• Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

    Събитието поставя акцент върху дългосрочната подкрепа за жените – със знание, мрежа и специално създаденото приложение findependent app  Остават броени дни до първата по рода си в България голяма конференция, посветена на финансовата независимост на жените – From Zero to Hero Summit. Тя ще се проведе на 18 септември в Planet Schwarz
  • „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември

    ● От 4 декември 2025 г. до 3 януари 2026 г.  в галерията на СБХ на ул. „Шипка“ 6 ценителите на изкуството ще имат възможност да видят и закупят произведения  над 20 художници и скулптори с българо-турски произход.● Проектът е съвместна инициатива на Аукционна къща „Енакор“ и Съюза на българските художници,
  • Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025

    За втора година b2b Media провежда уникалната инциатива - Годишните награди за финансови иновации. Кандидатстването ще се проведе в периода 9 септември – 3 октомври 2025 г. А официалната церемония по награждавне на призьорите ще се състои на 16 октомври 2025 г. и ще отличи водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични
  • Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор

    Някои дружества дори въвеждат платен отпуск за срещи, както и месечен бонус за същата цел   След години на преобладаващо дигитална свързаност и социализация през екрани, започва да се наблюдава една неочаквана, но логична тенденция – работодатели от различни краища на света подкрепят служителите си в търсенето на партньори. Тази промяна
  • Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа

    Чарът на лятото е в откриването на неподозираната природна красота, особено сред прохладата на планината. Чували ли сте за тази мистично красива дестинация в Родопите? „Родопските Чаирски езера са сред любимите ми места“, разказва Елена Иванова, любител на бягствата в природата и автор на популярния блог „Друми в думи“. „Те
  • Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда

    Българският финансист и предприемач Стефан Иванов е на път да влезе в историята с три нови рекорда на Гинес. Той бе част от четиричленния екипаж „Неукротимите“ (Untamed), който на 21 юли успешно завърши първата отборна океанска гребна експедиция от континентална Австралия до континентална Африка. Сред рекордите на Гинес, които експедицията очаква
  • “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ

    „Made In EU“, най-новият филм на режисьора Стефан Командарев ще има своята световна премиера на Международния филмов фестивал във Венеция. Създаден през 1932 година, той е най-старият кинофестивал в света и един от трите най-престижни наред с фестивалите в Кан и Берлин. „Made In EU“ е в секцията „Spotlight”, която включва
  • Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025

    В 11-тото издание на специалния ежегоден конкурс b2b Media Awards се включиха стотици проекти и кампании, които показаха забележителни постижения и резултати.Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена за втора поредна година на Уникредит Булбанк. В изключително конкурентната категория Иновативна компания на годината призовете бяха за Пощенска
  • 1 Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
  • 2 „София-Истанбул: мост на изкуството. Творби с истории на българо-турски художници": Нов културен проект между София и Истанбул стартира с изложба през декември
  • 3 Започва надпреварата в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025
  • 4 Нова тенденция - компании вече стимулират служителите да си търсят партньор
  • 5 Чаирските езера в Родопите – рай за сетивата и убежище на скъпоценна природа
  • 6 Българинът Стефан Иванов на прага на три световни рекорда
  • 7 “MADE IN EU” СЪС СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА ВЪВ ВЕНЕЦИЯ
  • 8 Кои са отличените в Годишните награди на b2b Media 2025
  • Коментар
  • Коментар
  • Коментар

Млади, дръзки, красиви и секси; без особен умствен багаж!

Новата вълна в политиката.Боси крака, звукът на токчета, вятърът, който духа през косата - това е видеото на председателя на Общото събрание на ООН Аналена Бербок,това е нейната политическа комуникация, пише

Ентусиазмът в подкрепа на Украйна не е само идеология, има и каца с мед

Ентусиазмът на западно-европейците за продължаване на войната в Украйна не е само идеологически.  Не е само защото бидейки въвлечени от предишната американска администрация, имат притеснения за последствията от евентуална руска

Дали наистина палестинците в Газа са оставени на произволя на съдбата?

За тези, които твърдят, че палестинците в Газа са оставени на произвола на съдбата. Това е официалната статистика на ООН за 2024:  Палестинците получават $917 помощ на човек. Това прави

Реклама


Inspiration Hub:

 Inspiration Hub:

Придържайте се към добрите практики, които във времето гарантират отлични резултати
Казвам се Ганчо Христов и съм Project Manager Team Lead от повече от 5 години и Заместник управител във Valival. Имам богат опит в комуникацията с клиенти и в менажирането на служители. Имам завършено средно и висше икономическо образование. Работя в сферата на онлайн търговията вече над 10 години. Бил съм администратор и управител на различни онлайн магазини, и пряк участник в създаването им и обучението на служителите за правилните методи на администриране, SEO оптимизиране и интеграция на функционалности. През годините имам натрупани умения в интеграцията на сайтове и онлайн магазини с различни платформи като Opencart, WordPress и др.
 
Основната ми функция в Дигитална Агенция Valival е координация с клиентите и екипа ни, и управление и подаване на задачите към отдел Support и Development. Основния ни фокус в момента е представянето и развитието на най-новата ни разработка - SAAS платформата ни Valival Commerce. Повече от 20 години Дигитална Агенция Valival е била ориентирана към изработката на изцяло Custom разработки, но вече изместваме фокуса към Valival Commerce, като запазваме възможността за Custom доработки към нея, при желание от страна на клиентите.
 
Доколко е важно магазинът да работи добре както при различни операционни системи, така и на различни устройства?
 
Онлайн магазинът трябва да работи еднакво добре на всяко устройство, от което бъде отворен. Първо, дизайнът на сайта трябва да бъде съобразен с това, за да може дори на телефоните с най-малката разделителна способност да се вижда цялото съдържание на сайта, както и самото потребителско изживяване и функционалности да не са засегнати. В сегашното модерно общество не можем да си позволим нашето лице, нашият онлайн магазин, да не бъде достъпен от всички наши потенциални клиенти, било то на различни операционни системи и различни устройства. Сайтът трябва да бъде активен 365 дни в годината, 24 часа в денонощието, за да може клиентът сам да реши кога да влезе и да направи своята поръчка, и негово да бъде решението дали ще го направи от своя компютър или мобилен телефон.
 
Кои са най-често срещаните грешки, които забелязвате в онлайн магазините?
 
Една от най-честите грешки, които наблюдавам от гледна точка на User Experience и която се допуска в онлайн магазините, е недостатъчното тестване на сайтовете от различни устройства и несъобразяването на графичните елементи на сайта с десктоп и мобилната им версии. Една част от грешките се допускат от хората създатели на сайта, като дизайнът и функционалностите на сайта не са предвидени за мобилна версия. Другите са от страна на администраторите на онлайн магазините, които не спазват подадените им специфики за графичните материали. Например, качват се банери, предназначени за десктоп версията на сайта, които на мобилно устройство са нечетими или са с неправилна пропорция за съответното устройство. Всичко това води до бавно зареждане на сайта и цялостно чувство за неподреденост на мобилната версия. А понякога дори липсва мобилна версия на сайта, което затруднява потенциалните клиенти да стигнат по най-бързия и лесен начин до желаните продукти и завършване на поръчката.

Други основни грешки, които се допускат от страна на управлението на онлайн магазините, е неглижирането на платената реклама и SEO-то на сайта. Доста хора правят страхотни сайтове, пълни с много продукти, информация за тях, страхотни банери и пр., но не създават маркетингов план как да презентират онлайн магазините си на потенциалните си клиентите, чрез платена реклама или чрез по-добро класиране в резултатите на търсачките. По този начин сайтовете им нямат много посещения, съответно и не генерират поръчки.
 
Кои са вашите източници на вдъхновение?
 
На първо място, най-голямото вдъхновение за мен идва от доволните клиенти. Когато сме направили и издали даден проект, и обратната връзка от клиента е позитивна, това ме кара да се чувствам доволен от свършеното и да продължавам да работя със същия хъс.
 
Следващото най-голямо вдъхновение за мен са колегите и общата ни цел да се развиваме заедно, да вървим напред и нагоре. Много е важно работната обстановка да е мотивираща за всички и всеки да дава по нещо за нея, за да може денят да минава неусетно и в добро настроение.
 
Защо приехте да бъдете да част от журито на конкурса?
 
Много съм благодарен на екипа на eCommerce Academy Awards за поканата да бъда част от журито на това голямо събитие. Моята мотивация за участие е да помогнем максимално на българския бизнес да подобри нивото на онлайн магазините си и с много по-добър темп да излезе на международните пазари. Иска ми се да мога да предам натрупания си с години опит на максимално повече бизнеси, в помощ на тяхното развитие. Също така е и чест за мен да бъда част от журито, редом с толкова много доказали се професионалисти, с които да обменяме опит и знания.
 
 
Кой е най-честият съвет, който давате на онлайн търговците, които идват при вас на консултация?
 
Най-честия съвет, който давам на онлайн търговците, е да се придържат към доказалите се добри практики, които във времето гарантират отлични резултати, а не да се опитват да открият топлата вода с иновативни методи. Много често се случва неопитни или не добре развити онлайн търговци да желаят да направят корекции в онлайн магазина си, които не само няма да доведат до подобрения, а напротив - ще навредят на онлайн магазина и може дори да влошат резултатите му до затваряне.
Цялата информация за конкурса може да прочетете тук: https://awards.ecommercebg.com/

Новини

  • 1

Съвети

Анализи

  • 1