, и комуникацията им по време на процедурата за връщане на стоката и възстановяване на сума. Ще задам на онлайн търговците няколко въпроса по различни канали за комуникацията, преди да осъществя поръчка. Ще направя реални покупки, които ще получа и след известно време ще изискам да върна в законов срок, за да ми бъде възстановена заплатената сума. Следвам установена форма за оценка, в която има близо 20 критерия с различни тежести. Критериите описват клиентското преживяване през призмата на възможни “реакции” от страна на онлайн магазините.

Какви са най-често използваните комуникационни канали за разрешаване на възникнал проблем?

До момента на нашите ширини най-често търсеният от Клиенти канал за разрешаване на спорове е телефонният разговор. Това е, защото като клиенти искаме решение на момента, нямаме цялата информация, не знаем как да постъпим и имаме ограничено лично време. Доста напреднали онлайн магазини направиха лесни технологични и функционални механизми, които дават възможност Клиентът лесно да замени/върне артикул. Това им намалява натоварването в Центъра за обслужване на клиенти. Други канали, които набраха популярност в България, са webchat, email, viber, FB messenger.

Кои са вашите източници на вдъхновение?

Определено, срещата с различни бизнеси, техните модели на работа и прийоми за разрешаване на различни казуси ме вдъхновяват. Затова се съгласих да съм част от журито на eCommerce Academy Awards.

Защо приехте да бъдете част от журито на конкурса?

Защото, както казах по-горе, ме мотивира това да срещам различни бизнеси и начина им на работа. Със сигурност ще се натъкна на добри практики, които ще се постарая да приложа и аз занапред.

Какво трябва да има един електронен магазин, за да получи приза “Звезда на онлайн търговията”?
Трябва да си е написал добре домашното, като не копира останалите, а се е вслушал в гласа на собствените си Клиенти!

Цялата информация за конкурса може да прочетете тук: https://awards.ecommercebg.com/

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1